Частина 13

638 33 3
                                    

POV Лола

*Пройшло 3 дні*

З того моменту минуло три дні...Я про все розповіла батьками і вони подали заяву до поліції. Там почали розшук і знайшли тих хто мені дзвонив, їх посадили на 15 років за ґрати, через погрози, продаж не легального і вбивство. Батьки всіляко мене підтримують і кажуть, що я не вина в смерті Єви, а Даня почав менше спілкуватися зі мною... Навіть Ваня припинив зі мною спілкуватися, весь час він ходив з якоюсь дівчиною, гуляв з нею, сміявся... Від цього мені стало дуже боляче, ці дні я не виходила з кімнати, бо були канікули, тому я не хвилювалася через школу. За ці дні я обдумала багато всього, але зараз я знаю точно, що мені робити...

Я одягнулася і вийшла з будинку. Сіла на маршрутку і поїхала за місто... Там я пішла до лісу в якому знаходився прекрасний міст і гарне озеро. До речі, міст досить високо знаходився, а озеро досить глибоке. Ставши на міст я подивилася вниз...

" Зараз я зроблю те, що мала зробити, а Єва мала жити, але її вже не повернеш"

Я пригнула вниз, поки я "летіла" обдумала все, але тепер це кінець...

Кінець POV Лола

POV Іван

Сьогодні починаються канікули, тому я пішов до Лоли підбадьорити її, адже їй тяжко зараз. Коли я дійшов до її будинку помітив, що вона кудись прямує я прослідкував за нею, мало чого може трапитися. Вона поїхала за місто до озера, раніше ми часто там гуляти з нею коли були парою... Вона стала на міст і подивилася вниз, після чого пригнула з нього!

"Що?! Ні!"

Я одразу пригнув і поплив за нею. Витягнувши її з озера, я перевірив її пульс.

"Жива. Дякувати Богу!"

Вона отямилася і почала кашляти. Я допоміг їй сісти.

- Навіщо ти мене врятував? - ледве промовила Лола

- Бо ти потрібна мені, всім! - сказав я

- Ні...

- Так! Ти не уявляєш, що я відчував коли ти пригнула! Біль, страх, любов... Лол, ти потрібна всім! Мені, брату, мамі, тату, Маші - всі ми тебе любимо і якщо з тобою, щось трапиться не пробачимо собі

- Вань, але ж Єва померла через мене, я вина в її смерті

- Ти не вина, ти вчинила все правильно мало, що могло з тобою трапитися якби ти там опинилася, там куди тебе кликали! Тоді б все було гірше

✯Кохання без меж✯Where stories live. Discover now