"Barndom"

69 2 0
                                    

Så sidder jeg her og snakker med min psykolog jeg skal fortælle hele min historie lige fra da jeg var lille. Jeg siger til hende at jeg ikke kan huske hvad der er sket fra da jeg blev født til jeg var 12 år gammel hun siger at jeg så bare skal begynde fra da jeg var 12 år.
Jeg hedder forresten Liv og jeg er 19 år.
Jeg begynder:" Da jeg blev 12 år begyndte jeg at tage stoffer og drikke."
Min psykolog spørger:" Hvorfor begyndte du at tage stoffer og drikke?"
Jeg siger:" fordi min mor fik en ny kæreste som sagde at han ville slå mig hvis jeg ikke begyndte at tage stoffer og ryge."
Så fortsætter jeg:" Et par uger efter begynder han at slå mig jeg flygter ud til min moster og fortæller hende det hele. Hun ringede så til en social rådgiver og fik mig fjernet. I et stykke tid boede jeg på børnehjem, men så kom jeg hjem til en ny familie."
Hun spurgte hvordan jeg havde det hos min anden familie.
Jeg fortalte videre:" Faktisk blev det værre. Den familie jeg blev flyttet ind i var faren alkoholiker og han slog mig hver dag. Damen var en meget meget skrap kvinde, og jeg blev tvunget til hårdt arbejde og til at kalde dem mor og far. Mit alkohol og stoffer forbrug blev større og større og de vidste godt at jeg gjorde det, men jeg skulle selv betale så jeg fik arbejde. Jeg håbede snart at jeg ville blive flyttet igen."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 12, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

IgenWhere stories live. Discover now