"Sakin ol "
Otogarda volta atarken Efe bana gülüyordu. Heyecandan yerimde duramıyordum. Abim geliyordu abim.
"Geç kalmadılar mı bir şey mi oldu acaba yolda ?"
Başını salladı.
"Sen bir sakin olsana gelirler birazdan"
Gözleri arka tarafa kaydı ve gülümsedi.
"Hatta geldiler bile "
Hızla arkamı döndüm...
"Abim"
O kadar hızlı koşuyordum ki... Kollarına atlayınca bizim yüzünden sarsıldık .
"Hop yavaş yavrum "
Dedi kıkırdarken. Ellerimi sıkı sıkı boynuna dolarken beni kaldırdı kısa bir süre başımı öperken elini Efeye uzatıp selamlaştı.
"Naber abi?"
"Hoş geldiniz"
Ayrılıp abimin yanında duran müstakbel yengeme sarıldım.
"Melike abla "
Sarılışıma aynı sıcaklık ile tepki verirken sırtımı sıvazladı
"Nasıl özledim seni "
"Bende "
"Bende "
Diyerek ikimizi kucaklayan abimin hareketine kahkaha attık. Ayrıldığımızda Efe gülümseyerek başını salladı.
"E hadi gidelim artık "
Abim yerden valizleri alırken Efe izin vermeden elinden aldı.
"Ben taşırdım "
Cevap vermeden önden yürümeye başlayınca abim Melike ablanın elini tuttu, beni de kolunun altına aldı.
"Nasıl gidiyor bakalım ufaklık "
"Abi ya "
"Ne abi ya evlendin diye büyüdün mü hala ufaklıksın işte"
Gülümseyerek yürürken saçlarımı karıştırdı. Arabaya binerken ben arkaya bindim Melike ablanın yanına abim ise ön koltuğa...
"Annemler nasıl, babam nasıl?"
"İyiler bebeğim, herkes iyi bir sıkıntı yok "
Gülümsedim. Abim hala elimi tutuyordu, önde oturmasına rağmen.
"Sız anlatın asıl "
Dedi Melike abla gülümseyerek.
"Evlilik nasıl gidiyor?"
Duraksadım. Zorla gülmeye çalışırken Efe cevap verdi.
"Mükemmel "
Dikiz aynasında bakışlarımız buluşunca gülümseyerek başımı eğdim. Utanmıştım anlamış olacak ki devam etti.
"Tabi bazen kendimi kesme isteğim olmuyor değil ama "
Herkes kahkaha atınca bende gülümsedim. Abim kaynanasına devam ederken Efenin omzuna vurdu.
"Tam bir baş belası ile evlendin dostum "
Dikiz aynasından tekrar bana bakarken yavaşça gülümseyip başını salladı.
"Fark etmem geç olmadı "
Abim camdan tarafa dönük gülmeye devam ederken Melike abla omzuma vurup dikkatimi kendine çekti. Kulağıma eğilip ikimizin duyacağı bir şekilde fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞU KIZI
Ficción GeneralSeninle Olmanın En Güzel Yanı Seninle olmanın en güzel yanı ne biliyor musun? Elin elime değmeden avuçlarımı terleten sıcaklığını taa içimde hissetmek. Seninle olmanın en kötü yanı ne biliyor musun? "Seni seviyorum" sözcüğü dilimin ucunu ısırırken h...