Julka obudziła się o 6:00. Pomimo tego że nie musiała tak wcześnie wstawać, przyzwyczajenie zrobiło swoje. Kiedy otworzyła oczy zobaczyła śpiącego obok niej Kacpra.
,,Śpi tak słodko'' - pomyślała.
Leżała tak przez dłuższą chwilę przyglądając się chłopakowi z uśmiechem na twarzy.
Po pewnym czasie Julka stwierdziła że zrobi przyjaciołom niespodziankę.,,wczoraj nie zrobiliśmy niczego, tylko spaliśmy i jedliśmy. Dzisiaj będzie inaczej'' -pomyślała.
Wstała po cichu, i wymknęła się z pokoju. Weszła do pokoju który dzieliła z Lexy i zaczeła szukać na telefonie zimowych atrakcji.
Po pewnym czasie znalazła kilka fajnych opcji, np: lodowisko z widokiem na góry, narciarskie szaleństwo na ośnieżonych stokach i seans świątecznych filmów. A jakby zachciało się im zjeść coś dobrego znalazła też restauracje w świątecznym klimacie, serwującą gorącą czekoladę.Julka była dumna ,że tak wspaniale zaplanowała dzień i szczęśliwa, że spędzi go razem ze swoimi przyjaciolmi.
Kiedy Julka zakończyła swoje poszukiwania atrakcji i dopieła wszystko na ostatni guzik była już 8:00. Szybko wyszła z pokoju i po cichu przemknęła do pokoju chłopaków. Kiedy otworzyła drzwi wpadła na.....
Kacpra, który przed chwilą się obudził.
K:
(Zaspanym głosem)
Czemu wyszłaś z pokoju, coś się stało?J:
Nie nic się nie stało. Musiałam wyjść na chwilke i załatwić kilka spraw.K:
Jakich spraw?J:
Organizowałam nam cudowny dzień. Nie mogłam dopuścić do tego żeby nasze mini wakacje opierały się tylko na jedzeniu i spaniu.K:
Jesteś cudowna (uśmiechnął się lekko)J:
Ty też jesteś cudowny (również się uśmiechnęła)Po czym on podszedł kilka kroków bliżej i ją pocałował..
Koniec!
Kolejny rozdział już niedługo😉
Mam nadzieję że rozdział się wam podoba💕
Buziaki💕 papa💖
CZYTASZ
Julka i Kacper- neverending story💕
FanfictionJulka i Kacper- neverending story💕 Hejka zapraszam cię do przeczytania mojej opowieści o najlepszym shipie - Julka i Kacper💕 Historie są wymyślane 😉💕 jeszcze raz Zapraszam💕💖 buziaki 💕💖 🌌🌌🌌 ~początek 20 listopad 2019 ~1 grudnia 2019 - 2k �...