Christopher egy hó fehér polóban volt ami alól ki látszodtak a kockái mind a hat kockája. És egy fekete szaggatott farmerban igen jól nézett ki. Mikor felnéztem az arcára az alsó ajkát megnyalta majd a szemembe nézett majd elmosolyodott.
- Na miaz mehetünk vagy még csorgatod a nyálad? - kérdeztem töle felhuzott szemöldökel
- Hát cicus inkább a másodikat választanám - a becenév halatára csak meg forgattam a szemem - ovatosan cicus kine esenek azok a szép szürke szemeid-mosolygot ördögien
- Na jó menjünk már mert mire ti ezt meg beszélitek adigra vége a bulinak - szókt ránk Mason
Fogtam magam és ki kerültem öket - na mi az jöttök vagy sem? - kérdeztem tölük Chris oda jött át karolta a derekamat és tolt a kocsihoz fogtam a kezét és szépen el toltam magamról. A kocsit Chris vezete én ültem elöre bár elenkeztem mivel hátul csak két hely volt mivel az egyik ülésen kabátok pulcsik voltak na persze meg piák. Mikor oda értünk Izzi kiszált a kocsiból és öt követte Mason. Utána hirtelen el is tüntek a házba már épp nyitotam volna ki a kocsit mikor lezárodott meg fordultam rá néztem Chrisre aki csak önelégült mosolyt vágott.
- Tudod cica tetszik ez a szoknya, de még jobban tetszene ha rövidebb lene irto szexyn nézel ki. - sugta a fülembe
- Te sem nézel ki rosszul! - ahogy kimondtam meg is bántam az arcomon éreztem hogy elönt a piroság. Rá néztem és csak vigyorgot mint a tejbe tök. Utána gyorsan elforditottam a fejem, de meg fogta az államat és maga felé forditott. Hajolt egyre közelebb de fogtam magam oda hajoltam a gombért már majdnem surolta a számat a szája mikor elértem a gombot a kocsi katant efyet el fordultam ki nyitotam az ajtott és meg indultam a házba halottam még hogy szitkolozik de nem érdekelt menet i kább kerestem magamnak egy kis piát.
Christopher szemszögéből:
- A kurva életbe - káromkodtam el magam
Azt vettem észre hogy valaki kopogtat a kocsi ablakon le tekertem és Jakc haverom volt az.- Na mivan tesó hogy álsz a fogadásal.
- Sehogy basza meg mindig le koptat hiába probálom el csavarni a fejét nem megy.
- Hát bro neked se sikerülhet minden
- De menni fog decemberig menni fog adig még van három hónap na zsaljunk be.
Sziasztok remélem tetszik majd ez a rész. Sok puszi 😘 😘 A helyesírási hibáért bocsiikaa❤️
ESTÁS LEYENDO
Hazudtál (szünet)
RomanceChristopher Hill egy nagy képű szivtelen hazug ember de minden meg változik mikor meg ismeri Dorothy Martinez-t egy lány akinek a szive a helyén van aki életet ver a csajozos Christopherbe ❤️