.Winx eve gelince beni bulamayınca beni aradılar bende" alo benim 1haftalık işim var alfeaya 1hafta gelmicem lütfen beni aramayın"dedim "bllum nerdesin lütfen söyle " bende "ben söyliyemem stella siz sky sorun onun diaskroyla ne işi varmış" stella bana "diaskro mu senin eski arkadaşın olup sırtından vuran kızmı"bende" evet stella "diyip kapatım tekna stella beni oyalarken yerimi öğrenmişlerdi bile sonra winx yanıma geldiler onlar kraliyet tahtında beni oturuyo görünce" bllum orda napıyorsun"dedi bende"stella kendime prens seçmeye çalışıyorum tamammı"
sonra tek tek adaylar odaya geldi ve bana prens gibi kendilerini tanıtıla enson 1kişi kaldı ama o sky dı bende a sky senmisin sonra babam "muhafızlara atın şu adamı dışarı çıkarın benim kızımı üzmekle hata yaptın adamım bidaha benim sarayıma adım atarsan senin keleni uçururum tamam mı" sky bana ordan" bllum beni afet benim telefonumu diaskro almıştı ondan ben sana cevap veremedim lütfen beni afet bidaha yapmicam "bende" muhafızlar bırakın ben onu onu afettim " sonra babam "kızımı duydunuz çabuk bırakın ska'ı" deyince ben çok mutlu oldum sonra bir parti verdik bütün uzmanlaı çağırdık sonra parti bitince ben winx ve uzmanlar için oda hazırlatırıp yatık sabah olunca ben kafamın üstünde bir buket gül gördüm ve dedimki"kesin bunu skay göndermiş olmalı"sonra skay beni aradı"uyandınmı bllum"dedi bende "evet güleri senmi bıraktın?" oda bana"evet beğendinmi stella bana ensevdiğin çiçek gülmüş dedi"bende "evet stella doğru dedi benim en sevdiğim çiçek güldür" dedim oda bana "benim de en sevdiğim çiçek gül çünkü kendisinin hem şekli hem kokusu çok güzel" sonra stella beni çağırdı"bllum kahvaltıya gel dedi bende "tamam stella" dedim ve skaya"hadi görüşürüz sky beni çağırıyorlar kapatmam lazım görüşürüz "deyip kapatıp yemeye indim yemeyimizi yiyip alfea ya gitik.