•Každý si zaslouží druhou šanci•

53 2 0
                                    

LILY

,,Slečno Evansová, vy taky Kate!" ozvalo se za námi na jedné z chodeb bradavického hradu. Šly jsme zrovna s Kate z lektvarů, když na nás zavolala profesorka McGonagallová. Obě jsme se otočily a čekaly, než nás uřícená profesorka doběhne.

,,Copak se stalo paní profesorko?" zeptala se se sladkým úsměvem Kate, což neměla dělat.

,,No že zrovna vy slečno nevíte, co se stalo!" utrousila rozhořčeně profesorka. Úsměv na tváři nám ztuhl. Bylo nám jasné, že máme problém, teda hlavně Kate.

,,Jde o slečnu Miu, přirozeně. Byla jsem obeznámena s vaším hrubým chováním vůči ní. Jelikož je tady nová, očekávala bych jistou, náklonnost vůči ní." řekla přísně a při slově náklonnost se mi sevřel žaludek.

,,Ale paní profesorko, jde tady o úplně jinou věc..!" rozhořčila se Kate, ale já ji dál neposlouchala. Před očima se mi zatmělo a žaludek se mi otočil o 360 stupňů. Rychle jsem běžela na záchod, který byl k mojí smůle příliš daleko. Prostě jsem pozvracela celou chodbu. Svalila jsem se na zem naprosto vyčerpaná. Kate s profesorkou běžely ke mě. Tlumený hlas Kate byl poslední co jsem slyšela...

POHLED TŘETÍ OSOBY

,,Lily. Lily! Zavolejte někoho!!" řvala Kate na profesorku. Profesorka zřejmě lehce vykolejená celou situací vzala hůlku a přivolávacím kouzlem přivolala paní Pomfreyovou, která byla okamžitě na místě.

,,Co se tu proboha stalo?"zděsila se zdravotnice při pohledu na bílo zelenou rudovlásku a louže zvratků okolo.

,,Slečně se udělalo nevolno." mlela profesorka, která se měla k odchodu. ,,Kate, očekávám vás v mém kabinetu" řekla, a přemístila se.

,,Z ničeho nic se jí udělalo blbě, vůbec to nechápu." vzlykala Kate, bojící se o svou kamarádku. Zdravotnice již mávala hůlkou a dělala svou práci. Lily se konečně probrala.

LILY

,,Co se stalo?" ptala jsem se Kate a zděsila se při pohledu na své okolí.

,,Jak se cítíte?" zeptala se mě zdravotnice. Upřímně? Dost mizerně.

,,Jo je mi fajn, hlavně nechci na ošetřovnu! Asi jsem jen něco špatného snědla,jsem v pohodě." pokusila jsem se o úsměv, a očividně se zadařilo. Zdravotnice mi doporučila dietu a při komplikacích jsem se měla ukázat na ošetřovně. Vše jsem zdárně odkývala a v doprovodu Kate se vydala do své ložnice.

Naprosto vyřízená jsem si lehla do postele a usnula.

Ráno se opakoval stejný scénář. Kate očividně vzbudily zvuky, které jsem vydávala z koupelny a hned přiběhla za mnou.

,,Nechoď sem. Tohle nemusíš vidět, já to nějak zvládám." zamumlala jsem a sedla si vedle vany.

,,Lily tohle není normální, měla by sis zajít na nějaké vyšetření, je ti blbě už od prvního dne školy, už tenkrát ve vlaku ti bylo blbě. Od té doby nic nejíš pořádně, a tohle už je extrém.řekla starostlivě Kate a já se obávala jen jedné věci.

,,Jasně, máš pravdu, nějak to zařídím. Neboj se o mě." řekla jsem tiše a vlezla pod sprchu.

KATE

,,Co jí je?" zeptala se Mia sedící na posteli.

,,Co je ti do toho?" odvětila jsem na můj vkus možná až příliš hrubě.

,,Hele Kate, vím, že jsme nezačaly dobře, ale nemohly bychom být kámošky? Už mě nebaví to věčné pomlouvání a nenávidění." řekla jemně a já myslela, že mě trefí šlak.

,,To si ze mě děláš prdel." uchechtla jsem se ironicky. ,,Takže ty se tady celou dobu chováš jak kráva, pomlouváš mě a Lily, děláš nám tady peklo a žaluješ profesorům, jaké jsme potvory co se k tobě chovají škaredě a ty se mě zeptáš na tohle? Sory ale na to ti nemám co říct, já jsem ti nic špatného nikdy neudělala a to, že jsi mi oblbla kluka tak, že ho musel James kouzlem nějak přeprogramovat vůči tobě je druhá věc." řekla jsem rozhořčeně.

,,Já se moc omlouvám. Nechtěla jsem vám ublížit, to moje arogantní chování je jakási nálepka, kterou se chráním, já nejsem taková jak vypadám." řekla smutně,znělo to dost upřímně.

,,Hele, tys nám tou svou nálepkou udělala slušné peklo víš to? A to ti mám jen tak odpustit?" zasmála jsem se a čekala na její odpověď.

,,Omlouvám se ano? Upřímně se tobě i Lily omlouvám. Dáte mi ještě šanci?" zeptala se upřímně.

,,Myslím si, že každý si zaslouží druhou šanci." ozvala se Lily vycházející z koupelny.

LILY

Nevolnosti pokračovaly, a já se začínala bát. Musela jsem to říct Jamesovi a to co nejdříve. Nejprve jsem to ale musela probrat s jedním člověkem. Tím člověkem nebyl nikdo jiný, než Sirius. Byl jako můj bratr a v téhle chvíli jsem ho potřebovala jako nikdy předtím.

,,Ehm, ahoj."řekla jsem tiše. Sirius seděl na okně bradavického hradu a potahoval z cigarety.

,,Jé čau Lil,tebe bych tu nečekal." otočil se překvapeně a pokynul mi, abych si sedla vedle něj. ,,Tak o co jde zlato, snad ne o Kate nebo někoho jiného."uchechtl se.

,,Ne,jde o mě." řekla jsem vážně a jeho šedé oči zpozorněly.

,,Nějaký problém s Jamesem nebo tak? Nebo ti někdo ubližuje? Víš, že mi můžeš říct všechno." řekl klidně. Mlčela jsem. Nevěděla jsem. kde začít.Chvíli bylo ticho, které v jeho přítomnosti nebylo nikdy trapné. Prostě jsme jen seděli a byli ticho se svými myšlenkami.

,,Víš, jde o tohle...Už od začátku školy je mi furt zle..."utrousila jsem tiše.

,,Jo, slyšel jsem, žes prej poblila celou chodbu před McGonagallkou." zasmál se Sirius ale já si jen smutně povzdychla. ,,Aha, takže tady nejde jen o to, že je to z jídla nebo chlastu že?" řekl vážně a podíval se mi do očí.

,,Ne nejde Siriusi...Myslím že...No, že..." vzlykala jsem, nemohla jsem dál mluvit.

,,Pojď sem." řekl a roztáhl své velké svalnaté ruce. ,,Nějak to zvládneme jo Lily?" usmál se a já mu s přikývnutím dál vzlykala do černé kožené bundy.


 ,,Nějak to zvládneme jo Lily?" usmál se  a já mu s přikývnutím dál vzlykala do černé kožené bundy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
•Love you Evans, love you too Potter•Kde žijí příběhy. Začni objevovat