Jungkook se uprostřed cesty zastavil. Jeho tělo se nemohlo ani pohnout. Zamrzl a nemohl se přimět k pohybu. Zničehonic ale jeho ruka vystřelila do kapsy a on vytáhl mobil.
Ihned zavolal Taehyungovi, ale hovor nezvedl. Otočil se a vyšel směrem k Taehyungovi. Prostě se musel ujistit, že tenhle divný pocit a to zamrznutí nebylo nic. Musel se ujistit, že Taehyung mu nezvedá mobil jen proto, že ho má potichu. Musel se ujistit, že-
Jungkook cítil tlak na zádech a poté se jeho tělo střetlo se zemí. Praštil se silně do hlavy, ale i tak se rychle otočil. „Ale, ale... Copak, koho to tu máme?" zasmál se Sehun a Jungkook se postavil na nohy. „Kurva, vypadni už ode mě!"
„Hmm... Spíš ty bys měl vypadnout," řekl vážně Sehun a Jungkook se zamračil. „Co to meleš?"
„Taeyeon... Jednou jsem jí ojel a už se musela stěhovat. To děcko dokonce potratila a já se zbavil té kurvy," zasmál se Sehun a Jungkook se chtěl napřáhnout, ale Sehun uhnul se zakroucením hlavy. „To bych nedělal."
„Proč ne?!" vyjel na něj Jungkook a Sehun se zasmál. „Protože by sis to měl šetřit, ale abych se vrátil k tomu, co ,melu'..."
Sehun Jungkooka silně chytil za zápěstí a Jungkook sykl. „Když jsem tu kurvu ojel, odešla... Myslíš, že se tě taky zbavím, když do tebe strčím něco, díky čemu budeš vzdychat jak nějaká ště-"
Jungkook ho kopl do rozkroku a dal mu pěstí do tváře. „Ještě bych od tebe něco chytil, kreténe."Sehun se ale začal smát... Jungkook do něj chtěl kopnout, ale Sehun ho svými slovy zastavil.
„Myslím, že bys měl dojít za tou svou kurvičkou... Jelikož jsem tušil, že tebe nebude tak lehké dostat do stádia, kdy se nebudeš bránit. Vzato Taehyung nemá šanci a já tě tak krásně zdržel."
----
Přeji vám krásnou noc a hodně štěstí po celý týden ^^
ČTEŠ
The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]
Fiksi Penggemar<Dokončeno> Lidé dovršení patnácti let zjistí svůj osud a nemohou se mu vyhnout. Kim Taehyung - věčně usměvavý chlapec. Jeho osud ho ale změnil. Co když se jeho osud, ze kterého vyplývá, že má být navždy sám, se protne s úplně opačným osudem...