~

39 4 12
                                    

-Selin- "Aha kanka geldi seninki"

Selinin baktığı yine doğru baktığımda ardayı görmüştüm, kaç yüz kere söylediğimi oysaki sevmediğimi. Yanındaki kızlara sırıtıp duruyordu, hoș başka bir şey yaptığı yoktu ki.

-Arda- "benimki? Ha neresini seveyim ben bunun?"

-Selin- " aşkına ne oldu be iklimkuș?"

Tamam 10 yıldır seviyor olabilirdim ama bu sonsuza kadar sevebileceğim anlamına gelmezdi değil mi? Ardayla 8 yaşımdayken hastanede tanışmıştım... Kalp yetmezliğimin başladığı sıralarda. Oda o gün annesini kaybetmişti kapının önünde ağlarken bulmuştum onu. Kalbi kırık küçücük bir çocuğun şimdiki hali tamamen bağımsız tek işi kız züppelik olan biri şimdi.

-Arda- "Çekil"

*orangutan öküz sığır nazik olsana az*
Sesi kendime getirmişti beni, sınıfın ortasında duruyordum hızlıca kenara doğru çekildim geçmesi için.

Kolumdaki kalbimin atış hızını ölçen saatimi kontrol ettim, ve sırama geçip şu nefret ettiğim ilaçlarımı aldım sadece şunu sormak istiyorum ilaçları yapanlara bunların tadı niye böyle?

Avucumdaki ilaçları erimeden yuttum. Eriyince tadı dahada kötü oluyordu.

Hocanın ismimi seslendiğini duyunca toparlanıp ayağa kalktım.

-Hoca- "Yeni bir öğrenci gelmiş sınıfı ve okulu biraz tanıtırmısın ona?"

*yok ya hiç gerek yok aslında*

-Iklim- "Tabi hocam ne demek ya"

Sınıftan ardaya son kez bakıp çıktım bu çocuk harbi sinirlerimi bozuyordu annesi bunu doğurup acı çekiceğine nohut fasulye falan ekseymis daha verimli olurmuş.

Müdürün odasına doğru giderken ardaya sövüyordum her bir adımımda. Sevmediğim ama sevdiğim biriyle nişanlı olmam da bi garipti zaten. Okulda Ardayla nişanlı olduğumu bilmeyen yoktu galiba. Kimsenin bizim isteklerimizi umursadığı yoktu para için satılıyorduk resmen.

Müdür odasına girdiğimde baya deve gibi uzun boylu esmer bi çocuk vardı içeride.

-iklim- "oha çüş"

~
Teaser gibi bisiydi aslında bu bölüm bir sonraki bölümü beklemeyi unutmayın 🐥♡

Olağanüstü SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin