Výslech

1K 62 0
                                    

"Chci vědět tvoje pravé jméno," řekl Ross, protože měl podezření na její nepravé příjmení.
"Kira," pípla.
"A příjmení?"
"Nemám."
Steve se zaujatě z pozorovatelny narovnal. Natasha se Samem stáli s kříženými pažemi a soustředěně poslouchali výslech.
"No když teda nemáš žádné příjmení, řekni mi popravdě odkud jsi, kde si všechno tohle získala, jestli spolupracuješ s Hydrou,... prostě to vyklop!"
Kira se nervózně nadechla a spustila:"Už od mala jsem žila v Sokovii. Dělali tam na mně pokusy. Podle Barona Struckera jsem pokus číslo 9, jako poslední ale zato úspěšný pokus o lidské embryo. Na levé lopatce mám vytetované číslo 09. K pokusu použili zajatce, takže mám domnění, že právě oni jsou mými rodiči. Bohužel jsem se s nimi nikdy nesetkala.
Už od narození dokážu ovládat telekinezi, čtení myšlenek a levitaci. Časem do mě napájely přístroje, které mi vsunovaly veškeré informace, učení k životu a tak dál do hlavy. Učili mě bojovat a zacházet s veškerými zbraněmi.
Jednou jsem to musela zkusit na ostro. Přivedli tam nějakého zajatce, kterému dali přes hlavu černý pytel. Můj úkol byl ho zabít. Stalo se to před pár lety, nejspíš když mi bylo deset. Bylo to poprvé, co jsem zmáčkla proti někomu spoušť. Za nic nemohl, byl nevinný. Hydra ze mě chtěla udělat zabíjecí monstrum. Chtěli mě zneužít ke spáse Shieldu.
Zmrazovali mě, možná i na pár let, aby mě ukryli od řízení státu.
No a pak Strucker získal žezlo s Tesseractem, který na mě chtěl využít k dalšímu pokusu, abych byla neporazitelná, jenže to se nevyvedlo, kvůli příjezdu Avengers, kteří si ho chtěli vzít zpátky. Mě chtěli úkryt, a tak Strucker zavolal Jaspera Sitwella a Brocka Rumlowa. Ti mě odvezli na letiště, kde jsme odletěli až do New Yorku. Přihlásili mě do školy no a pak to už asi znáte."Kira bezstarostně domluvila.
Ross překvapeně mlčel stejně jako ostatní. Netušil,že to na něj tak vyvalí.
"Proč jsi na ty chlapce zaútočila?"
"Šikanovali mě! Vrátila jsem jim to. I já jsem kvůli nim byla v nemocnici, jenže to nikoho zřejmě nezajímá."
"Mají štěstí,že to přežili, jinak by jsi měla další na seznamu zabitých..kde je teď Rumlow nebo Sitwell?"
"Sitwell nás opustil hned po příletu. Snažila jsem se zdrhnout, jenže mě dopadli i s Rumlowem, který mě chtěl chytit. Pak jsme byli na policejní stanici, tam nás vyslechli a Rumlow zaplatil pokutu, pak se mnou jel do školy, kde mě přihlásil a potom odjel pryč. Nevím kam, ale oba dva pracují tajně pro Hydru. Ze Shieldu dávají veškeré tajné informace Hydře.
Než jsme letěli, připnul mi Rumlow elektrický náramek na nohu. Byl nastavený na pozemek školy, který nemohu opustit. Jenže když mě zmlátili, nejspíš u školní zdravotnice mi náramek bezpečně sundali. Pak jsem se probudila v nemocnici a tak dál."
"Dobře. Děkuji za spolupráci."
Ross se zvedl a šel za Stevem a jeho kolegy z týmu.
"Chcete se jí na něco ještě zeptat?"
"Myslím, že řekla opravdu cokoliv. Chtěli bychom si ji odvézt k nám. Určitě tam nebude tak ve stresu jako je tady a nebude si tam připadat jako jediná výjimečná. Doufám že mi vyhovíte. Pozítří sem přijedeme." řekl Steve a s kolegy odešel.
Ross nejistě kývl na odcházejícího Rogerse a vrátil se zpátky do výslechové místnosti. Pokýval na ozbrojené vojáky a ti nandali Kiře nazpátek železný náhubek. Zvedli ji od stolu a vedli ji na samotku.

Otevřeli bezpečnostní železné dveře a postrčili dovnitř Kiru. Malinko klopýtla. Než se stačila otočit, železné dveře se před ní silně zabouchly. Ocitla se v obdélníkové místnosti, která zářila bílou barvou. V rohu byla nastavená kamera. Rozhlížela se kolem sebe. Prostor nebyl tolik velký, ale ani malý. Kousek od dveří byla postel bez polštáře či deky. Posadila se na imitovanou postel a lehce zafuněla. Zahrnčela řetězy na okovech, jestli nejsou povolené. Čelist nemohla ani na centimetr otevřít. Cítila se pod náhubkem zpocená.
Nakonec se celá položila na postel a dívala se do bíle zářivého stropu.
"Kam jsem se to jenom dostala?" pomyslela si.

Yelloween~Síla MagieKde žijí příběhy. Začni objevovat