mivel egy páran kérték a story folytatását, meg próbálok valamit össze rakni, hogy nyugodtság legyen lmao
elnézést kérek a sok késedelem miatt, de sajnos mivel én is iskolába járok még, így eléggé nehézkes akárcsak az életemet élni akármilyen szinten is lol
de most reggel, a buszon, már csak azért is meg írom.ohh right-
annyit meg el felejtettem mondani, hogy nem onnan fogom ezt a részt el kezdeni, ahol az előzőt abba hagytam
im sorry😭🤚🏻
EZEN KÍVÜL PEDIG—
a rész nincsen át olvasva, mivel nincsen most rá időm annyira im sorry🥺Yoongi POV.
-Yoongi Oppa, én nem értem ezt még mindig..-dobta Jimin karjait a levegőbe, majd hátra vetette magát mellettem. Egy kisebb mosollyal arcomon felé fordultam, majd kezemmel óvatosan rá csaptam combjára és meg szorítottam.
-Minie.. Ezen mit nem lehet érteni? Ez olyan egyszerű, mint a víz folyás..-mondtam neki, Jimin pedig csak meg forgatta szemeit.
-Könnyű ezt mondani, úgy hogy már rég sikerült neked ezt végig csinálni..-ennek hallatán én forgattam meg szemeimet, Jimin pedig fel sóhajtott.-Le esett, hogy miért nem akartam már régebben sem meg csinálni a kresszet.. Túl bonyolultak ezek a dolgok.. Muszáj lesz meg csinálnom Yoongi Oppa?-kérdezte boci szemekkel, mire nekem egy kisebb kuncogás jött ki ajkaim közül.
-Igen Jimin, muszáj lesz. Mi lesz veled, ha olyan munka helyre kerülsz, ahova autóval kell járnod? Én sajnos nem tudlak mindig el vinni mindenhova, meg haza hozni se tudlak, nem vagyok egy taxi vállalat.. Azon kívül pedig ezzel is közelebb kerülhetsz a felnőtté váláshoz.-mondtam, miközben Jimin szemei néztem, amikben tejes kínt és fájdalmat leltem fel fedezni. Mint ki derült Jimin nem végezte el a kreszt, így nincsen jogosítványa sem, ami engem eléggé zavart, mivel nem szeretném, ha mindig busszal járna, múltkor is le szólította egy idősebb férfi.. Nem vagyok hajlandó még egyszer ezt meg engedni.
-De ah... Én nem akarok felnőtt lenni, ha ilyen következményekkel jár! Yoongi Oppa, kérlek ne kényszeríts erre.. Nem szeretném.-mondta,miközben ki dugta alsó ajkát és karjait nyakam köré fonta. Eléggé kényelmetlen pozíciót vettünk fel, mivel Jimin mellettem ült, de így legalább még jobban látható, hogy mennyire hajlékony..
Bal kezemmel óvatosan meg simítottam puha és érintésemre szomjas arcán a bőrfelületet, amely egy kissé halvány vöröses színt vett fel.-Sajnálom Jimin, de muszáj lesz. Most gondolj bele, mi lesz akkor, ha ki derül hogy a cégem nem azzal foglalkozik, amit eddig mondtam, hanem egy maffia bizniszt vezetek és egyszer kocsival kell engem meg mentened? Hogy fogsz te engem onnan el vinni? Vagy ha esetleg bankot rabolok, akkor meg fussak vagy mi? Gondolj bele milyen jó lesz, ha ezt is el tudod érni az életedben.-mondtam neki, Jimin pedig fel nevetett.-Lehet, hogy butaság volt pont ezt fel hozni példa ként, de érted Minie.-mosolyogtam, majd óvatosan meg szorítottam arcát.
-Annyira buta vagy néha hyung.. Hogy lehet ilyet mondani? Nem vagyunk mi a modern Bonnie és Clyde..-ennek hallatán én nevetettm fel, miközben karjaimat Jimin dereka köré fontam, majd öleltem meg és húztam közel magamhoz. Jimin egyből szorosabban tarott magához közel - mivel karjai még mindig nyakam köré voltak kulcsolva - és lassan ölembe be mászva feküdt el rajtam teljesen.-Hm.. Akkor muszáj lesz meg csinálnom a jogsit, ha azt akarom hogy biztonságban legyél mindig.-suttogta Jimin, miközben bal kezével bele túrt hajamba, majd arcomon végig simítva alsó ajkamat hüvelykujjával érintette.
Kezeimmel derekára simítottam, majd erősen meg markoltam azt. Jimin kicsit meg emelte csipőjét, majd ugyan olyan lassan vissza ereszkedett, viszont erősen le nyomta magát ölembe. Ujjaim vége be fehéredett, olyan erősen markoltam Jimin derekát, alsó ajkamat pedig be haraptam és éhező tekintettel figyeltem Jimin szemeit, ahogyan azok fel csillanak, tele vággyal és akarattal. Egy kisebb mosoly jelent meg szám sarkában. Bal keremmel el engedtem Jimin derekát, majd erősen rá csaptam egyet fenekére, mire Jimin egy kissé össze rezzent, de a fülem mellett el engedett nyögés nem tudta leplezni a valós érzelmeit..
-A kresszhez miért nincs ekkora akarat erőd Minie? Ha kell órákat el tudsz tölteni azzal, hogy csábíts engem, erre meg egy perc időd sincs?-kérdeztem, Jimin pedig egy kisebb nyöszörgést engedett ki ajkai közül.-Nem fogsz válaszolni? Hm.. Rendben, akkor legyen úgy ahogy akarod.-Jimin ennek hallatára egyből szemeimbe nézett, majd érdeklődően figyelte, hogy még is hogyan fogom folytatni az előző mondatom.-Viszont van egy feltételem.-Jimin szemei egyből egy 360°-os fordulator vettek és meg rázta fejét.
-Te és a hülye feltételeid! Ez már most látom magam előtt, hogy nem lesz igazságos..-mondta le hangoltan, viszont én pimasz mosollyal figyeltem arcát továbbra is.
-Ameddig nem szerzed meg a jogsit, addig az én szabályaim szerint játszunk. Eddig rövidre volt engedve a póráz Minie, most viszont ez meg fog változni, ameddig nem fogsz a kezedben egy jogsit lobogtatva be jönni azon az ajtón.-mutattam a bejárati ajtó felé, Jimin szemei pedig kétszeresére nőttek, ajkai pedig kissé el váltak egymástól és meg döbbenten nézett rám, viszont meg lepődöttsége hamar át váltott zavarodottra.
-Na várjunk csak..-mondta halkan, miközben meg próbálta össze szedni gondolatait.-Tehát csak.. Csak ennyi lenne a feltétel?-kérdezte Jimin teljesen hitetlenül, én pedig csak bólintottam egyet.-Az lehetetlen.. Te nem ilyen vagy Yoongi hyung. Mit titkolsz?-húzta fel egyik szemöldökét, majd karjait mellkasa előtt keresztezte és csak nézett rám.
-Ennyire nem hiszel nekem? Egy kapcsolatban nem az a fontos, hogy bízzunk a másikban?-kérdeztem, Jimin pedig meg forgatta szempárjait újból.-A szemforgatást pedig fejezd be, tudod hogy ezt nem szeretem.-mondtam ki mély hangsúllyal, Jimin pedig egyből ki dugta alsó ajkát és bólintott egyet.
-Elnézést.. De akkor is! Nem hiszem el, hogy csak ennyi lenne a feltételed.. Ez lehetetlen..-értetlenkedett Jimin tovább, viszont én arcára simítva, mosolyogva közelebb húztam magamhoz.
-Ne aggódj Minie, nincs mitől félned, rendben?-kérdeztem Jimin pedig lassan bólintott egyet.
---------
Miután Jimin be fejezte az elméleti részét a kresznek, el kezdett vezetni, mit közösen fizettünk ki. Viszont amikor elsőnek el kísértem vezetésre, már az majdnem a negyedik alkalom volt neki, tehát Jimin már tudta és ismerete az oktatót.
Eleinte nem zavart maga az oktató, viszont miután feltűnően túl kedves volt és eléggé közeledő, tapizós, be vallom..
Nem ugrándoztam örömömben..A vezetés után haza mentünk, majd amint be értünk a házba, Jimin felé fordultam és teljes komolysággal karjaimat kereszteztem mellkasom előtt és Jimin szemeiben néztem.
-Téged nem zavar, hogy az oktatód előttem tapiz le téged, vagy direkt csinálod ezt?-
omgggg mik történnek, mik történnek~~
yoongi féltékeny,
jimin direkt csinálja, vagy nem is érdekli a dolog?🤭
amint tudom hozom a következő részt és minden ki derül😽✌🏻
أنت تقرأ
daddy's property - befejezett -
أدب الهواة❝-Miért hajtasz ennyire rám..?- -Mert nálad szebb embert, még életemben nem láttam.-❞ ❝-Jegyezd meg, hogy ki vagy Park Jimin.- -A kis hercegnőd vagyok Apuci.-❞ 2019.10.15: #1 - yoonmin 2020.02.22: #1 - daddy 2020.10.04: #7 - kpop 2020.10.04: #14 - j...