👻Büyülü Ev|5

458 73 117
                                    

Jungkook

Her şeyi birbirimize anlattıktan sonra herkes farklı köşelere çekilip olanları sindirmeye çalıştı. Hoseok hyungu öğrenmişlerdi ve tıpkı Yoongi ile ben gibi ağlamış, bu saçmalığı sorgulamaya başlamışlardı. Ben de onlar gibi çekildiğim köşede düşünürken gözlerim Jimin hyungun gözleriyle çakıştı. Ah, evet. Bu da benim suçumdu. Bir kaçığın evine düşmemiz ve onun elinin yanmasının sorumlusu bendim.

Jm:"Onun suçu. Bizi buraya sen getirdin!"

Jimin hyung öfkeli gözleriyle yanıma yaklaşıp yakamı tutmuş, beni ayağa kaldırmıştı

NJ:"Jimin sakin ol, bu olanlar kimsenin suçu değil tamam mı? O bilmiyordu"

Jm:"Hah! Kim söylüyor bunu hyung!? Neden onun suçsuz olduğunu düşünüyorsunuz? Bizi buraya Jungkook getirdi! İtiraf etsene hadi, bunu sen planladın değil mi? Amacın neydi peki? Hepimizden neden kurtulmak istiyorsun?"

"N-ne?"

Tae:"Jimin lütfen dur ar-"

Jm:"S-sen büyürken yanında biz vardık. Ben Jungkook, abin olmadım mı senin? Sen gülümse diye uğraşıp her gece yanına gelip iyi geceler dilemedim mi? Neden yapıyorsun bunu şimdi? Ne hatamız oldu sana karşı söyle!"

Tekrar ağlamaya başlamıştı. Ama canımı yakan beni suçlaması değildi. Onlara isteyerek zarar verebileceğime ihtimal vermesiydi. Bunu nasıl düşünür?

"H-hepiniz böyle mi düşünüyorsunuz?"

Tae:" Tabii ki hayır Jungkook. Sadece bu yaşananlar Jimin'in kafasını karıştırdı"

SJ:"Bilmiyorum. B-ben bu saatten sonra hiçbir şey bilmiyorum"

Hayal kırıklığıyla ona baktım. Seokjin hyung da bunun olabileceğini düşünmüştü

Yg:"Saçmalamayın çocuklar, ben de oradaydım. O butona basan Hoseok yerine Jungkook da olabilirdi. Hatta ben bile olabilirdim"

NJ:"Sakin olun ve lütfen kendinizi biran önce toparlayın. Zaman ilerliyor. Bizim artık buna son vermemiz gerek"

Jm:"Sürekli bunu söylüyorsun. Bizden sakin olmamızı bekleme hyung"

Belki de... Olabilir miydi?

"B-Ben bir şey buldum!"

Tüm gözler beni bulunca ortadaki masaya telsizi koydum

"Jimin hyung ile Taehyung hyungun banyodan bu odaya geldiğini söylediniz. Ben ve Yoongi hyung o sırada telsizin banyo düğmesine basmıştık. Daha sonra ise bu odaya bastık"

"Öyle bakmayın bana, anlamadınız mı? Geçidi ben oluşturdum. En son bu odaya basmıştım ve Yoongi hyung telsizi elimden alıp bulunduğumuz odanın düğmesine bastı. Yani geçit oradan buraya doğru oluşmuştu. Demek istediğim-"

Tae:"Çıkışa doğru bir geçit oluşturabiliriz"

"Bu doğru!"

SJ:"Geldiğimiz odaya geri döndük diyelim. O kapıyı nasıl açmayı düşünüyorsunuz?"

Oluşan sessizlikle birbirimize baktık. Hiçbir fikrim yoktu

Yg:"Çok garip..."

Jm:"Garip olmayan bir şey varmış gibi..."

Yg:"Demek istediğim, bu odada altı sandalye var"

Jm:"Genellikle öyle olur hyung. Bir masanın çevresine en fazla altı sandalye sığar"

Atıştırmalık Oneshotlar |YoonKook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin