jest źle?

1.7K 70 10
                                    

Julka obudziła się dopiero na końcu filmu...

Czuła się coraz gorzej. Oprócz tego, że bolała ją głowa i źle się czuła, doszły do tego jeszcze mdłości. Pomimo, że film za chwile miał się skończyć Julka już dłużej nie mogła tego wytrzymać i powiedziała Kacprowi że idzie do łazienki...

Kiedy schodziła po schodkach w dół sali, nagle zrobiło jej się słabo, ziemia zaczeła wirować i straciła równowagę. Zachwiała się i upadła.

Kacper po chwili pobiegł do dziewczyny. Bardzo się o nią martwił...

Kacper wziął Julke na ręce, ponieważ nie mogła sama ustać na nogach i szybko wybiegł z sali kinowej. Za nimi biegli przejęci całą tą sytuacją Marcin i Lexy.

Lexy obwiniała się o zły stan przyjaciółki cały czas powtarzała:

L:
,, Gdybym od razu zareagowała w łazience, nic by się nie stało. Pojechalibyśmy do lekarza i wszystko byłoby ok''

Kacper usłyszał słowa Lexy i powiedział do niej:
Co się stało w łazience? Co byś nam powiedziała?

Lexy opowiedziała mu sytuację w łazience, o tym jak Julka się źle czuła i jak słabo wyglądała.

Kacper zrozumiał wtedy w jakim poważnym Julka jest w stanie. Nic więcej nie mówił.

Przyjaciele bardzo martwili się o Julke. Nie słuchali już jej tłumaczeń, tylko szybko weszli do samochodu i ruszyli do lekarza...

Po 20min byli już w przychodni. Lekarz zbadał Julke i stwierdził że ma lekkie wstrząśnienie mózgu. Nie było one poważne ale mogłoby się stać gdyby w pore nie przyjechali do lekarza.

Julka na szczęście nie musiała jechać do szpitala. Dostała ona tylko kilka zaleceń aby leżała w łóżku i odpoczywała, oraz żeby brała przepisane leki.

Po badaniu przyjaciele podjechali do apteki aby kupić leki i pojechali do hotelu...

Kiedy dojechali na miejsce, Kacper pomógł Juli dojść do pokoju i dopilnował aby położyła się do łóżka....

Koniec!
Taki krótki rozdział, ale jest😉
Pisany szybko, jak zwykle z powodu późnego powrotu ze szkoły😞 chce już ferie, w tedy będe pisała wam z 10 rozdziałów dziennie😁💕 postaram się dzisiaj napisać coś jeszcze😉
Buziaki💋 papa💕

Julka i Kacper- neverending story💕Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz