•Klid brácho...•

47 4 0
                                    




SIRIUS

Upřímně bych ani ve snu nečekal, že se něčeho takového v Bradavicích někdy dočkám. Nedokážu si představit, že má můj nejlepší kámoš v posledním ročníku prcka s Evansovou, která ho celý ty roky nenáviděla. Ovšem moje domněnky jsou teď vedlejší. Hlavní je, co budeme dělat. Protože nemám kurva ani nejmenší tušení, co budeme dělat. Nikdo krom mě a Lily nic netuší. Nemám to někomu říct? Nebo si to mám nechat pro sebe? Kdo ví. Každopádně něco musíme podniknout a já v tom Lil nechat nemůžu, to bych si neodpustil.

,,Zlato?" zašeptám Lily do ucha po půl hodině jejího ustavičnýho vzlykání a mých nervů s tím,jak celou tuhle zapeklitou situaci vyřešit. I když jsem stihl vykouřit dvě cigára, nic mě nenapadlo. Lily byla červená od pláče, vlasy měla rozcuchané a oheň v jejích očích jakoby pohasl. I přeze všechno, tahle holka byla sakra krásná. Nikdy jsem na zrzky nebyl ale její oči a jiskra v nich jen tak nepohasne. Až teď. Vypadala zničeně. Od doby co je s Jamesem, jsem ji takhle nikdy neviděl.Tak nešťastnou a ustaranou.

,,Já vím co mi chceš říct..." začala a vymanila se z mého objetí. ,,Že bych to měla někomu říct a že ten první by měl být James...Já se ale tak moc bojím..." hlesla a zadívala se na pozemky bradavického hradu. Slunce ozařovalo její ohnivé vlasy.

,,Nemusí to být zrovna James, i když by měl být..." začal jsem opatrně.

,,Co tím myslíš?" otočila se a nadzvedla obočí.

,,Co třeba někdo z profesorů? Nebo kamarádů? Rem? Hodně jste se přece bavili." podotkl jsem jemně.

,,Jo to je pravda." špitla a z očí se jí začaly řinout další potoky slz.

,,Nemusíme o tom teď mluvit jestli se na to necítíš ano?" řekl jsem klidně a chytl ji za ruku. ?Jen chci, aby si věděla, že jsem tu vždycky pro tebe ať se děje cokoliv ano?"

,,Já vím děkuju Tichošlápku." špitla a zavzlykala do kožené bundy.

,,Co se to tu děje? Co se stalo?" přiběhl James a s hrůzou v hlase těkal pohledem ze mě a Lily. Byla to poněkud znepokojující situace. James nás pozoroval s přivřenýma očima jako bych mu právě ukradl kořist a s nechápavým výrazem dál sledoval ubrečenou Lily zachumlanou v mojí bundě.

JAMES

Absolutně jsem nechápal, o co jde. Moje holka je v Siriově náručí a brečí a Sirius ji uklidňuje? Proč nešla kurva za mnou? O co tady jde?

,,O CO TADY JDE?" zeptal jsem se rázně a Lily konečně odhalila tvář z černé bundy.

,,Jamesi to o nic...nic se nestalo, není to tak jak to vyp.." byla poslední slova než se Lily zhroutila na zem, od tvrdého pádu ji dělily jen mé dlaně, které jsem ji rychle dal pod hlavu.

,,Musíme ji hned odnést na ošetřovnu!" zařval jsem a okamžitě Lily zvedl do náruče.

Běželi jsem chodbami hradu s bezvládnou Lily v náručí, neunikli jsme zvědavým pohledům studentů, dokonce i pár profesorů se ohlédlo, nikdo tomu ale neprojevoval přílišnou pozornost, za což jsem byl neskutečně rád.

Když jsme vtrhli na ošetřovnu, ošetřovatelka sebou polekaně škubla. Rychle běžela k nám a ukázala na postel, kde jsem Lily položil.

,,Bude v pořádku, nechte mě prosím pracovat ano?" požádala nás o odchod a zavřela nám dveře před nosem. Vyšli jsme na chodbu, kde jsme se zastavili.

,,Neboj, bude v pohodě..." špitl Sirius a prohrábl si černé vlasy.

,,Co se kurva stalo?!" zařval jsem a bouchl pěstí do stěny. Bolest se mi vryla do ruky tak silně, že jsem zavřel oči, do kterých se mi hrnuly slzy.

,,Klid brácho." řekl rychle Sirius a poplácal mě po rameni.

,,Nech mě." uhl jsem a šel tam, kde jsem schovával všechny svoje problémy - komnaty nejvyšší potřeby.

Měl bych jít za ní. Měl bych se o ní postarat. Měl bych jít za Siriusem a rozbít mu hubu? Ne to by přece neudělal. Má Kate a navíc by mi nejel do holky. Ale co kdyby...

Hlavou se mi honily negativní myšlenky a já nevěděl, co si myslet. Ano, nejjednoduší by bylo jít za Siriusem a podat si ho, zjistit jak to bylo a být v pohodě. Ale moje zasraná hrdost mi v tom brání.
,,Kurva!,, zařvu a prudce bouchnu pěstí do staré, vrzavé skříně, která se okamžitě zřítí k zemi. Sednu si na zem a mnu si ruku bolestí. Naprosté ticho prolomí až zavrzání starých mohutných dveří.
,,Brácho? Jsi v pohodě?" zašeptal známý hlas. Otočil jsem se a uviděl ty šedé oči.
Sirius stál nade mnou a provinilým pohledem se díval na špičky svých bot.
,,Co? Přišel ses mi omluvit že se mi snažíš přebrat holku?" ušklíbl jsem se a setřel krev z odřené ruky.
,,Co to meleš? Zbláznil ses? Vždyť víš, že jsme s Evansovou kámoši. Vážne sis myslel že bych ti jel do borky o kterou ses snažil několik let?" ušklíbl se posměšným hlasem Sirius a sedl si naproti mě. Prohrál si černé hnízdo na hlavě a rukou si přejel po strništi na tvářích. Z kapsy vytáhl cigáro a zapálil si. Vyfoukl štiplavý kouř a podíval se na mě s nadzvednutým obočím.
,,Co vole? Nevěříš mi?" zasmál se a opřel se o starý červený gauč.
,,Co si s ní řešil?" zeptám se skrz zaťaté zuby a utřu strůžek krve do modrých džín.
,,Kámo fakt nic. Prostě za mnou přišla, ptala se mě na Kate a jak se mám a pak začala brečet a omdlela." řekl klidným i když lehce nervózním tónem.
,,Nevěřím ti ani slovo! Nelži mi kurva!" zařval jsem a vyškrábal se na nohy. Sirius jenom seděl a dál potahoval z cigarety.
,,Kámo nelžu ti, nevím co ti mám říct." zamumlal a dál si vychutnával svý cigáro.
,,Děláš si ze mě kurva prdel!?" chytl jsem ho za lem trika a vytáhl na nohy.
,,Fajn, dobře!" vyjekl překvapeně a já ho pustil na zem.
,,Kámo nechápu, co to do tebe vjelo! Chováš se jako malá žarlivá holka. Nevím co ti jebe ale měl by ses vzpamatovat, jsme přece kamarádi!" řekl Sirius vážně a podíval se mi do očí.
,,To jsem si taky myslel..." hlesl jsem a zadíval se do starého zaprášeného okna.
,,Jamesi...promiň neměl jsem tak vyjet. Sory brácho...já vím že Lily miluješ ale já bych nikdy nic takového neudělal, to, že jsem zkurvenej děvkař neznamená, že bych jel do holky svýho nej kámoše. Fajn řeknu ti to ale slib mi že nebudeš vyvádět." řekl klidně a stoupl si vedle mě. Típl cigaretu a hodil ji na zem. ,,Lily za mnou přišla s tím, že má problém. Překvapilo mě to, protože jí bych opravdu nečekal. Řekla, že má problém a že jsem jediný, komu to může říct, což mě překvapilo ještě víc." zmlkl.
,,No pokračuj." pobídl jsem ho a čekal, co z něj vyleze.
,,No víš jak blila na chodbě před McGonagallkou a Kate a tak? A jak blila jeste nekolikrát potom?" přikývl jsem a dále sledoval pohyb jeho rtů.
,,Má takové podezření že...no, no že je..."
,,To si ze mě děláš prdel?" hystericky jsem si prohrábl vlasy a začal pochodovat po místnosti. ,,Proč nešla za mnou?! Proč kurva nešla za mnou?!" vyjel jsem a třiskl krvavou rukou do dřevěného parapetu. Trocha krve stříkla na stěnu a vytvořila zajímavý obrazec.
,,Nevím brácho." špitl Sirius a vytáhl z kapsy balíček cigaret. Zapálil si a začal chodit po místnosti.
,,Jdu hned za ní." vyrazil jsem rázným krokem ke dveřím.
,,Zbláznil ses? Nemůžeš tam jen tak vlítnout a vybalit to na ní!" popadl mě za paži a šikovně uhl mojí mířící pěsti. ,,Rozmysli si co chceš říct a jdi tam v klidu, slib mi to..." řekl prosebně Sirius a pustil mou paži.
Rychle jsem přikývl a vypařil se z místnosti.

LILY
Otevřela jsem oči. Bylo mi zle. Naprosto příšerně. Nikdy mi takhle nebylo. Cítila jsem se hrozně, už kvůli Jamesovi. On je můj kluk a měl by to vědět jako první. A já šla za jeho nejlepším kamarádem. Co si asi musí myslet? Musím ho hned najít a všechno mu vysvětlit.
Odhrnula jsem deku a pomalu se posadila. Vlasy jsem si hodila přes ramena a bílé tričko si stáhla na kolena. Chvíli jsem jen tak seděla a dívala se z okna ošetřovny. Když jsem se otočila zpátky, rty se mi semkly...
James stál ve dveřích ošetřovny opřený o hranu. Tmavé vlasy měl rozcuchané, pod očima tmavé kruhy, zarudlé oči měl protažené ve štěrbinu. Džíny od krve, ruka od krve. Vypadal jako sériový vrah.

,,Jamesi já..." začala jsem, ale přerušil mě.
,,NE!" řekl rázně a promnul si zarudlé oči. ,, Já první." vyšel směrem ke mě.
Nasucho jsem polkla a začala žmoulat roh polštáře. Sedl si na okraj postele. Podíval se mi hluboko do očí. Z toho pohledu nebylo úniku. Cítila jsem svůj sevřený žaludek a rychle tlukoucí srdce. Zavřela jsem oči a čekala...

•Love you Evans, love you too Potter•Kde žijí příběhy. Začni objevovat