Ariana's POV:
Probudila sam se kao i inače oko 7 ujutro. Polako sam ustala iz kreveta i obavila svu higijenu u kupaonici i napravila si kavu. Uzela sam laptop i sjela na terasu. Bilo je vrijeme da nađem posao.Završila sam najbolje moguće škole u Americi za doktora, ali sam se ipak odlučila vratiti u svoj Zagreb i pokušati tu naći posao.
Javila sam se na nekoliko oglasa za posao u nadi da ću dobiti posao.
"Dobro jutro zlato, šta radiš?" - rekla je mama pospano
"Dobro jutro mamice. Šaljem zamolbe za posao, ne da mi se više sjediti doma." - rekla sam uzbuđeno
"Uzmi si koliko god ti treba vremena. Sretno srećice. Idem na posao."
"Hvala mamice."
Još malo sam gledala natječaje za posao kad mi je zazvonio mobitel.
"Halo." - rekla sam
"Dobar dan. Ja sam Ivona Marić, zovem Vas zbog oglasa na koji ste se javili za posao doktorice u GNK Dinamo. Htjela bih obaviti razgovor sutra s vama u 10:30. Dođite na stadion Maksimir i netko će Vas uputiti do mog ureda." - rekla je ljubazno gospođa Ivona
"Hvala Vam puno. Vidimo se sutra."
"Doviđenja."
Završila sam poziv i počela skakati od sreće. Nisam se nadala kako će me neko za par sati zvati za razgovor. Nazvala sam odmah mamu.
"Sutra idem na razgovor za posao." - rekla sam uzbuđeno
"Čestitam srećice. Jesam ti rekla da će te zvati za posao. Otkud su te zvali?" - rekla je mama sretno
"Zvali su iz Dinama."
"Odlično. Danas idemo na ručak to proslaviti." - rekla je maka i prekinula poziv
Dan je bio jako vrući, te sam se otišla otuširati hladnom vodom kako bih se rashladila. Izašla sam iz tuša i prosušila tijelo ručnikom i namazala tijelo omiljenim losionom za tijelo od vanilije. Dok sam čekala da mi se losion za tijelo malo upije otišla sam do ormara i gledala što bih obukla. Odlučila sam se za kratke hlače i sivu majicu. Obukla sam se i otišla se malo našminkati i ufrčkati kosu.
Izašla sam iz kuće i krenula prema restoranu gdje sam se dogovorila naći sa mamom. Na cesti nije bilo baš velike gužve pa sam brzo stigla pred restoran. Parkirala sam auto i otišla za stol gdje me već čekala mama. Pozdravile smo se i pričale o svemu. Stigla nam je hrana, te smo počele jesti.
Platile smo račun, te smo otišle malo u shopping kako bih našla nešto za obuci sutra za razgovor i kako bi mama i ja provele malo vremena skupa. Išle smo iz trgovine u trgovinu i kupile stvari koje su nam trebale, ali i one koje nisu. Umorile smo se, te smo krenule doma.
Parkirala sam auto u garažu i ušla u kuću. Raspakirala sam sve kupljene stvari, te pripremila robu za sutra ujutro.
Napravila sam vruću kupku i upalila svijeće u kupaonici kako bih se opustila.
"Ari, jesi gotova?" - vikala je mama
Probudilo me vikanje mame. Istuširala sam se i izašla iz kade. Obrisala sam tijelo, namazala se losionom i obukla najudobniju pidžamu ikad.
Napravila sam tost za večeru i gledala netflix.
Oprostite na bilo kakvim greškama,ali pisem ovo sa mobitela. Nadam se da će vam se svidjeti nova priča koju pišem. Bilo kakav savjet, kritika je dobrodošla. O Ariani i o svim likovima će se sve saznati kroz pricu.Ly ❤️
YOU ARE READING
Moj nogometaš
Teen Fiction"𝒩𝑜𝑔𝑜𝓂𝑒𝓉 𝓃𝑒 𝒾𝓏𝑔𝓇𝒶đ𝓊𝒿𝑒 𝓀𝒶𝓇𝒶𝓀𝓉𝑒𝓇. 𝒪𝓃 𝒿𝑒𝒹𝓃𝑜𝓈𝓉𝒶𝓋𝓃𝑜 𝑒𝓁𝒾𝓂𝒾𝓃𝒾𝓇𝒶 𝑜𝓃𝑒 𝓈𝒶 𝓈𝓁𝒶𝒷𝒾𝓂 𝓀𝒶𝓇𝒶𝓀𝓉𝑒𝓇𝑜𝓂." - 𝒟𝒶𝓇𝑒𝓁𝓁 𝑅𝑜𝓎𝒶𝓁