Sweet December

474 51 1
                                    


ျမဴေတြဆိုင္းေနတဲ့ December မနက္ခင္း ဟာ ေဆာင္းရဲ႕ သေကၤၤတျဖစ္ေသာ ႏွင္းေတြကို ႀကိဳဆိုေနသလို....

ေယာင္ရမ္းၿပီ ျပတင္းေပါက္ ကို ဖြင့္မိေတာ့
ဝင္လာတာက ေလစိမ္းေတြ....

"ဟီး..."
လွည့္ၾကည္လာေသာ အတန္းထဲကလူေတြကို
သြားၿဖီးျပလာေတာ့...အကုန္လံုးက သူ႔ အလုပ္သူ ျပန္လုပ္ၾကေလရဲ႕...စကာေျပာသူက ေျပာ ...ေဆာ့သူကေဆာ့ နဲ႔ ဆရာမလာခင္ ေပ်ာ္ပါးေနတဲ့ အတန္းေဖာ္ေတြၾကားထဲ..တေယာက္တည္း ျဖစ္ေနေသာ သူကေတာ့ ေနာက္ဆံုးေခါင္းခ်ၿပီ အိပ္ဖို႔သာ ျပင္မိသည္....

အိပ္ဖို႔ ျပင္ရုံရွိေသး..
အတန္းထဲကို တမန္းကမန္း ဝင္လာေသာ ပံုရိပ္ေလးေၾကာင့္ မျပံဳးျဖစ္ေအာင္ ျပံဳးမိေသးသည္....

ဆရာမ ေရာက္ေနၿပီထင္၍ အေျပးဝင္လာေသာ ပံုရိပ္ေလးသည္...ဆရာမကို မေတြ႕ေတာ့ ျပံဳးျပံဳးေပ်ာ္ေပ်ာ္နဲ႔ သူ႔ေဘးနားကေနရာလြတ္ေလးနားကို ဝင္ထိုင္ေလရဲ႕....

"Hi...Jeno..."

"အိမ္ရာထ ေနာက္က်ျပန္ၿပီလား..Renjun..."

"ေဆာင္းမနက္ခင္းက အိပ္လို႔ေကာင္းတာ မင္းသိရဲ႕သားနဲ႔...."

"ငါ့ကေတာ့...တစ္ႏွစ္ပတ္လံုး မင္းအျမဲ ေနာက္က်တာဘဲသိတယ္..."

"မင္းကေတာ့လည္း..ကိုယ့္သူငယ္ခ်င္းကို-"

"အားလံုး မတ္တပ္ရပ္...!! "

သူ႔စကားေျပာလို႔ မၿပီးခင္ ေရာက္လာေသာ ဆရာမေၾကာင့္ က်ေနာ္ရဲ႕ ကေလးစိတ္မေျပာက္ေသးေသာ သူငယ္ခ်င္းေလးဟာ တိုးတိုးနဲ႔ ဆက္ေျပာေနေလရဲ႕.....

"Huang Renjun..."

"ဗ်ာ..."

"အခု ဆရာ သင္ေနတဲ့ အေၾကာင္းေလး ေျပာပါဦး..."

"ဟို...."

စာသင္ေနတုန္းကေတာ့ ပံုထိုင္ဆြဲေနတဲ့ renjun ဟာ အခု ဆရာေမးေတာ့ က်ေနာ္ကို လာၿပီ အကူအညီ ေတာင္းေနရဲ႕...

သူဆြဲေနတဲ့ ပံုကို တခ်က္ၾကည့္ၾကည္ေတာ့ မၿပီးေသးေသာ moomin ပံုေၾကာင့္ က်ေနာ္ မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ ဟိုဘက္ လွည့္ေနလိုက္မိသည္...

"Huang Renjun...ညေန ေက်ာင္းဆင္းရင္ျပန္ဖို႔ မၾကံနဲ႔ 
အာကစားကြင္းက အမႈိက္ေတြေကာက္ၿပီးမွ ျပန္ရမယ္ၾကားလား.."

Sweet DecemberWhere stories live. Discover now