Καμέλια pow
Χτύπησε το πανέμορφο ξυπνητήρι για σχολείο και με το ζόρι σηκώθηκα και ντύθηκα έβαλα κάτι απλό.Κατέβηκα και έφαγα πρωινό και έφυγα για την πλατεία όπου εκεί με περίμεναν τα κορίτσια να πάμε όλες μαζί της συνάντησα και φορούσαν
Έλσα
Άννα
Όταν φτάσαμε στο σχολείο αρχίσαμε να συζητάμε για την χθεσινή ημέρα και το πως περασαμε γενικά με τα παιδιά.
- Κ: Πώς σας φάνηκαν τα παιδιά??
- Ελ: Όλοι μ φάνηκαν συμπαθητικοι βέβαια πιο πολύ ο Νίκος.
- Αν: Όλοι καλά παιδιά ήταν.
- Κ: Ααα!!! Έτσι Ελσακι Μας ενδιαφέρει ο Νικολάκης εεε θες να κάνω κονε??
- Ελ: Εεεε ότι θες κάνε αδελφός σ είναι εσύ ξέρεις.
Εσένα πως σ φάνηκε ο Άλεξ.
- Κ: Πολύ κωλοπαιδο αλλά ωραίο παιδί δεν μπορώ να πω είναι στα γούστα μου αλλά μου την δίνει άσχημα.
- Αν: Ξέρεις σύμφωνα με τους νόμους της φυσικής τα ετερονυμα έλκονται.
- Κ: Σκάσε βρε φυτουκλα που θα μου πεις εσύ αν έλκονται...Μου έμαθες και το έλκονται τώρα... Βλακείες τώρα αποκλείεται εγώ με αυτόν ΠΟΤΕ.!!
- Ελ: Θα ασχοληθείτε λίγο και μαζί μου.
- Κ: Ααα το παραδέχεσαι λοιπόν ότι τον γουστάρεις.
- Αν: Ναιι τον γουστάρεις και το ξέρουμε όλοι φαίνεται.
- Ελ: Ε ναι εντάξει το παραδέχομαι μου αρέσει.
- Κ: Τέλεια θα κάνω κονεεε.Έλσα pow
Μετά από αυτόν τον διάλογο χτύπησε και μπήκαμε για μάθημα Όχι ότι εκεί σταματήσαμε να μιλάμε αλλά εντάξει μιλούσαμε πιο διακριτικά περιμένουμε πως και πως να περάσει αυτή η μέρα βασικά αυτές η ώρες να φύγουμε από αυτό το σχολείο να πάμε καμία βόλτα με τα κορίτσια.
Κανονίσαμε να πάμε μια βόλτα στο πάρκο να καθίσουμε το απόγευμα.Άννα pow
Επιτέλους τελειώσαμε το σχολείο πήγαμε να φάμε στα σπίτια μας και μετά στις 6 θα βγαίναμε η Καμέλια είπε στην Έλσα ότι της έχει μια εκπληξουλα για να δούμε τι θα κάνει πάλι η τρελή αν και πιστεύω ότι θα είναι σε σχέση με τον Νίκο σίγουρα κάτι του είπε για να τα βρούνε.Καμέλια pow
Γυρίσαμε σπίτι σκάσαμε από το φαγητό Και μετά κάλεσα και τα αδέλφια μου να έρθουν στο πάρκο χωρίς να το ξέρουν τα κορίτσια μίλησα λίγο με τον Νίκο και μάλλον θα κάνει κινήσει από ότι κατάλαβα ενδιαφέρεται πολύ περισσότερο από όσο λέει μακάρι να τα φτιάξουν και να είναι καλά μαζί θα χαρώ πολύ να δω και τους δύο ευτυχισμένους και μαζί.Τέλος και αυτό το κεφάλαιο ελπίζω να σας αρέσει τα λέμε στο επόμενο φιλακιααα.!!!
YOU ARE READING
My New friend and my love..!!!
General FictionΗ Καμέλια 17 χρονών με μπλε μαλλιά και γαλάζια μάτια ύψος 1.70 έχει δύο κολλητές την Έλσα 17 ετών πράσινα μάτια και κοκκινα μαλλια ύψος 1.75 και την Άννα επίσης 17 ετών με κάστανα μάτια και μαλλιά υψος 1.69 επίσης έχει δύο αδέλφια τον Νίκο 20 ετών...