04122019 ~ 2033~~~
"Yeonjun yapmıştır."
Okulun ilk ders saatinden beri herkes sanat kulübünün hazırladığı panodaki bütün resimlerin ortadan kaybolup koca panonun ortasına sadece Yeonjun'un çiziminin konulmasından konuşuyordu.
Derse gelmeyen Yeonjun ise şüphelerin kabarmasına neden oluyordu.
Neden böyle bir şey yapmak isterdi ki?"Neden öyle bir şey yapsın?"
"Çünkü beğenilmeyen tek çalışma onunkiydi."
Gözlerim merakla Yeonjun'u ararken bize doğru gelen bedenini gördüğümde istemsiz bir ürperti sarmıştı içimi.
Elindeki çalışmaları gördüğümde ise hayal kırıklığına uğraşmıştım.
Bunu o yapmış olabilir miydi?Deli gibi dayak yemiş olmasına rağmen gülüyordu.
Yanımıza sendeleyerek geliyordu.
Üstü başı toz içinde kalmıştı.Elindeki çalışmaları Taehyun'un önüne sinirle atarken gözleri gözlerimle buluşmuştu.
O yapmamıştı. Bu saçma sapan şeyi yapabilecek biri değildi.
Taehyun kahkaha attı. Sinirliydi ama kalkıp Yeonjun'a bulaşmak istemeyecek kadar da aklı başındaydı.
"Bazı şeyleri sindirmen gerek Yeonjun."
Taehyun oturduğu yerden kalkma girişiminde dahi bulunmadan oldukça soğukkanlı bir şekilde devam etmişti cümlesine.
"Çalışmanın boş olduğu gibi, bir insanın ölümüne sebep olduğun gibi. Bunları kabullenki o güzel yüzün zarar görmesin. Hm?"
Bilmediğim şeyler vardı.
Bilmediğim bir çok şey vardı.
Yeonjun'un Taehyun'un önüne attığı kağıtları kimse toplama girişiminde bulunmazken ortamın gergin havası yeterince boğulmama neden olmuştu.Taehyun'un yanından kalkarken Yeonjun'un kolundan tuttuğum gibi peşimden sürüklemeye başlamıştım.
Saçmaydı ama ona güveniyordum.
Ve yaptığı her şeyin bir sebebi vardı, buna inanıyordum."Yah! Beomgyu! Bir gün iyi niyetinden öleceksin!"
~~~
101202019 ~ 2030
Syglr
Svglr