Liskook Bölüm 10🕸️

208 22 6
                                    

Yarım saat saat süren bir yolculuktan sonra,üvey babamın evine geldik.
Kimse konuşmadan etrafa bakıyordu. Bende dahil.
"Bayağı iyi." dediğini duydum Jimin'in .
Ev çok büyük ve öyle zengin evleri gibi işte. Beni ilgilendirmiyor lüks mü değil mi. Sadece hoşuma gitmiyor. Neyse.

Jungkook'un bana baktığını fark ettim. Sadece bakıyordu. Sonra bende ona bakmaya başladım. Yanıma yaklaştı ve beni öptü.
Bende onu öptüm. Sonra belime sarıldı. Gülümsüyordum.

"Seni seviyorum." dedi. Kulağım artık sadece o mükemmel 2 kelimeyi duyuyordu.

"Bende seni seviyorum." dedim ve dudağından öptüm.

O sırada Jungkook'un telefonu çaldı. Önce açsam mı açmasam mı diye duraksayıp bana baktı. Ben de ona bakıyordum bir şey demeden. Sonra cebinden çıkardı ve telefonu alıp aniden koşarak gitti.

Geldiğin de yüzüne bakıp, konuşmuyordum.

"Acıktın mı?" diye sordu.

"Arayan kimdi? Ben görmeyeyim diye hızlıca gittiğine göre önemli biri olmalı." dedim ciddi bir şekilde.

"Önemli biri değil." dedi.

"Kim o zaman?" dedim. Gerçekten yanımdan koşarak konuşmaya gitti ve ne olduğunu bilmek istiyordum.

"Önemli biri değil dedim Lisa. Eski bir arkadaş." dedi.

"Neden önemsiz ve eski  arkadaşınla yanımda değil de koşarak kaçıp konuşma gereği duydun?" dedim.

"Lisa? Ne bu sorgu? Bana güvenmiyor musun?" dedi.

"Güveniyorum. Ama seni koşarak yanımdan kaçıran şey ne merak ediyorum." dedim.

"Tamam bunları sonra konuşuruz." dediği anda içeriye Rose ve Jimin geldi.

"Lisa kusura bakma ama Jungkook'u Bi 10 dk almam lazım." dedi Jimin sırıtarak.

"Al senindir." dedim gülerek.

Sonra ikisi odaya gittiler. Koltuğa oturdum ve gözüm Jungkook'un telefonuna gitti. Önce odanın kapısına baktım. Ve telefonu aldım. Açtım ve son aramalara baktım. En son aradığı kişi "." bildiğiniz nokta diye kaydetmişti.
Sonra mesajlara girdim. Nokta kişisine tıkladım ve mesajları okumaya başladım.

Nokta Kişisi: Ne dediğini sanıyorsun! Nasıl sevgilin var?

Jungkook: Sana son kez söylüyorum bir daha bana yazma. Seni sevmiyorum. Her şey yanlış anlaşılıyor.

Nokta kişisi: Yoksa o kız mı yanlış anlar Jungkook? Onunla sevgiliyken benimle çıktığını da öğrense yanlış anlar mı  ha? :)

(Jungkook görüldü✔️✅)

O an aklımdaki her şey bir anda silindi. Hiç bir şey düşünemiyordum. Ne yapmam gerektiğini de bilmiyordum. Sadece öyle kaldım. Gerçekten öylece kaldım. O sırada Jungkook odadan çıktı. Elimde telefonu görünce hemen koştu.

"Lis-" derken telefonunda açık olan o kız ile konuşmaları vardı.

"Lisa yanlış anladın, of gerçekten yanlı-"  derken gözümün yaşlarını silerek odaya gittim ve kapıyı kilitledim.

"LİSA YEMİN EDERİM ÖYLE BİR ŞEY YAPMADIM. NOLUR AÇ KONUŞALIM."

---

Biraz fazla açtım arayı bu sefer ama geri geldim. Güzelce devam edeceğim. Siz okudukça daha çok yazacağım. Okuyanlar kendini belirtebilir mi? Sizi seviyorumm💖

Change | LiskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin