η επόμενη μέρα
Μαρία
"Ώστε αυτό ήταν?"
Χαμηλώνω αμέσως τα μάτια μου.
Δεν αντέχω να τον βλέπω έτσι, δεν μπορώ να βλέπω τα γαλάζια του μάτια στεναχωρημένα. Τι και αν ποτέ δεν ένιωσα κάτι παραπάνω για αυτόν? Πονάει το μέσα μου να τον βλέπω λυπημένο.
"Υποθέτω πως ναι.. αυτό ήταν" η φωνή μου ίσα που ακούγεται.
Σιωπή
Αμήχανη σιωπή
"Έκανα κάτι που σε ενόχλησε?"
Τον κοιτάω φευγαλέα.
Ο Δημήτρης κάθεται στο κρεβάτι του και δεν με κοιτάει, το παραπονεμένο του βλέμμα είναι στραμμένο στο τσιγάρο που στρίβει με τα χέρια του.
"Τα έκανες όλα σωστά, μην το σκέφτεσαι" του απαντώ και ανοίγω το παράθυρο για να μπει καθαρός αέρας.
Από χτες το κάπνισμα κομμένο.
"Τότε γιατί?" επιμένει. Επιμένει και με κάνει να αισθάνομαι αμέτρητες τύψεις.
"Γιατί πολύ απλά δεν ήμουνα εγώ" παραδέχομαι. "Έχασα τον εαυτό μου, έκανα πράγματα που ποτέ δεν φανταζόμουν, όμως χτες ξύπνησα. Ξύπνησα και είπα τέλος. Ως εδώ"
Ο Δημήτρης χαμογελάει πικραμένα.
"Εγώ αυτόν τον χαμένο σου εαυτό τον ερωτεύτηκα" μου λέει και απελευθερώνει ένα σύννεφο καπνού από το στόμα του.
Καρφώνω αμέσως τα καφέ μου μάτια στα καταγάλανα δικά του.
Δεν μπορεί να είπε κάτι τέτοιο.
Όχι αποκλείεται.
"Είχαμε πει ότι θα ήταν ένα απλό σεξ"
Όταν το λέω φωναχτά, ντρέπομαι ακόμη περισσότερο. Όχι γιατί θεωρώ ότι μια γυναίκα που επιλέγει να κάνει αυτού του είδους σχέσεις είναι ελαφρών ηθών, αλίμονο. Σε ελεύθερη χώρα ζούμε άλλωστε και μάλιστα τον 21ο αιώνα. Απλά ντρέπομαι διότι αυτή η γυναίκα δεν είμαι εγώ.
"Τα θέλω αλλάζουν" η φωνή του Δημήτρη ίσα που ακούγεται.
"Ακριβώς" του απαντώ και κάθομαι στο κρεβάτι δίπλα του. "Είσαι ο άνθρωπος που μου στάθηκες σε μια δύσκολη στιγμή της ζωής μου. Είσαι ο άνθρωπος που από την αρχή της σχέσης μας υπήρξες αφοπλιστικά ειλικρινής. Είσαι ο άνθρωπος που με παρηγόρησε με τον πιο απολαυστικό τρόπο" Τοποθετώ το χέρι μου πάνω στο δικό του και μπλέκω τα δάχτυλά μας. "Πονάω που στο λέω, αλλά η σχέση μας δεν μπορεί να συνεχιστεί, ακόμη και αν.. αν εσύ.. ένιωσες κάτι.." η φωνή μου τρέμει. Πλέον τρέμει και το χέρι μου.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
the road to YOUR HEART
Чиклитlove isn't like it is in the books - f. scott fitzgerald cover by -jashton