פרולוג ודמויות

110 5 0
                                    

אליס הוא ילד קטן ומפונם אשר חולם לעבוד באומנויות הבמה ולפרוץ כדראג קווין. אך כולם צוחקים עליו, לועגים לו, משפילים אותו רק כדי להרגיש חזקים ממנו והוא כבר רגיל לזה.

יש ילד אחד בעולם הזה שמבין אותו (לפחות מנסה) וזה סטון החבר הכי טוב שלו.

סטון הוא ילד חמוד כזה או יותר נכון ילדה, סטון הוא טרנסית בארון ואף אחד אפילו לא אליס יודעים על כך.

אבל דבר אחד סטון לעולם לא הבינה/תבין/תרצה להבין וזה למה אליס התאהב דווקא בילד הרע של בית הספר למה הוא כמו כולם.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

דמויות

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

אליס - טרנס מחוץ לארון, רוצה לעבוד באומנויות הבמה, הוא רוצה להיות הדראג קווין הטרנס הראשון במחוז שלו הוא ילד מופנם אבל אם הוא רוצה הוא יכול לגרום לכל אחד לעשות מה שהוא רוצה בעזרת החיוך                        הכובש שלו (גיל - 16.5) (גובה - 1.62) (צבע עיניים - כחול אפור) (שיער - שחר)

סטון - טרנסית בארון, היא הילדה שלא מסתבכת בשום דבר, היא לא מקובלת אך יש לה מספיק חברים כדי שלא תיהיה בודדה בהפסקות ואחרי צהריים. למעשה היא ילדה יחסית רגילה. (גיל - 15.6) (גובה - 1.73) (צבע עיניים - חום) (שיער - שטני)

אלכס - הילד הרע, הפריק, תמיד הולך עם שחור, אף אחד לא באמת יודע מה עובר בראש שלו אך דבר אחד כולם יודעים. אסור להתעסק איתו! אה והכי חשוב! הוא גבר אלפא סטרייט (גיל - 18.2) (גובה - 1.86) (צבע עיניים - סגול) (שיער - לבן)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 16, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

אין יותר גרוע מ....Where stories live. Discover now