Ráno ma zobudil telefonát. Toho človeka som preklínal na tisíc spôsobov. Bol som nevyspatý z minulej noci a sucho v ústach som nevedel prehliadnuť.
Rozospato som sa po ňom natiahol a zdvihol som bez pozretia sa na volajúceho.
,,Prosím? " môj chaplavý hlas spôsobený alkoholom a ránom som sám nespoznával.
,, Akú si mal noc, kamarát?" opýtala sa ma veselý a očividne už čulý Barry. Mal som chuť ho poslať do patričných miest za včerajší večer.
,, Prečo mi voláš? Chceš sa pochváliť že si ju dostal do postele? "odhalil som ho hneď na prvý pokus.
,, Aj hej, nebudeme si klamať." zasmial sa a ja som prekonával chuť zložiť mu.
,, Ale ty sa pochváľ! Ty si nezasunul podľa tvojho nevrlého tónu... "zasmial sa a ja som pretočil oči. Občas som sa na jeho hlúpych rečiach bavil, no takzo ráno mi z toho vychádzalo len že je to fakt kokot.
,, Ak sa ma ďalej budeš pýtať takéto pičoviny o ôsmej ráno, tak zložím." varoval som ho.
,, Ale, ale! Čo si hneď taký nepríjemný? Veď bola pekná, tak čo si sa trochu neposnažil? "opýtal sa znovu. Pretočil som oči a vybral sa do kuchyne. Na tie suchoty potrebujem hektolitre vody.
,, No tak, kámo!" nedal si pokoj, keď som ignoroval jeho reči.
,, Barry, s tou ženskou som sa stretol trikrát. Dvakrát mi vynadala do slepých kokotov a včera sa konečne so mnou začala normálne rozprávať. Myslíš si, že by sme hneď skočili do postele? Ešte s takou nepríjemnou a náladovou ženou? Tebe možno stačí jedno stretnutie, ale ja si nemám chuť zavesiť na krk takú fúriu. " konečne som sa prebral k životu.
,, Videl si ju štyrikrát. Spomenul som si odkiaľ ju poznáš. Pamätáš si ,keď sme boli vonku s Daisy a jej spolužiakmi? Túto ženu si všetci tak obzerali, keď sa liepala po tom staršom chlapovi. Včera som si na to spomenul."
,, Niečo mi to hovorí, ale si si istý, že to bola ona?" opýtal som sa.
,, 100%. Na takú ženu sa nezabúda, aj keď ty si asi špeciálny prípad. Ešte sa stretnete? "
,, Hráš sa na dohadzovačku?" opýtal som sa naozaj nevrlo s prižmúrenými očami.
,, Je to pre tvoje dobro! O pár týždňov ti môže ten tvoj celibát vážne poškodiť mozog." povedal Barry celkom vážne a mňa to rozosmialo.
,, Zbohom, Barry. Ten, ktorému ide sex na mozog, si ty."zložil som ho a smial sa ďalej. Bol to dobrý kamarát, aj keď občas trošku prepnutý.
O pár dní mám prvý zápas a dnes sa mám stretnúť s Domesom. Chce, aby som mu povedal všetky svoje pocity a postrehy. Z toho pána som mal dobré pocity. Snažil sa mi vyhovieť a do ničoho ma netlačiť. To sa mi na tejto spolupráci páčilo. Mohol som hocikedy vycúvať.
Dal som si rýchlu sprchu a naraňajkoval sa. Po včerajšej noci som na motorku nemohol ani pomyslieť, a tak som si zavolal taxík. Ten bol pred bytom v priebehu desiatich minút. Do dvadsiatich minút som bol v hale. Chalani ma hneď nasmerovali k jeho kancelárií.
,, Ahoj, Alex. " usmial sa a ukázal mi, nech si sadnem.
,, No aké boli tvoje pocity zo včera? Chceš pokračovať, je tak? Adrenalín je návykový." usmieval sa. Bolo vidieť, že je to chlap na vyššej úrovni, ale nikto by netipol z čoho tak pekne zarába. Nie je to čistý biznis, ale myslím, že mi to nevadí. Vyskúšam to. Ten zápas sa mi dostal do hlavy. Niežeby ma bavilo rozbíjať ľuďom huby, ale momentálne to je niečo nové a zaujímavé. Náplň v tejto časti môjho života.
,, Chcem pokračovať, páči sa mi byť v tom ringu, aj keď určite dostanem po hube, patrí to k tomu. "
Domes sa na mňa len priateľsky usmial. Páčilo sa mu moje zapálenie.
Prešiel týždeň a ja som od piatej ráno trénoval na môj prvý zápas. Domes ma upozorňoval, že veľké stávky na moje meno dnes nepôjdu, ale to je najmenej.
,, Hlavne nebuď nervózny! Prvý zápas nie je vždy najlepší. Si v strese a neužiješ si to tak. Neskôr tomu prídeš na chuť. " radil mi jeden z mojich hlavných trénerov - Bill.
,, Som nervózny." prehovoril som pravdivo.
,,Predstav si, že tam ľudia nie sú a hlavne nepočúvaj slová, ktoré niektorí idioti budú vykrikovať. Dostaneš prvú ranu a všetci okolo teba zmiznú. " usmial sa na mňa.
Trénovali sme v deň zápasu dlho, potom ma poslali domov nech si ešte oddýchnem. Zápas začínal večer o 8.
O siedmej som bol tam. Čím bližšie boli hodiny, tým prudšie mi búchalo srdce.
Nástup do ringu sa mi nepáčil. Nikdy sa mi nepáčilo byť stredobodom pozornosti a táto situácia tiež nebola zrovna príjemná. Dostal som chladný potlesk od ľudí v hladisku. Všetci mali svojho jasného favorita. Môjho protivníka. Chlapa, ktorý bol mohotnejší, no zároveň aj starší než ja. On zožal oveľa väčší potlesk, bol ostrieľaný zápasník, a ja som bol opäť nervózny.
Bill sa ma snažil upokojiť, no moc mu to nešlo.
Odznel gong a my sme začali bojovať. Mal pravdu. Keď som dostal prvú ranu, ktorá kurva veľmi bolela, zabudol som na ostatných.
V prvom kole to so mnou vyzeralo biedne. Sústredil som sa viac na moju bolesť, než na jeho pohyby. Prvá chyba pred ktorou ma vždy varovali.
Cez prestávku, kým ringom neprešla takmer polonahá žena s číslom kola, ma Bill nakopol, aby som začal robiť to, čo ma naučili.
Druhé kolo bolo lepšie, no stále som viac nevedel než vedel, čo robím. Ľudia v hľadisku boli mojím najmenším problémom. Povedal by som, že toto kolo bolo vyrovnané.
Bill ma cez ďalšiu prestávku, keď mi dával vodu skoro prefackal, pretože vedel, že mám naviac.
Posledné kolo som si užil naplno. Pochopil som aké má slabiny a využil som ich. Videl som aký zostal prekvapený.
Hoci som posledné kolo vyhral určite ja, ako celkový víťaz som sa necítil. Čakal som to pri prvom zápase.
Rozhodca nás oboch chytil za zápästia, aby mohol rozhodnúť. Srdce som mal v krku. Nevedel som ako sa cítiť. Nevedel som, či som robil všetko tak, ako sa má. Bál som sa, ale táto skúsenosť ma napĺňala takým adrenalínom, ktorý som potreboval.
Keď zdvihol moju ruku, skoro som odpadol. Tešil som sa ako malé dieťa, hoci ma telo bolelo, dokázal som skákať ako malé dieťa. Úsmev na mojej tvári sa nedal prehliadnuť a ľudia začali kričať, aby ma podporili. To bol brutálny pocit.
Bill sa na mňa pyšne usmieval a zagratuloval mi aj môj súper.
O pár minút som usmievajúc sa smeroval do šatne. Potreboval som sprchu a neskôr ma má prísť skontrolovať pre istotu aj doktor.
Nedokážem popísať moje pocity v tej chvíli. Cítil som eufóriu akoby som bol na drogách. Kto by povedal, že sa budem tešiť z bitky?
Bol som tesne pred šatňou, keď sa za mnou ozval niečí hlas.
,, Alex? "bol to ženský, známy hlas, ktorý som nedokázal hneď zaradiť. Otočil som sa za ním a okamžite som sa zamračil.
Ako sa sem táto žena dostala? A hlavne, kto ju presvedčil pozerať sa na niečo, čo neznáša?
Mikulášska časť! 💕💕 Po dlhom čase hádam potešila!😘😘😘😘
Kto tam podľa vás bude?
YOU ARE READING
Bojovný
RomanceAlex to nikdy nemal v živote ľahké. Keď bol malý zomrela mu mama a celý život ho vychovával strýko. Otca nikdy nepoznal. Alex je teraz dospelý a snaží sa osamostatniť. Jeho strýko má vlastnú rodinu, do ktorej síce úplne nepatrí, no cíti sa tak. Alex...