Özel Bölüm

1.7K 111 27
                                    

Özel bölüme hoşgeldiniz gençlik;))

Özel bölümler gelmeye devam etsin mi??

İstediğiniz konuya ait bir özel bölüm var mı?

İyi Okumalar:))

Rüzgarın ağzından

Işık kapalı, televizyon açık, balkonun kapısından hoş bir hava vuruyor içeriye ve bu uykumu getiriyordu.

Sıcak yaz akşamları sıcaktan uyunmuyordu tabi ki. Tam uykuya dalacağım sırada kulağımda öten sivrisinek bile uyutmuyordu bende iyice uykum gelene kadar televizyon izliyordum.

Merve iyice ağırlaşmıştı, artık dışarı çıkmıyorduk, mekana bile gidemiyorduk. Berkay ve Güneş'in düğününden beri çıkamadık. Çete sık sık geliyordu.  Berkay ve Güneş balayına bile gitmemişti. Tam üç hafta olmuştu onlar evleneli.

Merve odada uyurken ben ise salonda oturuyordum ki içerden bir ayak sesi geldi.

Koridordan doğru Merveyi gördüm. Yavaş adımlarla kocaman olmuş olan karnını tutarak geliyordu.

Salonun ışığını açtı.

"Babası gibi oğluda beni yoruyor." Diyip karşıma oturdu.

"Ben ne zaman seni yordum aşkım?" Gülümsedi. "Lise yıllarını hatırlamıyorsun sanırım. Kızların peşinden koşuyordun." Dedi ve saçını kulağının arkasına attı.

"Konumuz bu değil tabi ki, daha güzel bir konumuz var." Merakla Merveye bakıyordum.

"Neymiş?

Karnını tuttu.

"Umut geliyor." Kanepeye geri uzandım.

"Aman Merve bende heyecanlı birşey sandım. Bebek geliyor ama bir türlü gelemedi. Dokuz aydır geleceğini biliyoruz."

Merve minderi kafama fırlattı.

"Salak mısın aşkım, kocacım. Sıcaklar mı beynine vurdu anlamadım. Doğum diyorum doğum."

Hızla doğruldum.

"Ya uyurken ani sancılar girip geldi. Bi de azıcık suyum geldi." Dedi saçlarını kaşıyarak. Hızla ayağa kalktım.

"Ne diyorsun sen? Nasıl bu kadar rahatsın?"

Heyecanlanmıştım.

"Ya sakin ol. Sancılar büyüyene kadar hastaneye yetişiriz."

Hemen ellerini tutup kaldırdım.

"Tamam hadi giyin çıkalım, valizler zaten bagajda."

Başını salladı.

"Tamam ben bi duşa girip çıkayım, sonra beraber çıkarız sende çeteye haber ver." Dedi ve odaya yöneldi.

"Saçların ıslak çıkma, havalar sıcak ama sen hamilesin."

Merve güldü.

"Tamam saçlarımı odada bırakırım ıslanmasın."

Dalga geçerken benim elim ayağım birbirine dolanmıştı. Telefonumu arıyordum çeteye haber vermek için.
              *********************
Rüya'nın ağzından

Hafif esintili güzel yaz akşamında balkonda oturuyorduk. Misafirimiz vardı, Selim.

Mira'yı kucağına almış oynuyordu. Bizde Mertle çay içiyorduk.

"Selim tatlın bitmiş bir dilim daha ister misin?" Selim bana bakıp başını salladı.

"Benim tatlım kucağımda." Dedi ve Mira'yı öptü. Mertin telefonu çalmasıyla içeri girdi ve açtı.

Okulda ki Çete 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin