Harry?!?!?

134 7 0
                                    

Jeg slog langsomt, MEGET langsomt mine søvnige øjne op og kiggede træt rundt i mit kedelige værelse. Jeg kiggede hurtigt på klokken der var 7,30. Jeg sukkede dybt og lod mine øjne glide i igen men nåede lige at ligge i nogen sekunder da min mobil begyndte at vibrer. Jeg sukkede endnu engang og slog dynen til side og satte mig op. Jeg tog min iPhone 5S ud af laderen og låste den op. Jeg havde fået en besked fra et ukendt nummer. Jeg gik ind og læste den.

H: Heii :-) det er Harry fra One Direction. Ville bare lige hører om du har kigget på det papir jeg gav dig igår :

Jeg følte mig rigtig glad og var lige ved at fangirle heeeeelt viiiiildt men jeg holdt det inde. Istedet skrev jeg tilbage

M: Heii :-) nej det har jeg ikke. Hvorfor? :

Jeg smilte lidt da han skrev tilbage.

H: vil bare gerne have at du læser det! :-) :

M: okay okay :-) :

Jeg rejste mig op og gik ud i mit pryggers og fandt det lille papir i min jakke lomme. Jeg gik tilbage til min seng og åbnede det og læste det : Heii beautiful ring til mig på ( hans nummer ) også kan vi jo mødes en dag hvis du vil. Xx : jeg prøvede desperat på at holde er skrig inde men det undslap og jeg sad nu og skreg. Jeg kunne ikke fatte at Harry fucking styles vil mødes med mig!! MIG!! og ikke en af 1,000.000 andre piger han kunne ''mødes'' med! jeg rystede tankerne af mig og skrev til ham.

M: det vil jeg gerne :-) hvornår kan du? :

H: hvad med idag kl. 14. Mig og drengene har du den næste måned:-) :

M: lyder perfect! Xx :

H: fedt. Hvor bor du? Xx :

M: på .................. Nummer 365. Xx :

H: okay. Kommer og henter dig kl. 14 så. Xx :

M: Okaii. Xx :

Jeg kiggede på klokken og sukkede. Den var kun 8,04 så jeg havde ca. 6 timer til han ville komme. Jeg gik ud og tog et bad. De varme stråler skyllede nervøsiteten af og jeg kunne slappe af men ligeså snart jeg trådte ud af bruseren kom det tilbage. Efter jeg havde været i bad kiggede jeg på klokken. Igen igen! den var 8.32. Så jeg havde 5 en halv time tilbage. Jeg tørrede mit hår og gik ud i køkkenet og tog noget morgenmad og lavede noget kaffe. Da jeg var færdig gik jeg ind i stuen og tændte mit fjernsyn og blev hurtigt opslugt af en god film. Da filmen var færdig gik jeg op og tog noget tøj på som bestod af : en hvid kortærmede stram bluse og en surt cardigan og nogen blå jeans. Jeg flettede noget af mit hår og satte en høj heste hale og lagde en let makeup og tog ''our moment'' på også var jeg ellers klar. Jeg kiggede på klokken. 13,30. Så han ville komme om en halv time. Jeg satte mig på min seng og gik lidt på insta, Twitter og facebook og tiden fløj vist afsted for efter noget til ringede det på døren. Jeg skyndte mig at løbe ud og åbne og et forfærdeligt kønt ansigt dukkede smilende op. Han havde en hvid t-shirt på hvor man kunne se hans mange flotte tattos og sorte strammes jeans. Mums!! hvad?!?

'' He.....wow! '' han lavede store øjne og jeg fniste.

'' Hej! '' jeg stod og trippede i døren.

'' Kom da ind lidt '' jeg fjernede mig for døren så han kunne komme ind.

'' Tak ''

'' Bor du her? '' spurgte han.

'' Ja. Kan du ikke lide det? '' svarede jeg lidt forlegent. Hvad nu hvis han ikke kunne lide min lejlighed. Så ville vi ihvertfald ikke kunne blive venner for jeg kunne godt lide at bo her.

'' Nej....jeg mener jo. Jo selfølgelig kan jeg lide det! '' han gik lidt rundt og kiggede.

'' Når men er du klar? '' Spurgte han efter lidt tid.

'' Ja. Er du? '' jeg kiggede hen på ham hvor et smil voksede på hans overskønne læber. Mon han kysser godt? nej Sofie det skal du slet ikke bekymre dig om!!

'' Øhh ja '' smilte han.

'' Godt '' sagde jeg og skiftede vægten for fod til fod.

'' Så skal vi gå ud til bilen? '' hvad bilen? når ja han sagde jo at han ville hente mig.

'' Øhhh ja. Hvad skal vi? '' Spurgte jeg imens vi var ved at tage sko og jakker på.

'' Bare gå lidt rundt i centret hvis du vil? '' spurgte han.

'' Det vil jeg rigtig gerne '' smilte jeg og han gengældte det.

'' Godt jamen så lad os da komme afsted! '' sagde han og slog sine hænder sammen. Han åbnede døren for mig og jeg sagde et hurtigt tak før jeg satte mig ind i bilen.

() () () () () () () () ()

Kapitel 3!!!

Håber i kunne lide det❤️👆

-ida💎

My LoveWhere stories live. Discover now