Bir rüya misali güneşin doğuşu batışı. Gökyüzündeki renkler ne kadar çok değişiyor. Ben bunlarla günümü geçiren yazmayı çok seven ve kitap okumayıda çok seven biriydim ayrıca. Masum kızdım.Şimdi ise tümörlü kız.Hayatın gerçekleri. Her zaman sizin açınızdan bakmayın. 17 yaşında bir kız için bunlar çok fazla. Ben bunu 2 gün önce öğrenmiştim. Ve hemen önlem alınması gerekiyormuş.Dün de aileme açıkladım ve beni hastaneye yatırma felan diyorlardı ama tabiki umrumda bile değildi.Güçlü kalmak zorundaydım kendim için. O gün hastaneye gittik. Doktor birsürü şeyler dedi vesayre.. Sonuç olarak her gün hastaneye gelecektim o iğne hergün bana batacaktı. Hergün doktora görüşecektik , ve haftada bir kan alınacaktı. İğneden korkan biri için mükemmel bir tabloydu ama. Kötü kızlık yapıp kaçsam diye düşünmedim değil sadece ecelimi bekleyecektim. Veya kötü çocuklar beni öldürecekti sonuç olarak hep ölüceğim bir gerçek vardı ortada aman ne mükemmel.Ve en mükemmel olay ise başka şehire gitmek bu gün yeni bir şehirdeyim eğer merak edip neden diye sorarsanız sırf ailem istediği için ve en önemliside benim namı değer sağlığım için.Benden daha çok konuşuldu gerçeği. Tek çocuk olmak da başka birşey. Tek seninle ilgienmeleri senin üstüne yönelmeleri felan tuhaf ama bazen mükemmel oluyor. Evet yarına gelirsek 15 eylül .. Pazartesi. Tek okulu sevmiyen ben miyim yani? Bence hayır. Herneyse böyle çok konuşmam ise kanserin baslangicini gosteren ve depresyon haliymiş. Yani içten konuşmam. Anlarsınızya insanlarla konuşmak pek bana göre değil.Beynim de bir tümör ve herhangi bir yerimde kanserin baslangici olabilecegi testpit edildi herneyse.Boşvermeliyiz. En büyük dostum sanırım iç sesim. Ve en önemlisi ise kalbimim sesi idi. Ve halada öle.. Çok bitkinim çabuk yoruluyorum buda tümör den dolayı sanırım tümör kanserede yol açabilirmiş vesayre sonuç olarak ölüme mahkumdum ne konuşuyorsun öl felan diyorsunuz. Aahhh siz gençler çok sabırsızsınız daha başlangıç bile değil biraz sabır et ve öğren derler ya sizede tavsiye benden. Yeni okulum için her şeyim hazırdı yarın nasıl bir gün olucak kim bilir
--Badee! Yemekk!
Ahh anne gene babamı bağırttın yani. Benim annemin huyu kendisi bağırtmaz. "Kenan kızına söyle yemek hazır de " der. Sonuç olarak ben mutfağa gidiyorum.Sessizce sofraya oturup tabağımdan bir kaşık aldım.Bana bakıyorlardı. Ahh hayır konuşmamı istedikleri belliydi. Ama ben sesli konuşanlardan değildim ki 17 senedir beni tanıyamamışsınız Songül Hanım ve Kenan Bey. Songül hanımdan kastım annem olur kendileri. Kenan beyde babam. Anladanız siz beni zaten neyse.
--Eee bade yeni evimiz hakkında ne düşünüyorsun dedi Annem merakla.
--İyi. dedim duygusuzca.Off hadi ama o bakışı biliyorum yeni soru gelecekti ama ben sorgulanmaktan nefret ediyorum ki.
--Okulun? dedi Babam biraz umut arayarak
--Yani? dedim bende bıkgınlıkla.Umut yok demekti bu babama karşı.
--Heyecanlı mısın? dedi sabırla.
--Eh işte . dedim umursamazca. Ne bekliyolardı ki gitmem bile hata 1 dk sonra yaşayacağım ne malumken ben gelecek kuruyorum.Daha doğrusu kuruyoruz. Of annen öğretmen baban da doktor olunca böyle olur işte. Sessizce tabağımın yarısını yeyip "Ellerine Sağlık" diyip yukarı çıktım.
Kitap okumaya başladım. Okudum okudum. Kitap benim bütünümdü herşeyimdi. Ruhumun pparçası gibi olmayan parçası. Ama yinede bir eksiklik vardı ama ben farkında değildim.İçim Zaman diye tekrarlıyordum zamanla göreceğiz dedim kendi kendime zamanla ne olduğu belli olacak.Öleceğim mi yoksa meslek edineceğimmi.Gelecekte ne olacağımla ilgili fazla düşünmemiştim ama bence en iyi mimarlıktı.Resimim iyiydi.Ressamda olabilirdim ama şimdilik mimarlık daha iyi. REsimde yetenekli olduğum söylenir ama ben resimlerimi kimseye göstermem sadece birisi ortada kaldığı zaman bile herkes tebrik ediyordu halbuki neyi vardı ki sadece ATAMI çizmiştim hemde pek iyi çizememiştim.Tümörümü sadece annem bababm ve bazı iş arkadaşları biliyor.Fazlası zaten zarar her zaman öyle düşünüyorum ve bence en doğrusuda buydu. Kitap ve Resim ve unutmamak gerekirki Müzik benim için önemli olan 3 kavram genelllikle bu üç kavram üzerinde yeteneğim varsa var yoksada hiç bir yeteneğim yoktu. Ukala bir nsamn değildim ben . Evet evet değildim. Kendini övenlerden nefret bile edebilir kin duyup suratına tükürebilirdim. Buda bişeylerin yan etkisi olarak oldu sanırım . Anladınız siz. Kitabımı kapatıpmasanın üstüne koydum ve yarınki okula gideceğim yerin okul kıyafetine baktım. Krem rengi bir etek beyaz bir lakostan ibaretti.İlkündür bu gün. . Şu herkessin sana baktığı gün , herkesin dikkatle birbirine baktığıgün kısacası kilo almışmı boyu uzamışmı sivilcesi var mı güzellemişmi çirkinleşmiş mi gibi gerkesiz sorularının gözleriyle arandığı gün.Birde başka bir okula yeni gittiyseniz bulunduğunuz sınıfa gelen her öğretmen ayağa kaldırıp adın soyadın vb. gibi şeyler sormaktadır. Ve gerçekten kötü bir durum.Saate baktığımda 12ydi kaç saattir kitap okuyordum 3? 4? epey olmuştu yani kısaca. Yaağıma doğru giderek pikeyi kaldırıp içine girdim ve sonra pikeyi üstüme örtüp.Tavanı incelemeye başladım. Yeni şehir Yeni okul Yeni hayat.. Arkadaşlar? dedi iç sesim. Ben kendime yeterdim ki tek başıma yapardım kitaplarım müziğim resmim ben bunlarla bütündüm . Eskiden öyleydim ama ya değişirsem . Korkum vardı benim DEĞİŞMEK . Bade Sayer değişecekmi yani? Ahh hayır! Yeni şehir beni değiştiremez Benim 3 tane önemli şey vardıki diğerleri mecvuriyet. Annem ve babam ise Kalbimdi zaten olmazsa olmazlarımdı. Duygularımı belli etmesem de onları çok ma çok fazla seviyordum. Ahh sevmek? Anlamı cidden farklıydı . benim için sevmek anlatılmaz yaşanır gibi bişeydi aslında tanımlayamam ama yaşatırım gibi bişeydi.Benim hep farklı olduğumu söylerlerdi gerçekten öylemiydim ben ? Bunların cevabını iç sesim bile bilmiyordu. Demekki uyumuştu.Yada ciddiyen cevapsıztı bu soru.Herneyse yarınki okul için uyumalıyım.Uyumak Ahh Dostumm Ben Bütün Gün Uyuyabilrdim. Kapattım Gözlerimi karanlığın ufkuna . Ufuk çizgisi nerde son bulursa eğer bende orda sona erecektim meğer.
Merhaba Yeni Hikayem. Umarım Beğenmişsinizdir İlk bölüm diye kısa tuttum biraz ama diğer bölümler bundan daha uzun olacağına ihtimal veriyorum.Kendinize iyi bakın.Vote ve yorumlarınız bekliyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BADE ∞
HumorÇOK AMA ÇOK DEĞİŞİK BİR KIZ ÇOK AMA ÇOK DEĞİŞİK BİR HAYATI SONUCUNDA NE OLACAĞINI GÖRELİM. BUTUN HAKLAR BENDE SAKLIDIR.