0.8

2.3K 176 83
                                    

Selaaaam. Nasılsınız?? Çok uzatmadan bölüme geçelim.

(Bölüm Şarkısı-Dolu Kadehi Ters Tut~Madem)

_Damla'nın Dilinden_:

Buse telefonuna gömülmüş bir şekilde dururken ben anonimin aldığı çikolatayı yiyordum. Telefonumun ekranına baktım ama bildirim yoktu. Kapatıp cebime koydum.

Buse kafasını kaldırdı ve imayla bana baktı.

"Sende bu aralar bir şeyler var. Serkan'ın bahane etme mesele o değil anlarım ben."

Yanaklarımı şişirdim ve nefesimi dışarı üfledim.

"Bana yazan biri var."

"Kim var?"

"Bilmiyorum anonim beni sevdiğini söylüyor hatta bu çikolatayı da sırama o bırakmış."

"NE?"

Çikolata bulaşmış ellerimi ağzına kapadım ve etrafa baktım. Bazıları bize bakıyordu. Dik dik Buse'ye baktım. Ellerimi ağzından uzaklaştırdı ve yüzüne bulaşan çikolataları sildi. Bende ellerimi silmek için peçete aldım ve sildim.

"Detaylı anlat."

Ona doğru eğildim ve fısıltıyla konuştum.

"Geçen ay bana biri yazmaya başladı. Beni sevdiğini falan söyledi. Bir süre bana anonim olarak yazmak istediğini söyledi. Bir haftadır da onunla konuşuyorum."

"Bunu ben yeni öğreniyorum ama?"

"Söylemek aklıma gelmedi ne bileyim ayrıca az önceki tepkin hiç hoş değildi."

Elini boşver dercesine salladı. Gözlerimi devirdim ve arkama yaslandım. Saldalyeyi geriye doğru kaldırarak oturuyordum. Çocukluğumdan beri böyle otururdum.

"Düşüceksin mal düzgün otur."

Omuzlarımı silkip biraz daha geriye doğru gittim. Buse gözlerini devirdi ve telefonuna döndü. Kaşlarımı çatıp elime bir peçete daha aldım. Topak hale getirip ona doğru attım.

Bakışları telefondan bana doğru döndü. Tel kaşını kaldırıp ters ters baktı. Şirince gülümsedim. Gözlerini devirdi yine. En sonunda gözleri düşecek diye korkuyordum.

Gözlerim istemsizce kapıya kaydı. Serkan arkadaşıyla gülerek kantine giriyordu. Sanki orda olduğunu hissetmiştim. Saldalyemle öne arkaya giderken gözlerim ona dalmıştı.

Bir anda saldalyenin dengesi bozuldu ve arkaya doğru düştüm. Saldalyeyle yere kapaklandım. Resmen kafamdan tak diye ses çıkmıştı. Birinin kahkaha attığını duydum.

Şuan dünya değil beynim dönüyor. Kadrajıma Buse girdi. Dudaklarını birbirine bastırmış kendini sıkıyordu.
Gözlerimi kırpıştırdım.

"Ben dedim ama demi?"

"Sakın gülme döverim seni."

"Kanka tipin çok komik."

"Beynim parçalara ayrıldı şuan."

"Olmayan şey ayrılmazki kanka."

Kahkaha attı. Yüzümü buruşturup ters ters ona baktım.

"Ulan ölüyordum hala laf sokma çabasındasın. Nasıl arkadaşsın be sen!"

Kahkaha atıyordu hala. Bu sefer kadrajıma sarı saçları ve sert yüz hatlarıyla Serkan girdi. Endişeli bir şekilde bana bakıyordu.

"İyi misin?"

Kafamı iki yana salladım. Hafifçe tebessüm etti.
Elini uzattı, bende tuttum. Kendine doğru çekti. Ayaklarım yerle buluştuğunda başım döndü. Sendelediğim an beni tuttu. Buse de diğer koluma girdi.

"Daha dikkatli olmalısın. Kötü bir şey olabilirdi."

Bakışlarım dönen Serkan'a kaydı. Kaşlarımı çattı. Niye heryer dönüyor lan. Gözlerimi açıp kapadım. Cevapsız bırakmamak için başımı salladım Serkan'a karşı.

Kafam feci ağrıyordu. Serkan'ın arkadaşı Bulut yanımıza geldi.

" İyi misin Damla?"

"İyiyim sorun yok."

Güldü.

"O zaman ben Serkan'ı çalıyorum."

Başımı salladım. Serkan el salladı ve Bulutla uzaklaştılar.

"Kanka kafan nasıl çok kötü düştün?"

"Ağrıyor ya. Hem sen ne gülüyon."

Kafasına vurdum. Gülerek geri geri kaçtı. Bakışlarımı etrafta gezdirdim. Ne güzel rezil olmuştum. Buse koluma girdi ve beraber bahçeye çıktık. Hala nasıl düştüğümü anlatıp gülüyordu. Bende ona vuruyordum. Size tavsiye böyle salak arkadaşlar bulmayın. Telefonumdan bildirim sesi geldiğinde cebimden çıkardım.

Bir Garip Anonim: O nasıl bir düşüştü. Neyse ki bir şey olmadı. İyisin demi?

Damla: Yanımdaki salak arkadaşım benle dalga geçmeyi bırakırsa evet her şey yolunda.

Bir Garip Anonim: çsksösjslsjs ama baya güldü sana.

Damla: Evet böyle arkadaş olmaz

Bir Garip Anonim: Kusura bakma ama komik bir düşüştü. ÖDJSLSKSKSKS

Damla: Öyle mi dersin, :))

Bir Garip Anonim: Neden içimde kötü bir his var
(Bu mesaj iletilemedi)

Bir Garip Anonim: Haoydaaa engel mi yedim ciddi misin???
(Bu mesaj iletilemedi)

Bir Garip Anonim: Evet gerçekten engel yemişim.
(Bu mesaj iletilemedi.)

Bir Garip Anonim: Neyse bende gideyim o zamana zalimin kızı.
(Bu mesaj iletilemedi.)

Bir Garip Anonim: Anladık iletilemedi!!!
(Bu mesaj iletilemedi.)


Bölüm sonuuuu. Nasıldı??? Umarım hoşunuza gitmiştir. Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. Sizleri seviyorum 🖤🌼🖤🌼🖤🌼🖤

DİNLE BENİ Bİ ||TEXTİNG|| TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin