Rose p.o.v.
Imi deschid ochii si il zaresc pe Yoongi la dulap facandu-si bagajul . Ma ridic speriata si il intreb ce face .
Yoongi :- Bagajul .
- De ce ?! Ce am facut gresit ?
Yoongi :- Nimic . Am fost anuntati ca trebuie sa plecam in turneu . Nu va luam cu noi pentru ca aveti scoala . Oricum . Iti promit ca ma intorc cat de repede pot . * ma saruta pe buze si imi zambeste * Te iubesc .
- Si eu . O sa imi lipsesti .
Yoongi : - Si tu mie .
Dupa 2 luni .
Eram in oras cu fetele . Era seara de mult timp . Baietii nu s-au intors inca . Eu si Yoongi nu am mai vorbit de mult cu toate astea fetele vorbesc zilnic cu iubitii lor .
- Ely fa-mi te rog o poza sa ii trimit lui Yoongi .
Elyon : - Sigur .
Reyla :- Cu o asa tinut sigur ii vei atrage atentia .
- Asta e si ideea . M-a cam neglijat in ultima vreme .
Spun in timp ce ii dau lui Elyon telefonul mei si ma pregatesc de poza .
Elyon : - Ca tot veni vorba de poze imi faceti si mie .
- Normal .
Reyla :- Hai ca iti fac eu .
Elyon :- Multumesc mult ! * spune dupa ce ii face poza *
- Ok . Reyla treci sa iti fac si tie .
Reyla :- Mersi .
- Asa . Acum ii vom da pe spate si vor regreta ca nu ne-au luat cu ei .
Le trimitem pozele apoi ne inchidem telefoanele si ne continuam activitatile . O ora mai tarziu in drum spre casa mi-am deschis telefonul verificand mesajele .
Daddy : Ghici cine a ajuns acasa .
Daddy :
Daddy : Tipul asa .
Daddy : Acum treci aici am chef sa iti fut funduletul ala apetisant .
Baby_Rose : Mai am putin si ajung .
Inchid telefonul si le zambesc fetelor .Le dau vestea cea mare si apoi ne punem pe alergat paa acasa . Baietii erau in living inafara de iubitii nostri . Jin a spus ca sunt in camerele lor asa ca am fugit toate in camerele noastre .E clar ca nu sunt singura care va recupera timpul pierdut .
- Daddy ! Te-ai intors ! * ii sar in brate *Mi-ai lipsit .
Yoongi :- Si tu printeso .
- Nu prea cred daddy ...Nu m-ai contactat aproape o luna !
Yoongi :- Te vei obisnui pana la urma . Asa sunt eu . Pui nu vrei totusi sa recuperam daca ti-ai asezat funduletul pe pula mea ?
- Promiti ca ma iei cu tine data viitoare .
Yoongi :- Da .
- Ok !
Yoongi :- Mi-ai lipsit mult . Te iubesc sa sti .
- Si eu te iubesc daddy !
Imi asez mainile in jurul lui si il sarut . Mainile lui erau pe corpul meu . Ne oprim si ii dau bluzita jos . Se lasa pe spate si ne sarutam din nou . Ma opresc si incep sa ii las sarutari pe gat si pept . Ma ridic in asa fel incat sa poata sa imi dea maieul jos si sa raman doar in sutien .
Facem schimb de locuri acum el fiind deasupra mea , Ma saruta flamand apoi incepe sa imi lase semne . Imi da si sutienul jos .