ATTENZIONE! Enyhe felnőtt tartalom! 😏 🙈
Vágyak. Kimondatlan, titkos vágyak. Mindenkinek vannak. Ott lapunak az agyunk leghátsó kis zugába, néha előmerészkednek, hogy emlékeztessenek minket, hogy ott vannak és egyre csak növeljék a sóvárgásunkat.
Kolnay vágyai többnyire már valóra váltak, és ez mind egy embernek köszönhető: Barabásnak.
Kolnay óvodában vágyott egy barátra akivel lehet homokvárat építeni. Barabás lett az, aki lehuppant mellé a sárga fülű kék vödörrel és a zöld kis lapáttal, és elkezdte tapicskolni a vizes homokot.
Általános iskolában arra vágyott, hogy valaki megvédje a nagyoktól, mert folyton szekálták a göndör haja és a félig leragasztott szemüvege miatt. Barabás bokán rúgta az összest.
Aztán szeretett volna egy olyan barátot, aki ugyanazokat a dogokat szerette, mint ő, és mindent megtudott vele beszélni. Ez talán nem teljesen jött össze, mert Barabásnak merőben más volt az érdeklődési köre, mint Kolnaynak, sokat is veszekedtek emiatt, de még így is mindent meg tudtak beszélni.
Amikor pedig Kolnay idősebb lett, olyas valakivel akarta megélni a szerelmet az első kézfogástól az első csókon keresztül a szexig, akit ismert és teljes mértékben megbízott. És ez valaki is Barabás lett, mert annyira egyértelmű volt, hogy ő lesz. Mikor 16 évesek lettek egy nyári koncert után csókolózva estek bele a bokorba, utána pedig kézen fogva nevetve szaladtak végig a kihalt Rákóczi hídon.
Kolnay csendben figyelte, hogyan törnek össze körülötte a szívek, hogyan talál rá a szerelem másodjára, harmadjára a barátaira. Csónakos mindig mondogatta neki, hogy rengeteg hal úszkál még a vízben, nem szabad leragadni egynél, fel kell fedezni az összest. De Kolnay már nem akart felfedezni semmit, vagyis pontosítsunk, egy rakás dolgot fel akart még fedezni, de csakis Barabással.
De nem csak Kolnaynak voltak vágyai, hanem Barabásnak is, és Kolnay elhatározta, hogy valóra váltja őket. Viszonozni akarta, azt amit Barabás tett érte egész életében. Így aztán egy alkoholgőzös éjszakán Kolnay faggatni kezdte Barabást a legtitkosabb vágyairól. Barabás pedig belesuttogta a sötét szobába mi mindent szeretne - többnyire Kolnayval - csinálni, szegény Palinak pedig olyan piros lett az orcája, mint a mikulás ruhája.
Talán el is felejthette volna, ha nem merül fel a mikulási ajándék és a karácsony kérdése, ha Barabás nem küld képet arról, hogy mennyire szexi mikulás ruhát talált, ha Kolnay nem látja meg a karácsonyi vásárban azt a zöld selyem sálat. Gondolkodás nélkül cselekedett, odament, kérte a sálat, idegesen vigyorgott, mikor az eladó azt mondta az édesanyja biztosan örülni fog, aztán Kolnay haza rohant, mintha valami bűnös dolgot vásárolt volna. Otthon a sál bekerült egy dobozba, egy piros bársony borításos kötél mellé, ami már hónapok óta ott pihent a szekrény mélyén, csak Kolnay túl szégyenlős volt odaadni. De most ezen a Mikuláson Kolnay elhatározta, hogy valóra fogja váltani Barabás legtitkosabb vágyát, még akkor is, ha most még a tudattól is remegett a lába.
"Szombaton egész délután miénk a lakás. Már alig várom, hogy itt legyél! 😏❤️"
Ez volt Barabás utolsó üzenete. Barabás úgy alapjáraton be volt zsongva, ha csak egy pár órát tölthetett kettesben Kolnayval, de a tudat, hogy most majdnem 8 teljes óráig csak az övék lesz a lakás, nem kell csöndben lenni, lehet egy száll faszban zuhanyozni menni utána, meg előtte, meg közben, nos ez annyira elvette Barabás eszét, hogy napi szinten küldött mindenféle perverz üzenetet Kolnaynak, aki lassan már nem merte megnyitni a csetet.
YOU ARE READING
Advent a Pál utcában 2019
Short StoryAdventi kalendárium Pál utcai fiúk történetekkel ❤️ Mindenféle téli és karácsonyi klisés történet. A fejezetek nem kapcsolódnak egymáshoz. A fejezet címben lesz, hogy melyik páros van benne. Ha nincs páros megjelölve, akkor vagy nincs benne vagy töb...