Хаусът сякаш ме поглъща. Бутам се през охраната с цел да вляза в стаята си. Искам да взема едно нещо. Само едно нещо. Но никой не ме чува и не ми позволява да премина.
- Джимин! – чувам Сеулги някъде зад себе си. – Аз я взех.
Тя протяга ръка към мен, подавайки ми стъклената костенурчица, която красеше нощното ми шкафче до преди изгарянето на стаята. Държа толкова много на нея и чакам деня, в който ще я поставя на рафтовете в моята стая. Вкъщи. Взимам я и внимателно оглеждам всеки сантиметър от нея. Не е повредена и всичко си е на мястото.
Сеулги знае почти всичко. Често ме разпитва как върви връзката ни и държи на детайлите, които аз никога не й споделям. Щом забеляза костенурката, настояваше дълго време да й кажа дали е от Ейва и се радваше все едно е нейн подарък. Без подкрепата й, едва ли щях да стигна до тук. Превърнала се е в много близък за мен човек, колкото и да не го очаквах.
- Благодаря ти. Много. – гледам я все едно е моят спасител и стискам здраво сувенирчето.
- Няма за какво. Ще ни пуснат, когато се проветри достатъчно. Досега спорих с тях, но е безсмислено.
- Добре, нищо друго не ми трябва за момента и без това. Просто се страхувах да не изчезнала в огъня.
- Нищо й няма. Мениджърът ми звънна, изпратили са кола да ни вземе.
- Добре, идвам след секунда. И Сеулги.. благодаря ти отново.
- Не се бави. – предупреждава ме тя и бързо се измъква от коридора.
Надниквам отново в стаята и оглеждам каквото е останало от нея. Мебелите са почернели и изгорели почти до основи. Шкафовете и масите се разпадат. Пожарникарите обикалят и гасят все още опитващите се да горят завивки и дрехи.
Мениджърът на хотела, жена на средна възраст с висок кок, обсъжда щетите с полицейския офицер. По лицето й се четат страх и тревога. Ако медиите разберат, не се знае колко ще пострада репутацията на цялата верига хотели. Офицерът я убеждава, че той и екипът му ще направят всичко възможно никой да не разбере за случилото се.
- Не разбирам как е възможно. Никога не сме имали такива проблеми и всяко нещо се проверява два пъти месечно, което е повече от препоръчителното.
- Единственото обяснение е изтичане на газ, но все още нямаме доказателства. Въпреки това, нямаме други предположения.
CZYTASZ
I Told The Stars About You || Park Jimin
RomansТова, от което се нуждаеше той, беше един единствен лъч светлина, а тя беше готова да му даде всички звезди по нощното небе. Trailer: https://youtu.be/cBJSDVpj4ok ________________________________ Внимание! Съдържанието на някои глави може да бъде...