Νερ
Λοιπόν που είχα μείνει;
Α ναι!!!
Τότε που η αρχισοφός μας πήρε όλους και μας πήγε σε μια άλλη αίθουσα.
Όλοι μας μιλάγαμε ταυτόχρονα και της λέγαμε πως δεν ξέραμε τι συνέβη, πως δεν ήταν δικό μας λάθος και άλλα τέτοια παράπονα και δικαιολογίες που εδώ που τα λέμε δεν ήταν και εντελώς αβάσιμες, γιατί πράγματι, δεν νομίζω να είχε καταλάβει κανείς τι έγινε.
Η αρχισοφός φάνηκε να εκνευρίζεται μέχρι που μας είπε να σκάσουμε γιατί θα μας τινάξει στον αέρα με το ανεμοδάμασμα της οπότε και εμείς είπαμε να μην προκαλούμε τα πνεύματα και να ηρεμήσουμε, δηλαδή εκτός από αυτό το κορίτσι που φαινόταν ότι δεν θα έβγαζε εύκολα τον σκασμό.
" Μπορείτε να μας πείτε τι μας φέρατε εδώ ή θα στεκόμαστε σαν αγάλματα και θα κάνουμε τους ωραίους;" είπε το κορίτσι στην αρχισοφό νευριασμένη.
Συμπέρανα ότι ήταν Άγγελος του Θανάτου, επειδή είχε μικρά κερατάκια στο κεφάλι και παρόλο που έκρυβε τις φτερούγες της για να κινείται πιο εύκολα στην γη, πάνω στην χοντρή κάπα της υπήρχαν κάποια μαύρα πούπουλα.
" Θέλω να κοιτάξετε τα ρούχα σας, το σώμα σας γενικότερα, φαίνεται κάτι νέο που μπορεί να έχει η εμφάνιση σας".
Τώρα που το έλεγε αισθανόμουν κάτι να κρέμεται από τον λαιμό μου αλλά δεν είχα δώσει σημασία, αλλά όταν κοίταξα παρατήρησα ότι φορούσα ένα μενταγιόν που έμοιαζε σαν να είχαν κολλήσει μαζί τρεις σταγόνες, σε μια ωραία απόχρωση του μπλε ενώ είχε μέσα σε καθεμιά σταγόνα μία πιο μικρή σταγόνα που ήταν πορτοκαλί.
" Ουάου" ξεφώνισα μαγεμένος από την λάμψη του περιδέραιου.
" Οπότε τι μας θέλετε εδώ" ρώτησε το κορίτσι που τώρα είχε αρχίσει να χάνει την όποια υπομονή είχε.
" Όλα στην ώρα τους δεσποινίς...."
" Ελούνβ, Έλενεν Ελούνβ" απάντησε ψυχρά το κορίτσι στην αρχισοφό.
" Νομίζω πως όντως ήρθε η ώρα να σας εξηγήσω τι συμβαίνει"
είπε και μας κοίταξε όλους προσεκτικά προτού μιλήσει." Υπάρχουν δεκαοχτώ κάτοχοι κιμέιν που εκλέγονται από τους θεούς για να προστατεύουν τους κατόχους των δύο πιο ισχυρών κιμέιν, το ελάφι της θάλασσας με την ιδιότητα να δημιουργεί και την φτερωτή αλεπού με την ιδιότητα να καταστρέφει" είπε σοβαρά η αρχισοφός.
Έπεσε σιωπή.
Δηλαδή τι ακριβώς μας έλεγε;;;;
" Και τι σημαίνει αυτό;"
πετάχτηκε ξανά το κορίτσι που λεγόταν Έλενεν." Σημαίνει ότι εσύ και ο Νερίενεβ είστε οι πιο επικίνδυνοι και ισχυροί κάτοχοι κιμέιν που έχουν γεννηθεί από τότε που πέθαναν οι προηγούμενοι κάτοχοι αυτών των κιμέιν" εξήγησε η αρχισοφός που βημάτιζε πέρα δώθε.
" Ναι αλλά εδώ είμαστε συνολικά δεκαεννιά, δεν έπρεπε σύμφωνα με ό, τι λέτε να είμαστε είκοσι;" ακούστηκε μια ήρεμη και ελαφρώς ονειροπόλα φωνή από το πλήθος που είχαμε μαζευτεί.
" Τι εννοείς δεκαεννιά; Όχι δεν μπορεί, δεν είναι σωστό" έλεγε η αρχισοφός κάπως ταραγμένη και άρχισε να μας μέτρα μανιωδώς.
Ύστερα πήγε από μπροστά μας σιγομουρμουρίζοντας: " Είναι δεκαεννιά, δεκαεννιά" και μας ξανακοίταξε για λίγη ώρα και μετά είπε: " Ήρθε η ώρα να πάτε για ύπνο, προσέξτε μην μπερδέψετε τους κοιτώνες" και αμέσως μόλις εγώ και εκείνη η Έλενεν πήγαμε να φύγουμε είπε: " Εκτός από εσάς τους δύο, θέλω να σας μιλήσω λίγο" μας είπε και εμείς μην ξέροντας τι άλλο μας περιμένει, κοιταχτήκαμε στραβά και μετά γυρίσαμε να κοιτάξουμε αυτήν.
" Όπως σας είπα υπάρχουν είκοσι κιμέιν ισχυρότερα από τα άλλα, αλλά αυτό διαρκεί μόνο μέχρι κάποιος από εσάς τους δύο να πεθάνει τότε μόνο οι δεκαοχτώ υπόλοιποι θα χάσουν αυτήν την ιδιότητα, βλέπετε ο Σάριελντ( έδειξε εμένα με ένα νεύμα) και ο Σέιρενφ( έδειξε την Έλενεν) είναι δύο ισχυρότεροι κάτοχοι γι' αυτό εσείς πρέπει να προσπαθήσετε περισσότερο από τους άλλους, θέλω εσείς και οι υπόλοιποι της Εικοσάδας ( έτσι λεγόμασταν) να προπονείστε πιο σκληρά μέχρι να μπορέσετε να γίνετε κανονικοί φύλακες, και ευχαρίστως θα απαντήσω στα ερωτήματα που είμαι σίγουρη πως έχετε" είπε κοιτάζοντας πρώτα εμένα και μετά την Έλενεν που ήμασταν έτοιμοι να κάνουμε χίλιες δυο ερωτήσεις" αλλά είστε προφανώς εξαντλημένοι από την κούραση, οπότε πάντε αμέσως στους κοιτώνες σας" μας είπε και εμείς πήγαμε προς την πόρτα, την ανοίξαμε, και αμέσως σκέφτηκα ότι ήθελα να βρω τον κοιτώνα μου και στο χέρι μου, σαν να χυνόταν νερό, έλαμπε με μπλε φως ένας χάρτης, και έτσι κίνησα για τον διάδρομο και με κατάπιε η σιωπή.
~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
Γεια σας, ναι το ξέρω έχω να ανεβάσω ένα ολόκληρο τρίμηνο αλλά πείτε μου, δεν επανόρθωσα;;; Ο Νερ έμαθε ότι είναι ένας πανίσχυρος κάτοχος κιμέιν και δεν ξέρει τι τον περιμένει, θα τα πούμε στο επόμενο, που ελπίζω να ανέβει πιο σύντομα.
YOU ARE READING
Ζόνες: Το Ξύπνημα της Καμιενέφ
FantasyΜία οικογένεια θεών και δημιουργών των κόσμων, οι οποίοι αποδυναμώνονται από την βοήθεια του Χάους στον θνητό τύραννο Ραΐντο. Ένας πλανήτης μοναδικός που είχε δημιουργηθεί από θεούς για την σωτηρία των μαγικών πλασμάτων από τους ανθρώπους, ο οποίος...