အပိုင္း(၇၇)အႏၱရာယ္

513 83 0
                                    

အပိုင္း(၇၇)အႏၱရာယ္

"ဘန္း!"

ခ်မ္ဝမ္ကြမ္၏ စကားဆံုးသည္ႏွင့္ က်န္းရီသည္ သူ႔ကို ဆယ္ေပခန္႔ လြင့္ထြက္သြားေအာင္ ကန္ထုတ္လုိက္သည္။ က်န္းရီ၏ မ်က္ႏွာသည္ ေဒါသေၾကာင့္ နီရဲေနခဲ့ၿပီး ေအးစက္စြာ ေအာ္လိုက္သည္။

"ခ်မ္ဝမ္ကြမ္!...ငါ့ကို ကစားေနတာ ေပ်ာ္စရာေကာင္းတယ္လို႔ ထင္လား?...'အ႐ွင့္သား'ဆိုတဲ့ စကားကို အဲေလာက္လြယ္လြယ္ေျပာထြက္ရလား?...မင္းက ငါတို႔တစ္အိမ္လံုးကို ေသေစခ်င္ေနတာလား?"

"အြတ္႐ွ္!..."

ခ်မ္ဝမ္ကြမ္သည္ မတ္တပ္ရပ္လိုက္ၿပီး ရင္ဘတ္မွ ဝတ္ရံုစကို ခါလိုက္ေသာ္လည္း သူသည္ က်န္းရီကို စိတ္မဆိုးခဲ့ေပ။ သူသည္ က်န္းရီကို နားမလည္ႏိုင္စြာသာ ၾကည့္လိုက္သည္။ သူသည္ က်န္းရီ ႐ုိးသားစြာ ေျပာေနသည္ကို ျမင္လ်ွင္  ေမးၾကည့္လိုက္သည္။

"က်န္းရီ...မင္းကို က်န္းယြင္ဟိုင္က မင္းရဲ႕အဆင့္အတန္းအေၾကာင္း မေျပာဘူးလား?...ငါတို႔ရဲ႕ ေထာက္လွမ္းမႈအရဆိုရင္ မင္းက ေသခ်ာေပါက္ အေနာက္ဘက္ နယ္စပ္ၿမိဳ႕စား ေလာ့ကဲအ႐ွင္ရဲ႕သား...က်န္းရိလွ်ိဳရဲ႕ အေမမတူတဲ့ ညီအစ္ကိုပဲ!"

က်န္းရီ၏ ကိုယ္သည္ တံု႔ခနဲ ျဖစ္သြားေသာ္လည္း သူသည္ ခ်မ္ဝမ္ကြမ္ကို မယံုၾကည္ေသးေပ။ သူသည္ စိတ္တိုစြာ ေျပာလိုက္သည္။

"ဘယ္မွာလဲ မင္းရဲ႕သက္ေသ?...ဘာကို အေျခခံၿပီး ငါက အေနာက္ဘက္နယ္စပ္ၿမိဳ႕စား ေလာ့ကဲအ႐ွင္ရဲ႕ သားလို႔ မင္းေျပာတာလဲ?...အဲလိုသာ ရေၾကးဆိုရင္ မင္းက ငါ့သားလို႔ေတာင္ ငါေျပာလို႔ရတယ္"

ဖက္တီးသည္ အားရပါးရ ရယ္ေမာလိုက္ၿပီး ေခါင္းရမ္းလိုက္သည္။

"က်န္းရီ...မင္းအဲဒါကို ခန္႔မွန္းထားၿပီးသား မလား?...မဟုတ္ရင္...မင္းဘာလို႔ ဒီေလာက္ ေဒါသႀကီးေနမွာလဲ?...က်န္းယြင္ဟိုင္က အေနာက္ဘက္နယ္စပ္ၿမိဳ႕စား ေလာ့ကဲအ႐ွင္ရဲ႕ အိမ္ေတာ္မွာ အိမ္ေတာ္ထိန္းအျဖစ္ ေဆာင္ရြက္ဖူးတယ္...တစ္ခါက သူအမွားတစ္ခု လုပ္မိၿပီး ကြပ္မ်က္ခံရလုနီးပါး ျဖစ္ခဲ့တယ္...အိမ္ေတာ္ထဲက မိန္းမပ်ိဳတစ္ဦးက သူ႔အတြက္ ခြင့္လႊတ္မႈ ေတာင္းဆိုေပးခဲ့တာေၾကာင့္ သူအသက္႐ွင္ခြင့္ရခဲ့ေပမယ့္ သူ႔ေျခေထာက္ေတြကေတာ့ မသန္မစြမ္း ျဖစ္သြားခဲ့တယ္...ဒါက အေနာက္ဘက္ ၿမိဳ႕ေစာင့္တပ္ထဲမွာ အုတ္ေအာ္ေသာင္းနင္း ျဖစ္သြားခဲ့ၿပီး လူေတြအမ်ားႀကီး သိၾကတယ္...က်န္းယြင္ဟိုင္က ဒီမိန္းကေလးက သူ႔သခင္အျဖစ္ သတ္မွတ္လိုက္တာက ျဖစ္သင့္ပါတယ္ "

ေကာင္းကင္ဘံုအား ဆန္႔က်င္၍ စာစဥ္(၁) မွ (၇)Where stories live. Discover now