İsrailoğulları içinde bugün Hristiyan olanlar (Maruniler, Falanjistler, Süryani/Aramiler, Koptikler/Kıptiler özellikle Habeş ve Güney Mısır-Sudan Hristiyanları zaten köken olarak YAHUDİ'dir, Beni İsraildendir. Bunun gibi Müslüman olmuş Beni İsrail kabileleri de var. Tüm Filistinli dindaşlarımız ARAP ya da benzeri bir Sami ırkından değil, doğrudan ARAPLAŞMIŞ Yahudilerdir... Filistin ve Lübnan da ne oluyorsa , özetle temeli şu: Müslüman Yahudiler ile Musevi Yahudiler karşı karşıya kavga ediyorlar... Filistinli Araplaşmış ve Müslüman olan Museviler tarih sahnesinde. FANİKELİLER diye bildiğimiz YAHUDİ KABİLESİNDEN ibarettir...
Allah'ımız bize kaldıramayacağımızdan fazlasını yüklemez. Bir de bunu DUA olarak kendisine etmemizi istiyor... İnsan ihtiraslarının sonu yoktur... Ah keşke Ramazan'da bir kilo zeytinim olsaydı diye başlayan bir dua kabul olduğunda bunun sonu gelmez. Diyelim ki Allah bir kilo Zeytin üzerine bir de Zeytinyağı kontüneri verdi, koca fabrika verdi... Bu kez dualarımız başka ihtiraslara kayacaktır... On fabrikam olsaydı. OPEC gibi Dünya tröstü kurabilseydim... Paraya doyuyorsunuz... Yazlıktaki mangalın kalitesine dalıyorsunuz... O bir kilo ZEYTİN'in mübarek huşusu yok olmuştur artık...Hz. Süleyman bize büyük ibrettir: Alabildiğine varlıklı, dünyaların serveti onun... 400 tane AT HARASI var... Onlarla haşir neşirken, UNUTUVERİYOR ALLAH'ını... Peygamber Allah'ını UNUTUR MU demeyin UNUTUR. Çünkü Yahudi peygamberler aynı zamanda HÜKÜMDAR peygamberlerdir. Davut, Süleyman vb. En az hükümdar olanı bile Tüm Yahudilerin başına geçen ve Onları Mısır'dan çıkaran MUSA'dır. Yani EN AZ MELİK/EMİR olan kişi MUSA'dır ve tüm Yahudilerin kralıdır... Hz. İsa ise "Rexum Juda'dır"
Süleyman İKİ YOL BOYUNCA ALLAH'ı unuttu... ATLARINA DALDI... Ayetleri bilirsiniz... Bunları anlatıyor zaten... İKİ YIL boyunca bir kez olsun ALLAH'ı anmadı... Sonra birden hatırladı. Atlarının tümünün ayaklarını kestirdi... (Tevrat öyle diyor... Zavallı atların günahı ne anlamadım). Evet bizim uyduruk hadisler=Tevrat ve hatta İncil.
Dünyada tek ŞERİAT ile ya da Teokrasi ile yönetilen ülke İSRAİL'dir... Taliban ve Yerli Hizbullah canileri bile ellerine su dökemez Sabla ve Şatilla canavarlarının. Canilerin DİNİ yoktur, Terörün-horror'un dini yoktur, milliyeti yoktur... Hristiyanlaşmış Yahudiler, Müslümanlaşmış Yahudiler... Bunlara ek olarak bir de bizim Hazer Oğuz Yabguluğu var ki evlere şenlik, tamamı bugün Polonya ve Ukrayna Musevisidir. Hazer Türkleri Musevidir... Karaimler=Kafkasyalı Museviler, Seferidler=İspanyalı Museviler demek bilirsiniz... Karaimler=Hazer-Oğuz Yabguluğu. Yani karaimler Türk-Azeri ve Türkmenlere en yakın MUSEVİ soydaşladımızdır. Hitler onların tam iki milyonunu yaktı. Çünkü hiçbir YAHUDİ bir başka milletin MUSEVİ olmasını asla istemez, ONLARI KATLEDER, katlettirir.Takva dışında kimse kimseden üstün değil. Genetik olarak ÜSTÜNLÜK verilmiş olan Beni İsrail, takva bakımından fakir-fukara ve aşağılıktır. Zaten her Yuda (Yahudi) Beni İsrail değildir. Beni İsrailleştirilmiş KARMA ırklardır. Tüm kavimlerde BABADAN kardeşlik ÖZ sayılırken; Yahudilerde ANNE'den kardeşlik ESAStır. Tarih boyunca kimi zaman köle olan ve Mezopotamya'dan başlayarak Mısır'ı sonra Filistin (Kenan) ülkesini dolaşan köle Yahudilerde Talmud gereği, köle kadınlar başka ırktan erkeklerden çocuk edinirler. Talmud gereği Yahudi kadın başka milletten bir erkekle birlikte olmak için icazet almıştır. Ancak bir şartla: Çocuğunu Haham'a teslim edecek... Yani DEVŞİRMECİLİK onların Talmud (tahrifli Tevrat tahkimleri) emridir. Az sayıda olan Yahudi kanı ya böyle ithal babadan döl olarak alınır ya da aile içinde ensest vardır. Yani Talmud der ki (açıp okuyunuz), "Ey İsrail oğlu bir yerde bir anne bir oğlu ya da bir baba ve bir kızı ya da bir erkek bir kızkardeş kalsanız bile ırkınızı çoğaltmak için cima (cinsel ilişki) ediniz".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araştırma ve Makaleler 1
Non-FictionLütfen Dikkat! Araştırma ve Makeleleri okumadan önce iyice düşünün. Sizi önceden uyarıyor ve dünya görüşünüzün temelli değişeceğini söylüyorum. Aynı konuda okuyacağınız diğer eserler size yavan gelecek ve sadece onun tiryakisi olacaksınız. Çünkü bu...