Sabah kalktığımda Taehyung'u görememiştim.
Zaten gelmeyeceğini söylemişti. Bende hazırlanıp işe gittim.Geldiğimde Taehyung'u kapısını çalıp içeri girdim. Beni görünce yanıma gelip;
- Dün akşam bir ara geldim uyuyodun.
- Neden gittin sonra?
- Sanane.
- Sadece soruyorum.
-Heralde aramızdakı mesafeyi unutuyosun. Hatırlatmak istemiyorum.
- Peki efendim. Benimle işiniz yoksa Jimin'in yanına gidiyorum.
- Hmm düşüneyim gidemezsin. Bugün buradasın. Öğle arasında da çıkamazsın. Hem her gün niye oradasın?
- Sizi ilgilendirmez. Aramızda mesafe var. Ama lütfen yanlış anlamayın.
- Peki o zaman geç işinin başına.Dosyalarla işim bittikten sonra tuvalete gitmek için çıkıcaktım ki beni durdurdu.
- Nereye? Daha akşam olmadı.
- Lavaboya.
- Buradakine gir.
-Ama sizin orası.
- Gir dedim.Bir şey demeden lavaboya girdim. Zaten yüzümü yıkayacaktım. Çok yorulmuştum.
Dışarı çıktığımda içeri bir kız girmişti. Beni görünce;
- Jisoo sen misin?
- Evet.
- Taehyung seninle anlaşmalı evlendiğini söyledi. Yani babandan gizli.
- Evet öyle de siz nereden biliyosunuz?
-Taehyung bahsetmedi mi? Ben sevgilisiyim.Ne? Taehyung'un sevgilisi mi varmış? Ee diğer kızlar? Napıyor bu salak?
- Hmm memnun oldum. Ama lütfen yanlış anlamayın. Aynı evde kalıyoruz farklı odalardayız.
- Zaten öyle olucaktı. Başka bir şey düşünemem.Taehyung sanki hiç orada değildi. Bir şey demiyordu. O sırada içeriye Taehyung'un babası girmesiyle kızı ittirdi.
Kız hemen kendini düzeltip çıktı. Aniden Taehyung'un belime sarılmasıyla şok olmuştum.- Baba neden geldin?
-Sizi görmek istedim. Ne güzel duruyosunuz.
- Teşekkürler de aniden gelince şaşırdım.Taehyung'ta oturunca ayakta kalmıştım.
Babası;
- Gerçekten saygısızsın. Kız ayakta kaldı oğlum. Kalksana.
Jisoo:
- Gerek yok efendim. Zaten benim işlerim var.Babası:
- Dur bir yere gitme. Size haberlerim var. Haftaya annenle evinize gelicez. Ona göre hazırlanın diyecektim.
Taehyung:
-Olabilir.Çokta önemli değilmiş.
- Neresi önemsiz oğlum? Kaç yıldır anneni görmedin.
- Gelince görürüm oldu mu? Şimdi izin verirseniz çalışmam lazım.Akşam olmuştu üzerimi giyip Taehyung'u beklemeye başladım.
Taehyung:
- Bu akşam yakın arkadaşım gelicek. Çaktırma bizi gerçekten evli biliyor.
- Peki.Eve geldiğimizde üzerime güzel bir şeyler bulmaya çalıştım.
Giydiğim şey rahat ve güzeldi. Aşağı indiğimde yemek kokuları geldiğini fark ettim.
Taehyung şuan karşımda yemek yapıyodu.
Beni baştan aşağı süzdükten sonra yanıma gelip;
-Üzerindeki değiştirsene.
- Ne?
- Baya rahatsız duruyor. Sonuçta burada mecbur 3-4 saat oturucaksın.
- Zaten o yüzden rahat bir şey giydim.
- Rahat anlayışın göbek açık bir şey mi?
- Rahatım ben. Hem bana karışmazsanız sevinirim.
- Herneyse.Arkadaşı geldiğinde Taehyung benim yanıma gelip elini belime doladı ve sulu bir şekilde yanağımdan öpmüştü. Her ne kadar yanağımı silmek istesemde yapamıyodum. Sanki karşılık bekliyomuş gibi elini sıkılaştırdı. Bunu anlayınca tam yaklaşmıştım ki kafasını çevirmesiyle dudağından öpmüş oldum. Şuan çok pis utanıyodum.
Hemen geri çekildikten sonra karşımızdaki gülmeye başladı.
İçeri geçip oturduğumuzda dibimden çekilmiyodu ve sürekli eli belimdeydi. Gerçektem nefes alamıyodum. Madem bana bu eziyeti çektiriyo ben de kulağına yaklaşıp;
- Elini çekmezsen bağırıcam. Nefes alamıyorum.Arkadaşı;
- Yeni aşıklar ne konuşuyosunuz öyle?
Taehyung:
- Bir şey yok. Jisoo biraz rahatsız olmuşta üzerini değiştiricekmiş bende onunla gidiyim.
- Oooo üzerini değiştirmeler...Yukarı çıktığımızda elini çekebilmişti.
- Gerçekten patronumsunuz ama bir yere kadar. Bilerek dudağımı öptünüz o yetmedi elinizi bi çekmediniz.
- Herhalde bir nedeni var bunların demi? Sonuçta bende sana meraklı değilim.
-Ne?
- Bir kere şu çocuğun yanında böyle giyinmen saçma. O benden de şerefsiz. Karımsın desem bile sana yavşar. Hem öpmemde bu yüzdendi. Şimdi hemen üzerini değiştir. Aşağıda da bana uflama. Rolunü yap.Onu onayladıktan sonra dışarı çıkmasını bekledim.
- Çıkar mısın?
- Üzgünüm çıkamam ama arkamı dönerim.
- Peki...Üzerimi değiştirdikten sonra onu döndürdüm. Beni süzüp;
- Böyle daha iyi.Aşağı inince yanında bir kız gördük. Bildiğin kız orospuydu. Gerçekten eteği nerede?
Karşılıklı birbirimize bakıyoduk. O da yetmezmiş gibi elinde bira vardı. Ne ara birayı aldı?Taehyung koşarak çocuğun elindeki birayı aldı. Bana oradan seslenip;
- Kızı hallet Jisoo.Kız Taehyung'un yanına gidip;
- Sen beni halletsene. Bu ev senin mi? Bu arada bu kız her kimse söyle gitsin. Ben grup sevmiyorum.Taehyung gülmemek için kendini zor tutuyor gibiydi ama ben çok sinirliydim. Birden bir cesaretli kızı saçından tuttum.
- Seni gebertirim ben siktir git bu evden. Bir daha da sen veya başka birilerini görmicem.
- Söyle şuna saçımı bıraksın. Canım acıyooo.Taehyung belimden sarılıp beni ayırdı ve ikisinide gönderdi.
Şuan birbirimize bakıyoduk. Gerçekten çok sinirliydim.
Birden Taehyung'un gülmesiyle ayağa kalktım.
- Neye gülüyosun sen?
- Gerçekten çok gariptin. İlk kez seni öyle gördüm. Benim için birini mi dövdün?
- Tabikide kendim için. Bana ne dediğini duydun.
- Herneyse bu arada lütfen saygıyı bozmayalım.
- Peki o zaman dediğim gibi buraya başka kız girmeyecek.
- Oldu başka?
- Sadece bir şey istiyorum. İstediğin yerde istediğin şeyi yap ama evde değil.
-...
- İyi geceler.
- Bir dakika teşekkürler ve özür dilerim.
- Ne için?
- Bu akşam iyi oynadın ve kız için özür dilerim.
- Önemli değil ama bir daha olmasın lütfen. Sana saygımı yitirmem bu arada. Sonuçta patronumsun.
- İyi gecelerYeni bölümm. Yorum ve oylarınızı bekliyorum. Sizi seviyorum💜
748 kelime.