Şimdi biliyoruz ki, normal olan bize TUHAF geliyor. Hatta yavan geliyor! Bizi niteleyen kuşkusuz PARANORMAL olan evren içindeki evren. Kainat Allah'ımızı NORMAL olarak gizler; ama PARANORMAL olarak GÖSTERİR. O hem ZAHİR hem BATIN'dır. Zahir (açık) ve Batın (Gizli, saklı) PARANORMAL isek O ZAHİR olur! Normal olarak beklemeyiniz! Allah asla bizlere görünmeyecek yaşamlarımızda. Ama biliyoruz ki o hep BATIN olarak TECELLİ etmektedir... Ve ALLAH özellikle BİZLERİN yardımcısıdır! Öyle ki NEREDEYSE GÖRDÜK dercesine korunuyoruz ve de değişiyorsunuz/değişiyorum.
40'lar meclisi TEK bir meclis değildir. Üçyüzlük bir hiyerarşinin ilk kırklarıdır İnanışa göre ölümsüz elçiler var: İdris (ölmeden yüce bir makama kaldırıldı) İsa (Döneceği söyleniyor) ve Yahya as, ya da misakın elçisi. Sonra resul olmayanlar var: Zülkarneyn+ler, Lokman, Hızır, Üzeyir (Ezra). Zülkarneyn'lerin görevi örneğin, Yecüc Mecüc gibi GELECEKTE olacak alametleri GÖĞÜSLEYECEKLER gibi ya da Dabbet olan gibi Zülkarneynler var. Hızır ise Misak'ın Elçisidir. Tüm resullerden misak alınmıştır ve şahit olarak HIZIR gösterilmiştir. Yahya direkt olarak Allah'ın "HAYY" adının bir türevini almıştır. Yah(a)ya demek ölümsüzleştirilmiş demektir.
Bunlar dikkat edilirse üçler, sonra yediler vb. diye peşpeşe toplanarak KIRKLARI oluşturmaktadırlar... Ve bunun da bir devamı var (313 Mürseller). Hz. İsa gelince bir çok görevi var. Bunlar gelecekte olaCAK şeyler. O halde Kırklar Meclisi derken Kıyamet'in alametlerinin tamamının gerçekleşeceği GELECEK çağları da kapsayan "Continuum" bir zaman içinde yer almaktadırlar. Böyle düşünüyorum.
Geçmişin değiştirilmesi yetkisi sadece HIZIR'dadır! Kehf suresinde Hızır GEÇMİŞTE bir gemiyi delerek, bir çocuğu öldürerek, bir duvarı onararak GELECEĞİ değiştirme yetkisine sahiptir.
Bir arkadaş diyor ki: "Ne malum o kişinin hızır olduğu?" O bir melek olması gerekiyor. Diyelim ki Hızır değil AMA GEÇMİŞİ değiştirerek GELECEĞİ etkileyen BİRİ var! Adını ne korsanız koyun, onun melek olması mümkün değil, çünkü Allah meleklerini mutlaka "MELEK" diye tescil ederek bildirir. Örneğin Harut ve Marut'un Babil'e inen iki melek olduğunu bildirir (Bakara 102). Lut kavmine gazaba giderken üç meleği betimler Kur'an (İbrahim de onları görür). Her nefis ölümü tadacaktır. Allah dilediğinin ömrünü relativistik olarak UZUN tutmaktadır. Adem ve Nuh on asır yaşadılar. Mağarada Ehli kehf bir günü 309 yıl olarak yaşadılar.
Meryem 33: "Selam bana doğduğum gün, öleceğim gün ve diri olarak kaldırılacağım gün". Şöyle ki: Doğdu ve öldü Ama arada DİRİ olarak indi/inecek "Ey bizim Rabbimiz bizi İKİ KEZ öldürdün; İKİ KEZ dirilttin" bu da ayettir. İki kez dirilmeler ÖZELLİKLE "yeniden doğmuş" gibi olanlara atıftır. Bazı Zülkarneyn'ler gibi... Yani Kıyamet öncesi bu dünyada İKİ kez doğmak mümkün GELECEKTE doğmuş bir zaman yolcusu GEÇMİŞE geldiğinde zaman geriye sardığı için küçülür, bebekleşir ve embrio olup İKİNCİ KEZ yeniden DOĞAR ve normal olarak ömrünü sürüp ÖLÜR. Tarık Suresi'nde de bu vardır ve "Ahiretteki" dirilme ÖNCESİNDE böyle iki kez DOĞMANIN Kur'an paranormallerine tıpatıp uyduğunu biliyoruz. İsa da zaman yolcusudur. Göğe alınmak örneğin bir gün gitmek ve bir gün de dönmek birer gün ise BİNER yıl (ilahi takvimde) olduğundan İsa'nın ikinci gelişi İKİNCİ doğum gibidir. Bunları daha önce konuşmuştuk.
Hz. Hızır'ın namaz kıldığını İŞİTTİM, ama görmedim. EHLİ KEHF 309 yıldır yatıyorlardı ve o çağda da namaz vardı. Uykudan önce ve uykudan sonra iki namaz kıldılarsa 309 yılda bir vakit namazı kılmış oluyorlar. İsa da namaz emri almış peygamberdir. Gidiş gelişi 2000 küsur yıl tutuyorsa (iki gün anlamında), iki günde altı vakit namaz var. Ama araya ikibin yıl giriyor. DEHR zamanı 7200 yıl ve artı 400 yıl daha sürecektir. Allah'ın katında bir gün meleklerin yükseldiği 50 bin yıl ise, melekler SECDE etmek için acaba HANGİ TAKVİMİ KULLANIYORLAR? Acaba NEDEN dirildikten sonra BİR DAHA NAMAZ KILMAK YOK! Mahşerde ve Cennet-Cehennem'de EBEDİ yaşayacağız ve NAMAZ yok, ÇÜNKÜ DEHR takvimi var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araştırma ve Makaleler 1
Não FicçãoLütfen Dikkat! Araştırma ve Makeleleri okumadan önce iyice düşünün. Sizi önceden uyarıyor ve dünya görüşünüzün temelli değişeceğini söylüyorum. Aynı konuda okuyacağınız diğer eserler size yavan gelecek ve sadece onun tiryakisi olacaksınız. Çünkü bu...