98. Kapitola

926 173 9
                                    

Jungkook zůstal doma dalších pár dní. Bylo mu stále zle, cítil se na umření a ještě k tomu sám. Jin a Jimin jeli na školní výlet, takže ho ani nenavštěvovali... Taehyung mu přestal volat, jelikož na něj Jungkook vyjel s tím, že ho otravují jeho hovory.

Jenže Jungkooka neotravovaly... Alespoň ne v tu dobu, kdy byl sám. Rodiče byli pryč, kamarádi byli pryč a přítel mu nevolal. Cítil se strašně osaměle až ho to bolelo... A to doslova.

Znovu pociťoval bolest, ale tentokrát šla vzestupně. Nejdříve to bylo takové menší štípnutí, ale poté se to štípnutí proměnilo v bodnutí. Každá část jeho část těla byla v bolestech a Jungkook to nedokázal snést. Začal se třást, plakal a snažil se, aby ta bolest šla pryč, ale nešlo to... Jeho břicho ho bolelo ze všeho nejvíce. Malinko si přejel po svém břiše až na hruď a snažil si každý kousek těla promasírovat a uklidnit...

Jenže potom bylo to nejhorší... Nedokázal dýchat. Jeho hruď se mu tak stáhla, že nedokázal dýchat... Když měl pocit, že omdlí, tak se dokázal nadechnout, ale přesto s tím kyslíkem zápasil. Hmátl po telefonu, i když nevěděl proč... 

Podíval se na kontakty a jeden stiskl. Nejdříve šlo slyšet pouze vyzvánění, ale poté i věta, že člověk hovor nezvedl... Jungkook si povzdechl, schoulil se do klubíčka a hlasitě vzlykl, když cítil další vlnu bolesti. 

Jenže v tu chvilku mu zazvonil telefon a tak hovor ihned přijal. Roztřesenou rukou si k uchu přiložil telefon a ihned slyšel uklidňující hluboký hlas... „Jungkookie?"

----

Upsík c:

The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat