99. Kapitola

1K 174 49
                                    

„Ta-tae..." vzlykl Jungkook a Taehyung se zarazil. 
„Jungkookie, ty pláčeš?"
„J-já... to bo-bolí..."
„Co se děje?"
„N-nevím..."
„Dýchej... zhluboka se nadechni a pomalu vydechni. Potom mi řekni-"
„Ne-nejde to... Stra-strašně to bo-bolí!" zakřičel Jungkook a Taehyung si povzdechl.
„Dobře, zavolám ti záchranku, hlavně v klidu. Jungkookie, to vydržíš."
„Prosím... rychle," zašeptal Jungkook s tichým vzlykem a Taehyung na sebe házel mikinu. „Ihned k tobě přijdu."

Taehyung hovor ukončil, zavolal záchranku a vysvětlil situaci. Jungkook mezitím doma pociťoval větší a větší bolest, která neměla v plánu asi jen tak zmizet. Mezitím Taehyung už běžel na autobus, který mu naštěstí jel hned, co tam přiběhl. Byl u Jungkooka přesně v tu dobu, co k němu přijela záchranka. Jenže než k ní stihl doběhnout, tak už se rozjeli a Taehyung se tedy rozeběhl k zastávce. Počkal na autobus deset minut a ihned, co přijel, tak si nastoupil. 

Vystoupil kousek od nemocnice, do které byl Jungkook zavezen a ihned přiběhl na recepci. „Dobrý den, je tu někde Jeon Jungkook? Měli ho teď přivést," vychrlil ihned Taehyung a slečna se udiveně podívala. „Ano, teď ho přivezli. Nemůžu vám dát bližší informace, jelikož jsou-"
„Jsem jeho přítel," přerušil ji Taehyung a slečna se zamračila. „Pokoj 105, 2. patro..."
„Děkuju," vydechl Taehyung a přiběhl k výtahu, kterým vyjel o dva patra výš. Jen co se postavil před dveře, tak z nich vyšel doktor. 

„Dobrý den, jsem Kim Taehyung... P-přítel Jungkooka, můžu se zeptat, jak na tom je?" zeptal se ihned Taehyung a doktor se zarazil. „Oh, pamatuji si tě. Jungkook je na tom trošku lépe, ale pořád má bolesti. Naštěstí teď spí, takže je to lepší."
Taehyung si oddechl a doktor mu sáhl na rameno. „Musím vám pogratulovat," řekl doktor a Taehyung se zamračil. „Cože? K čemu?"
„Víte, Jungkookův osud byl opravdu pěkný. Najít si lásku, mít se dobře a hlavně si založit rodinu, což nechápal, když se zamiloval do chlapce, ale osud si našel svou cestu."
Taehyung to stále nechápal a tak mu to doktor vysvětlil.

„Jungkook je těhotný... Ano, je to neuvěřitelné, ale i tohle se stává, když je to osudem dáno."

----

Kuk, myslíte, že bych vám sem dala sad end? Ježíšku, ale proč by... Přeci jen... průběh špatný, ale konec dobrý. Nebo ne? ^^

End bude cca za tu hodinku, pokud ho stihnu napsat ještě dnes a nebo zítra ale třeba tak patnáct minut po půlnoci >< 

The Fate - Vkook/Taekook [k.th x j.jk]Kde žijí příběhy. Začni objevovat