In ciudata lume plina de zei, semi-zei, demoni și multe alte creaturi mistice, numita Vanargand of Valhalla, și-au început aventura doi camarazi destul de stranii atât in aspect cat și felul de a fi. Călătoreau singuri, iar tot ce aveau erau doar mantiile negre precum întunericul ce le acopereau armurile zgâriate și îndoite, probabil de la prea multe batalii.
In drumul lor lung și anevoios se lovesc de doi oameni de rand. Unul din țărani se lovește de o stâncă și cade peste un munte de om, plin de cicatrici. Acesta îl ridica pe bietul om și își cere scuze. Uriașul, cu o voce precum mârâitul unui lup, îl întreabă pe țăran unde putea sa găsească adăpost pentru noaptea ce urma să vină. Țăranul ii răspunde:
- Dacă aveți nevoie de adăpost vă pot ajuta eu,asta dacă binevoiți să ne ajutați cu un demon ce îmi tulbură animalele.
Fără a sta pe gânduri, cei doi au acceptat sarcina țăranului. Ajunși la ferma omului, cei doi s-au dus in căutarea demonului,dar nici mult nu căutară că l-au și găsit. Era o bestie imensă cu ochii verzi, ce era acoperită de o piele solzoasă de culoneă neagră. Cei doi nu au ezitat și au sărit spre demon. L-au înfrânt într-o clipă.
Se întorc victorioși la fermier și îi arată capul bestiei. Fermierul plin de bucurie dori sa le mulțumească, dar își aminti că nu știa cum îi cheamă. Cu o voce tremurândă ii întreabă:
- Dacă nu e cu supărare, aş vrea să știu cum se numesc cei ce m-au scăpat de teama și ststresuce mi-l oferea acel demon?
Dintr-un colț întunecat al camerei se aude vocea răgușită al unuia dintre salvatori:
- Eu sunt Shadow Moon, iar camaradul meu plin de cicatrici este Korrus Wolf.
Bătrânul uimit de numele ciudate ale celor doi le răspunde:
- Vă mulțumesc enorm. Puteți avea câtă mâncare doriți și stați cat este nevoie.
Korrus ii răspunde bătrânului:
- Nu îți vom sta în cale prea mult bătrâne. Vom pleca de îndată ce se crapă de ziuă. Shadow venind in completarea camaradului său, spuse:
- Dacă este cu putință am vrea să ştim dacă ai văzut din întâmplare o tânără cu o armură roșie ce purta după ea un lup?
Bătrânul stătu puțin pe gânduri și îi răspunde:
- A trecut pe aici acum câteva zile, părea grăbită și datorită lupului nu am îndrăznit a-i cere ajutorul.
- În ce direcție a luat-o? îl întrerupe Korrus pe fermier.
- Spre pădurea unde ați nimicit demonul, ii răspunde bătrânul.
Ridicându-se din colțul întunecat al camerei, Shadow îl roagă pe bătrân să le arate unde vor dormi. Era o odaie cu suficient spațiu pentru fermier şi soția lui, dar pentru Shadow și Korrus era îngustă.
Se odihnesc până dimineață şi se pregătesc de drum.
Fermierul şi soția își iau la revedere de la cei doi și le mulțumesc încă odată pentru ospitalitate.
Pregătiți să plece la drum, Shadow și Korrus îşi aduc aminte de capul demonului și îl roagă pe fermier dacă e cu putință a-l lua in călătoria lor. Fermierul cu zâmbetul pe buze le răspunde:
- Desigur că îl puteți avea. Soția sa completândul pe soțul ei le spune:
- Sunteți bineveniți oricând şi vă așteptăm cu drag.
Korrus le spune noilor lor prieteni:
- Ne vom revedea cu siguranță când ne vom întoarce din aventura noastră.
Cei doi camarazi pornesc la drum către pădurea întunecată și îşi ascund siluetele masive în întuneric.
CITEȘTI
Vanargand of Valhalla
FantasyAventura celor doi titani Shadow Moon si Korrus Wolf in lumea primejdioasa a Vanargand of Valhalla.