Yoongi POV.
❝Miután Jimin be fejezte az elméleti részét a kresznek, el kezdett vezetni, amit közösen fizettünk ki. Viszont amikor elsőnek el kísértem vezetésre, már az majdnem a negyedik alkalom volt neki, tehát Jimin már tudta és ismerete az oktatót.
Eleinte nem zavart maga az oktató, viszont miután feltűnően túl kedves volt és eléggé közeledő, tapizós, be vallom..
Nem ugrándoztam örömömben..A vezetés után haza mentünk, majd amint be értünk a házba, Jimin felé fordultam és teljes komolysággal karjaimat kereszteztem mellkasom előtt és Jimin szemeiben néztem.
-Téged nem zavar, hogy az oktatód előttem tapiz le téged, vagy direkt csinálod ezt?- ❞
Jimin csak szótlanul nézett felém. Ajkait szólásra nyitotta, viszont mielőtt meg tudott volna szólalni, száját vissza csukta és egy pimasz mosoly jelent meg szája sarkában.
-Nicsak, nicsak.. Csak nem féltékeny vagy?-kérdezte miközben gúnyos tekintettel nézett felém. Orromon keresztül ki fújtam a levegőt, majd meg forgattam szemeimet.
-Szerintem nem ez a fontos most. Inkább válaszolj a kérdésemre. Direkt csinálod, vagy csak cseszel az egészre nagy ívben?-néztem halálian komolyan Jimim szemeibe, viszont ahelyett, hogy válaszolt volna, fel kuncogott egyet és engem ki kerülve vágta magát le a kanapéra, ahol szépen el terült.
-Szerintem nem kéne annyira ez miatt aggódnod hyung.. Nem az oktatóm szúr meg minden második nap.-kapcsolta be a tv-t Jimin, miközben rám se nézett. Szemeimet meg forgattam, majd Jimin felé kezdtem el menni.
-Akkor is! Ezt nem teheted meg velem Jimin. Bezzeg, amikor te voltál féltékeny a volt legjobb barátnőmre, készen álltál arra, hogy ki heréljél.-mondtam, miközben Jimin mögé értem. Bal kezemet bele vezettem dús hajába, majd meg masszírozni kezdet fej bőrét, Jimin csak hümmögni kezdett jó érzetét kifejezve.
-Be vallom, hogy egy kissé túloztam akkor, de én is el felejtettem egy kis idő után és nem is voltam már rád mérges..-mondta miközben be csukta szemeit és fejét hátra döntve a kanapén engedte, hogy masszírozzam fejét.
-Ja persze, miután majdnem meg vertél.-gúnyolódtam vele, miközben jobb kezemmel nyakára fogtam, mire Jimin láthatóan nyelt egyet. Kezeit ökölbe szorította, miközben ajkait kissé szét nyitotta és sóhajtott egyet.-Még egyszer meg kérdezem akkor Jimin. Viszont most választ várok és nem azt, hogy kerülgessed a forró kását, világos?-kérdeztem, miközben óvatosan meg szorítottam nyakát. Kezemet feljebb vezettem nyakán, majd az állánál meg álltam és meg fogtam arcát. Füléhez hajoltam, majd mély és rekedt hangon bele súgtam.-Direkt csinálod, vagy több figyelmet akarsz tőlem?-kérdeztem, Jimin pedig egy kisebbet nyafogott. Ajkát be harapta, kezeivel pedig pulcsija ujját kezdte el markolni.
-O-oppa..-suttogta, miközben combjait össze szorította és ajkát egyre erősebben harapta. Jimin fülétől el hajolva egy pimasz mosollyal arcomon rá néztem. Jimin egész arca vörös volt, szemei pedig be voltak nyukva.
-Válaszolj, Jimin.-mondtam, majd kezemet vissza vezetve nyakára erősebben meg szorítottam. Jimin arcán egy kisebb mosoly jelent meg. Mindkét kezemmel el engedtem Jimin fejét, majd egy apró lépést hátra tettem.
-Azt szeretném, ha jobban figyelnél rám.. Azt szeretném, hogy csak is engem nézzél, senki mást..-mondta, miközben egyik szemét ki nyitotta és könnyektől áztatott szemével rám nézett. Egyik kezét szájához emelte, majd mutató ujját szájába vette és térdeit fel húzta a kanapéra, miközben testét kissé oldalra fordította. Egy mosollyal arcomon meg fogtam az állát, majd a kanapéra rá támaszkodva hajoltam arcába.
-Több figyelmet szeretne a kis hercegem?-kérdeztem, Jimin pedig bólogatni kezdett.
-I-igen Yoongi oppa..-ennek hallatára még jobban el mosolyodtam, majd óvatosan meg ráztam Jimin fejét állánál fogva és szemeibe néztem.
-Eddig is minden figyelmemet meg kaptad, nem gondolod?-Jimin erre csak fel térdelt, majd nyakam köré fonta kezeit és nyüszögni kezdett.
-Többet szeretnék..-mondta halkan, mire ajkaim közül ki szökött egy kuncogás.
-Akkor áruld el nekem szépségem, hogy mivel tudnám a kérdésedet be teljesíteni.-mondtam, Jimin pedig egyből a fülemhez hajolt és bele fújt.
-Azzal, ha most meg csókolnál..-suttogta, nekem pedig nem is kellett több, egyből Jimin ajkairá tapadtam.
Egyik kezével ruhámat tépte, míg a másikkal hajamba túrt bele. El mosolyodtam Jimin pedig bele szuszogott a csókba. Egyre és egyre közelebb húzott Jimin, ami miatt majdnem át estem a kanapén, viszont szerencsémre egy helyben tudtam maradni.Jimin viszont nem tétlenkedett, egy pillanatra el vált tőlem, viszont amint át ugrott a kanapé másik oldalára, ahol én álltam, egyből meg támadta ajkaimat.
Miután levegő hiánya miatt el váltunk, Jimin alsó ajkát hüvelykujjammal érintettem, mielőtt meg tudott volna csókolni.-Kissé izgatottak vagyunk.-mondtam nevetve, Jimin pedig csak meg forgatta szemeit, majd újból meg akart csókolni, viszont telefonom ebben meg akadályozta.
Hangosan csörögni kezdett zsebemben, ami miatt Jimin szemeibe néztem, majd egy nagyot sóhajtottam és zsebembe nyúltam.-Oppa.. Rám kéne most figyelned..-mondta Jimin nyüszörögve, viszont amint meg láttam, hogy a titkárnőm, Yoonah hív, egyből Jimin ajkai elé raktam mutató ujjamat, ezzel is jelezve neki, hogy most tényleg nem tudom ezt csak úgy figyelmen hagyni.
-Szia Yoonah, miért hívtál?-kérdeztem egyből, miközben Jimin szomorú szemeibe néztem, de amint meghallotta Yoonah nevét, látszott rajta, hogy őt is érdekli, hogy miért hív a titkárnőm.
Jimin már tud róla, hogy Yoonah az ki is, ezért is nem nagyon zavarta, viszont azt is tudja, hogy Yoonah csak is akkot hív, ha valami történt, vagy fontos dologról van szó.-Szia, Yoongi. Bocsi, hogy ilyenkor zavarlak, viszont lenne egy kis probléma..-hallani lehetett Yoonah hangján, hogy valami tényleg történhetett, mert nem hangzott eléggé bíztatóan és az alap járaton hangos természetű Yoonah éppen halkan beszélt.
-Jézusom Yoonah, meg ijesztesz..-mondtam, miközben próbáltam le nyugtatni magamat. Jimin a telefonomra mutatott, amiből egyből fel fogtam, hogy Ő is hallani szeretné a beszélgetést.-Ki hangosítalak, hogy Jimin is hallja.-mondtam, Yoonah pedig egyből válaszolt.
-Rendben, akartam is mondani, hogy szólj neki, mert ezt hallania kell szintén.-A szobában eléggé meg nehezedett a levegő és érezni lehetett az aggodalmat.
-Mi történt?-kérdezte Jimin halkan, mire Yoonah egy sóhajjal válaszolt. Hallhatóan nyelt egyet, majd hallani lehetett, ahogyan a gépen éppen ír valamit és kattintgat az egerével.
-Uhh.. Hogy is mondjam..-sóhajtotta Yoonah én pedig lelki szemeim előtt láttam, ahogyan bele túr vállig erő sötét barna hajába.-Yoongi.. Um... Kim ki tálalt a médiának rólatok.-mondta, nekem pedig elsőre le se esett és mint ahogyan én, Jimin is értetlenül nézett rám.
Majd meg ütött a felismerés.-Hogy mit csinált az a ribanc?!-
uram isteeen
végre meg írtam ezt a részt is💀
láttam, hogy egyre többen találnak rá erre a kotyvalékra és gondoltam, hogy be fejezem most már az át írást, mert már vagy egy éve, hogy itt tartok vele lmaoo
meg próbálok még ma egy új részt ki tenni, viszont nem ígérhetek semmi sem hehe
JA és el nézést ha van esetleg valamilyen helyesírási hiba, meg próbáltam mindet ki javítani:(
köszönet azoknak, akik még mindig olvassák a könyveimet<3
és nagy taps azoknak, akik az első változatát el tudták olvasni, sajnállak titeketXDD
na nembaj, kit nyom
hamarosan jelentkezem😽
VOCÊ ESTÁ LENDO
daddy's property - befejezett -
Fanfic❝-Miért hajtasz ennyire rám..?- -Mert nálad szebb embert, még életemben nem láttam.-❞ ❝-Jegyezd meg, hogy ki vagy Park Jimin.- -A kis hercegnőd vagyok Apuci.-❞ 2019.10.15: #1 - yoonmin 2020.02.22: #1 - daddy 2020.10.04: #7 - kpop 2020.10.04: #14 - j...