"ASTRAL ALEM" denince akla bir çok insanın direkt olarak beyninde oluşan sen hemen hemen aynıdır. Ruh'u bedenden ayrılması. . Ancak olay tam olarak bu değildir , ayrılan şey ruh değil bilinçtir. Bilinç beden den bazen istekli bazen işte bilinçaltı etkilerle istemsiz olarak ayrılabilir. Birçok insanın hikayeleri bir çok yerde yazılıp çizilmiş ve bu olay çok fazla araştırılmıştır. Bu yazımda size hem astral boyut da yaşanılabilicek olayları hem nasıl çıkılacağını hemde nasıl bir deneyim olduğunu kendi açımdan anlatıcam... Umarım size faydası olur ve denemelerinizi, araştırmalarınızı destekler ...
Astral seyahat nedir ?
Astral seyahat vücudun , bilinç ile bir frekans ta buluştuğu vakkitte istemli olarak veya nadiren de olsa istemsizce astral aleme yani bizim alememizin aynısı olan fakat başka varlıklarında yaşayıp can bulabildiği bir yere çıkma , ulaşma deneyimi diyebiliriz. Zihnin tamamiyle boşalması hiçbir düşüncenin bizi rahatsız etmemesi hatta ve hatta seyahat denemesi yapacağımız gün içerisinde hiçbir kötü olay yaşamamış olmamız ve deneyimi tekrarlamadan en az 2-3 saat öncesinde yemek yememiz gereklidir. Bedenin en çok çalışan yerlerinden birisi midedir. Enerjimizin büyük bölümünü kendisi harcar. Bundan dolayı yemek yiyerek o bölgenin çalışmasını sağlamak işimizi daha da zorlaştırır. Tütsüler yakmalı, sakin olmalı ve düşüncelerimizi serbest bırakmalıyız.
Astral seyahat neden yapamıyorum?Astral seyahat yapamıyorum, sorun ne ?... Şeklinde binlerce kişi soru soruyor .:(
Bu olayı deneyimleyebilmek için ciddi anlamda beynimize hakim olmamız gereklidir . İzleyenler bilir dr. Strange filminde ancient one kahramanımızı tek bir dokunuşla astral boyuta atmış ve garip garip şeyler görmüştür. Aslında astral alem de buna biraz benzerdir ...Tabiki'de bu kadar kolay bişey değildir reel hayatta :( Ancak insan isterse herşey mümkündür . Sadece durmadan deneyin ve sonuca tanık olun. Astral seyahat denemesi yapmadan önce size bir kaç öncelikli gerekenler listesi hazırlıyorum bunları not alın ve zamanla çalışmalarınızı bunlara göre yapın.
* Gün içerisinde hiçbir kötü olay yaşamamış olmak .
* Fazlasıyla düşüncelerinizin boş olması.
Yani düşüncelerinizi serbest bırakın düşünmeyi bırakın, herşey akıp gitsin .* Yattığınız yer fazlasıyla rahat olsun, üzerinizi örteceksenizde fazla ağır şeylerle üzerinizde baskı yaratmayın.
* Gerekirse üzerinizde giyinmek için birşey olmasın . Çünkü sizi sıkan şeyler pranga misali sizi tutar ....
* İşlemden en az 2-3 saat önce yemek yemek gerekir, sonrasında özellikle de et ve süt ürünleri , işlenmiş hiçbir gıdayı yememek lazımdır . Hayvanların karması
Sizi etkileyebilir .* Tütsü yakın , meditasyon yapın, rahatlatıcı çaylar için ..
* Ailenizdeki herkese işlem yapacağınızı ve odaya girmemeleri konusunda uyarın. Tam odaklanma anınızda birisi odaya girerse , dikkat dağılıp işlem başa sarabilir ki buda sinirleri bozacağı için denesenizde artık olmayacaktır...
*Sigara , alkol ve psikedelik maddeler kullanmayın ... Kullanıyorsanız da derhal bırakın...
*Bol bol nefes egzersizleri yapın ve doğal taşlar'la şifa çalışmaları düzenleyin.
Bu maddeler başucunuzda bulunsun, ve sürekli günlük olarak deneyin. Ne zaman olucağını kimse bilemez. Ta ki ben 3 senelik bir denemenin ardından bu seyhate çıktım ve hiçbir zaman yılmadan denedim.
+Şimdi gelelim astral seyahat çıkış tekniğime+
#) Gün içerisinde güzel vakit geçirdiğinizi düşünüyorsanız eğer artık hazırsınız demektir. :) Rahatça uzanın duvarınız beyaz ise siyah bir kalemle yattığınız yatağın tam karşınıza bir siyah nokta çizin. Işıksız ortamda rahatça görebiliceğiniz büyüklükte olsun. Yatağa yattığınız vakitte boynunuzu yormayacak şekilde noktanın yerini ayarladığınızdan emin olun. Eğer rahatlamanıza faydası olucaksa Reiki müzikleri açın fakat yüksek ses olmasın ki beynimiz yorulmasın. İyice gevşeyin ve ayaklarınız'dan bir şeylerin çıktığını hissedin. Bazı kişilerde bu ayak yerine karın bölgesi olabiliyor. Enerjinizi yoğunlaştırın. Dikkat dağınıklığı olan kişiler haşhaş* yiyip denerse daha etkili olabilir zira rahatlatır ve uyku getirir. Enerjiniz yoğunlaştığı vakitte bedeninizin ufak ufak yükseldiğini hissetmeye çalışın, yattığınız yerde hafifleme hissi beyninize dolsun. Vücudunuz gittikçe yükselsin. O sırada kulak çınlaması olabilir , bir onemi yok alemler arası geçiş sırasında gayet normal bir aşamadır... Bazı yerler de okuduğuma göre kemik kırılma türü sesler geliyor diye yazılmış. 😄 Ancak ben hiç denk gelmedim , doğruluğu benim için fazlasıyla tartışılır ... Ancak böyle birşey yazarsanız bilinki enerji noktalarınız fazlasıyla kapalı ve bilinç-beden ayrımı bir hayli zor oluyor. Herneyse kulak çınlamasından sonra yavaş yavaş bedeninizin yükseldi ve gördüğünüz şeyler bir hayli garip ....:) Artık astral boyuttasınız ve gümüş kordon sizi nereye gitseniz bedenizine getiricek. O yüzden gezin tozun ancak gördüğünüz herşeye inanmayın çünkü ; zihniniz sizi kandırıp bedeninize dönme hususunda tekrar tekrar denemeler yapacaktır. İlk denemeler de korkabilirsiniz . Ancak unutmayın hiç birisi gerçek değil. 👀
Ayrıca parapsikoloji ile ilgileniyorsanız korkmamanızı öneririm çünkü bunu başta giriş kısmında belirttiğim gibi bu öyle bir derya denizki korkmamanız ve üstüne gitmeniz sizi daha da ileriye taşıyacaktır .... Sorularınız için yorum bırakabilirsiniz ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİN PARAPSİKOLOJİ
Spirituale"Bir yolcunun yolda yolda yürüyebilmesi için ufku görmesi yeterli değildir... Ufkun ötesini'de görmesi gerekir..." -Mustafa Kemal Atatürk * Ufkun sınırları çerçevesinde değil , ufkun ötesinde ve boyutlar arası...