Dimineata chiar daca noi mai aveam chef sa stam impreuna dar nu mai puteam amana ca trebuie sa ne intalnim cu ceva persoane importante...
Ne-am ridict din pat si am mers sa luam micul dejun si sa pornim spre Catton sa ne intalnim cu ceva persoane...
Am au,it ca suna cineva la usa...
- Intra... E e deschis...
A intrat in casa Piper imbracat intr-o pereche de blugi stramti negri si un tricou mulat la fel de negru ca si blugii pe care era scris " If you stay with me, you will be The Queen of World".
Em am hotarat sa ma imbrac intr-o pereche de pantaloni de stofa neagra si o camasa alba, un sacou negru si pantofi cu toc negri. Lucy s-a imbracat cu o fusta neagra de piele cu aproximativ o palma deasupra genunchilor si o camasa neagra mai transparenta si platforme negre.
Am plecat de acasa si ne indreptam catre Catton intr-un Ferary rosu al lui Piper...
Am ajuns si ne-am intalnit cu doi barbati imbracat in costum negru care ne asteptau la intrare...
Am intrat inauntru si acolo am vazut doua femei... Instant Lucy m-a luat de mana... Probabil ca ea credea ca acele persoane ar putea sa ma "ia" dar nu aveau nici o sansa pentru ca eu i-am raspuns cu un sarut scurt pe obraz... Avele femei si-au lasat privirile in jos... Parca nu mai aveau curajul sa se uite la noi...
-Cred ca am inteles...(ii soptisem lui Lucy)
- Da? Ce ai inteles?
- Cumva una dintre ele a fost o iubita de-a ta?
Una dintre ele era blonda auriie si cealalta era roscata...
- Da am fost cu cea roscata...
- Inteleg... Atunci... Ea cumva incearca sa te recucereasca?
- Nu iti face griji... Eu pe tine te plac si asa va ramane...
Am ajuns in freptul mesei, iar una dintre ele ne-a invitat sa luam loc si a inceput discutia...
- Deci care dintre voi vrea sa fie recunoscuta?
Intreba uitanduse la mine ai Piper...
- Eu... Am spus ferm si fara sa ma balbai...
- Bine... Pentru inceput este bine ca ai pe cineva ca Lucy sa te sustina la spate...
- Da stiu... Sunt foarte norocoasa sa o am in viata mea...(am spus in sinea mea)
Si tot asa am continuat diacutia timp de inca vreo doua ore... Am sfarsit si am dat mana cu ele si au spus:
- Te vom sprijini indiferent de circumstante... Avem o datorie fata de Lucy...
- Multumes si am iesit pe usa si ne-am despartit la intrare.
Eu cu Piper si Lucy am pornit... In drum spre casa Puper m-a lasat la mine, a dus-o pe Lucy la ea si appi s-a dus la ea acasa...
Am auzit bine cunoacutul sunet cand ma suna cineva...
- Alo...
- Hei. Ce faci?
- Stau in pat... Asteptam telefonul tau...
- Multumesc pentru ce ai facut azi...
CITEȘTI
Elena si Piper
Ciencia FicciónEste o poveste despre doua fete, care dupa un timp afla ca sunt surori si relatia lor devine si mai stransa. Impreuna vor ajunge la conducerea mafiotilor si vor domina piata neagra.