🌲🌲Karácsonyi különkiadás🌲🌲

334 14 4
                                    

Ez a rész nem, a folytatása az előző résznek. Külön álló rész. Jó olvasást!

❄☃️❄☃️❄☃️❄☃️❄☃️❄☃️❄☃️❄

Egy téli reggelen arra ébredtem, hogy Akriel kiabált a többi taggal, így felkeltem rá. Kimentem pizsibe és dörgöltem a szemem.

- Mi történt? Kérdeztem ásítás közepette.
- Csak az, hogy nem akarnak menni küldetésre, mivel karácsony lesz.. Morgott Akriel.
- Jól teszi hogy nem megy, hisz akkor senkinek se kellene dolgoznia.. Helyeselve bólogattam, Zamiel felé.
- Látod Nita is úgy gondolja! Mutatott felém Zamiel.
- Jó akkor nem mész, de másnap egyből menned kell.
- Köszönöm. Fordult Akriel felé.
- Te hogy, hogy pizsibe? Kérdezte felém fordulva.
- Aludtam... Ráncoltam a szemöldököm.
- Látom, de igyekezz, mert nemsoká jön Rúfusz és ha így lát, majd leteremt téged..
- Mit akar? Kicsit oldalra billentettem a fejem, jelezve hogy nem értem a jöttét.
- Valamit be akar jelenteni..
- Vagy úgy! Intettem egyet, majd sarkon fordulva vissza mentem a szobámba.

Átöltöztem az egyen ruhába, majd vissza kimentem és lefutottam pár kőrt, így reggeli edzés gyanánt. Utánna elmentem megreggelizni. Mire megreggeliztem, addigra már jött Rúfusz és teli szájjal figyeltem, hogy mit mond.

- Üdvözlöm a csapatot és Nitát.. Kihangsúlyozta az én nevemet, gondolom jelezni próbálta, hogy részben nekem beszél.
Nos itt a karácsony és mindenki lázban ég. Az a parancs, hogy most minden küldetést felfüggesztünk annak érdekében, hogy kidíszítsétek a bázist, szerezzetek fát és ami ilyenkor szokás. Viszont még így is kell pár ember, hogy felügyelje a bázis környékét, ha netalán támadnának. Mivel az ellenség bármikor lecsaphat. Az a kérésem, hogy legalább egy F tag legyen és egy alsóbb rangú személy.
Döntsétek el, ki mit csinál és hogy ki vállalja az őr szerepét...

Amint elment, mindeki elkezdett sustorogni hogy ki legyen az az őr.

Én tovább majszoltam a reggelimet, mivel még mindig nem végeztem vele. Nem nagyon érdekelt, hogy most lesz- e karácsonyom vagy se. A szüleimet akarom látni és velük lenni, de nem lehet, mert itt baszom a rezet. Ez dobta a gép.

- Nita! Szólalt meg az egyik tag.
- Igen. Fordultam a hang irányába, keresve a személyt.
- Te mit akarsz csinálni? Kérdezte Zamiel.
- Nekem mindegy mit csinálok... Rántottam egyet a vállamon, jelezve a nem törődésemet a dologgal.
- Jó akkor, majd később adunk valami feladatot.

Bólintottam hogy oké, majd ettem tovább.

Egy árny magaslott a tányérom fölé.
Felnéztem, Akriel volt az.

- Jó étvágyat!
- Köszönöm.
- Én vállaltam az őr szerepét, már csak egy alsóbb rangú őr kell mellém..
- Értem.. Tömtem továbbra is a fejem.
- Gondoltam lehetnénk együtt esetleg..
Pirulva vakarta a tarkóját.
- Nekem mindegy. Szintén megvontam a vállam.
- Akkor úgy veszem, hogy velem leszel őrségben.
- Jolvan..

Elment, majd én már befejeztem a reggelit elmostam a tányért, majd megmostam az arcom és indultam a napi edzésemet megcsinálni. A többiek sürögtek forogtak, míg én egymás után csináltam a kiszabott feladatokat.

Akriel közelített hozzám.

- Úgy látom, már meg se kottyan a feladat sor.
- Hát már egy ideje ezt csinálom, így már megerősödtem annyira, hogy ezt végig tudjam vinni.
- Akkor plusz 10-zel emelünk mindent, a futást pedig 5 körről, 6 körre.

Bólintottam, majd még hozzá raktam amit mondott. A végére kezdtem már szédülni, de csináltam.

Miután végeztem, Akriel hozott nekem vizet.

Angyali katona (Befejezett)Where stories live. Discover now