3. Bölüm|Cave

58 6 8
                                    


Hiç bir şey diyemeden önüme dönüp koşar adımlarla oradan uzaklaşmaya başladım. Ne diyebilirdim ki? Muhtemelen suratım şuan domates gibi olmuştur. Kira'nın çocuğu kullanmaktaki amacı kim bilir nedir? Kafamda bu tarz sorularla yürüyordum ve başım feci ağrıyordu. Her üzüldüğümde böyle olur zaten. Sonra durduk yere gece gördüğüm rüyayı hatırladım. Kira babamla konuşuyordu. Babam ne alakaysa. Bunları düşünürken telefonum çalmaya başladı. Telefonu açmaya çalışırken ellerimin titrediğini fark ettim. Açtım ve "Alo?" Dedim. "Kızım, biliyorum benden nefret ediyorsun ama seni uyarmalıyım. O çocuktan uzak dur. Şu ünlü olan." Dedi ve telefonu suratıma kapattı. Ne? Ne oluyordu, Noah'yı ve onunla takıldığımı nereden biliyordu? Al işte, sorularımın arasına bir kaç tane daha eklendi. Neye bulaşmıştım ben böyle? Tanrım! Sadece uyumak istiyorum. Sonsuza kadar falan... Bu böyle olmayacak. Düşüncelerimde boğulmaktan bıktım. Sıkılıp whatsapp'ıma bakmaya karar verdim. Adele birsürü mesaj atmıştı.

Adele: KANKA

Adele: KANKA

Adele: KANKA

Adele: LANET OLASI GERİZEKALI ÜÇ SAAT İÇİNDE HAVAALANINDA OL ÇÜNKÜ BEN ORADA OLACAĞIM TAMAM MI?

● ● ●

Mesajları yazmasının üstünden 4 saat geçmişti. Ne? Adele buraya mı gelmiş? Hemen eve gittim. Yarım saat içinde kapının önündeydim. Hızla kapıyı çalmaya başladım. Açan Adele'ydi. "TANRIM!! HOŞ GELDİİİN" deyip boynuna atladım. "SEN DE ÖYLE GERİZEKALIIII" dedi ve sımsıkı sarıldık. Sonra kendimi tutamayıp ağlamaya başladım. Doğal olarak direkt ne olduğunu sordu. İçeri girip kapıyı kapattım. Sonra "Odama çıkalım kanka anlatırım." Dedim ve odama çıktık.
Yaklaşık iki saattir Adele'yle Noah hakkında konuşuyorduk. Ona her şeyi anlatmıştım ve o da bana tavsiye falan veriyordu. Burnum muhtemelen şuan kıpkırmızı olmuştur çünkü etrafım peçete çöpleriyle dolmuştu. Adele'nin tavsiyeleri de sağolsun umursamama ve sadece Noah mutlu olduğunda mutlu olma kararı almıştım. Adele birden "Hadi Chloe'yle beni tanıştır." Dedi. Chloe'yi aradım ve bize çağırdım ayrıca Noah'nın da gelebileceğini söyledim. Yaklaşık yarım saat sonra kapı çaldı. Açtığımda karşılaştığım görüntü çokta hoş değildi aslında. Chloe önde duruyordu, yanında da el ele Noah ve Kira. Hiç bir şey demeden onları içeri davet ettim. Ortamda bir gerginlik vardı. Adele hepsiyle tek tek tanıştı ve Kira'ya ters ters bakmaya başladı. Biraz muhabbet ettik ve sonra su içeceğimi söyleyerek aşağı indim. Ortamda bunalmıştım ve Kira'nın Noah'yla cıvık cıvık konuşması ciddi anlamda iğrençti. Bardağa su doldururken salonda bir telefon çalmaya başladı. Telefonun Kira'ya ait olduğunu fark ettim. Tam çağıracaktım ki telefon kapandı. Sonra bildirimler arasında Jason isimli bir kişiden gelen bir mesajda "Noah ile sevgili olman gerekmesini yeterli bir sebebin olduğu için anlıyorum ama anlamasınlar diye bana sürekli kanka demen ciddi anlamda rahatsız etmeye başladı Kira, farkında mısın bilmiyorum ama ben senin ciddi anlamda sevgilinim." Yazıyordu. NE? Ne yapacağımı bilemiyordum. Kimse görmeden kendi telefonumdan bildirimin fotoğrafını çektim. Sanırım şimdi hiç bir şey olmamış gibi davransam iyi olur. Nasıl aldatabilir ya? BULMUŞSUN TANRI GİBİ ÇOCUĞU NASIL ALDATIRSIN YA? Zaten Noah'la çıkmasının bir sebebi varmış. Bunun ne olduğunu da öğrensem iyi olurdu. Yukarı çıktım ve hiç bir şey olmamış gibi davranmaya devam ettim.
Birkaç saat sonra Chloe, Noah ve Kira gitmişti. Hemen Adele'ye olanları anlatmam gerekiyordu. Bildirimi de gösterdim ve ne yapmam gerektiğini sordum. "OHAA OĞLUM BUNU NOAH'YA GÖSTERMEN LAZIM İLK FIRSATTA LAN. AYRICA BU SENİN İÇİN BÜYÜK BİR FIRSAT OLABİLİR, ALDATILMIŞ BİR NOAH'YI TESELLİ ETMEK SANIRIM SANA DÜŞÜYOR." gibi şeyler söyledi imalı bir sesle. Bu konu üzerinde de bayağı bir konuştuk ve sonra bu Adele'nin bizde olduğu haftayı böyle şeyler için boşa harcamama kararı aldık. Yatmadan önce mükemmel tayfamızla görüntülü konuştuk ve uyuduk.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 20, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MEYUS ||Noah SchnappHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin