- S A T U -

296 7 0
                                    

Thanks sebab support prolog dan chap1
Happy reading!!💜💜
Maafin vie klo ada typo!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

namja berbadan mungil itu dengan lunglai berjalan masuk ke kamarnya.Letih kerana baru sahaja pulang.

tanpa apa-apa amaran.Namja tersebut terus menghempaskan jibooty padat itu ke atas katil yang berukuran king size miliknya.

"hahhh!" desah namja mungil itu.

"letih!letih!letih!!!" rungutnya.

"mhm……………jungkook lagi sedang apa ya sekarang……………" soal namja itu kepada dirinya sendiri.

beberapa minit kemudian Setelah memikirkan tentang jungkook, dia lansung terlelap.mengeluarkan dengkuran kecil yang sangat menggemaskan bagi sesiapa, mahu lelaki atau pun perempuan.

Di sisi lain.

Seorang namja bertubuh tegap dan berdada bidang terlihat sedang sibuk dengan lampiran-lampiran kertas di atas meja kerja miliknya.

Ia.Namja itu ialah lelaki yang bermarga jeon,Siapa lagi kalau bukan jeon jungkook.

Sedang namja itu asik melakukan tugas,dia menerima panggilan dari seseorang yang sangat dibencinya.

"hello…Apa yang kau mahukan namjoon?" tanya namja berdada bidang itu dengan suara datarnya.

"wah…berani sekali kau berkurang ajar dengan orang tuamu ya jungkook…apa kau sudah lupa perjanjian Kita bocah?" tanya pria yang bernama namjoon itu.

"hell sudah tentu tidak…" jawab jungkook datar.

"jadi…Ku mahu kau segera bernikah dan bawa bakal isterimu bertemu kami,aku dan eommamu seokjin akan mengadakan makan malam di kediamanku." ucap namjoon appanya jungkook dengan tegas.

"mengapa kau tega sekali memaksa ku untuk berni-" tidak sempat si pemuda jeon itu menghabiskan ayatnya.Pria yang bernama namjoon itu telah memotong percakapan nya.

"ATAU KAU AKAN HIDUP MEREMPAT DI TEPI KEJALANAN TANPA HARTAKU JEON JUNGKOOK!" bentak pria itu Membuatkan yang muda tersentak hebat.

"ingat ya jeon jungkook. sudah habis baik aku dan eomma mu menyerahkan harta kami kepadamu.Kami tak mahu kau terus bermain dengan perempuan di luar sana.Sekali lagi aku memperingatkanmu,malam hujung minggu ini aku mahu kau mewbawa bakal isterimu bertemu kami. Sekali lagi kau membantah,tak segan-sehan aku menarik kembali apa yang telah aku berikan kepadamu." ugut pria yang lebih tua itu Lalu meletakan panggilan  membuat jungkook mengumpat nya di dalam hati.

"SIAL!" umpat jungkook kesal.

Pemuda itu lalu melemparkan ponselnya ke dinding hingga hancur berkecai.Tidak heran lah bagi namja ini dengan hanya satu ponselnya yang hancur berkecai.Dia bahkan mampu membeli 100 buah iphone 11 pro max di jadikan sup hidangan malam nya.

"jimin" gumam jungkook perlahan.entah apa yang difikirnya sekarang sehingga menyebutkan nama namja mungil itu.

❤❤❤❤❤❤

jimin membuka kelopak matanya perlahan.Ia mendengarkan suara mobil yang memasuki halaman rumahnya.Namja mungil itu lansung bangun dan mengengintip dari tingkap biliknya,dan benar sahaja tekaanya.PARK CHANYEOL dan PARK BAEKHYUN yang baru sahaja pulang dari kerja.

ɪɴɴᴏᴄᴇɴᴛ ᴡɪғᴇ - ᴊᴊᴋ+ᴘᴊᴍ[𝙊𝙉 𝙂𝙊𝙄𝙉𝙂]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang