5.Bölüm 🍂

2.7K 125 54
                                    

Medya:Kayra 🍀

Mertle daha fazla takılmaya başlamıştık.Yaklaşık 2 ay olmuştu ve biz sık sık dışarı çıkıyorduk.Yavaş yavaş rüzgarına kapılıyordum ve bu hiç iyi değildi.

Yine alarmın tiz sesiyle işe gitmek için uyandım.Gözlerimi araladığımda saat yediyi gösteriyordu.İşe gitmek için henüz bir saatim vardı ve bu bir saat içinde duş bile alabilirdim.Normalde akşam duş alır öyle yatarım ama akşam duşa girmeyi gözüm almamıştı,bende uyumuştum.

Duştan çıktığımda saat yedi buçuğu gösteriyordu.Hemen giyindim,saçıma şekil verdim arabanın ve evin anahtarlarını,telefonumu alıp evden çıktım.Yolda telefonum çaldı arayan patrondu.Telefon arabaya bağlıydı zaten cevap verdim.

Kayra:Buyrun Görkem Bey? Dedim sorar bir tonda.Evet patronumun adı Görkem.Adı gibi Görkemli gerçektende.Neler diyorum ben?

Görkem:Kayra günaydın.

Kayra:Günaydın Görkem Bey.

Görkem:Ben bugün geç geleceğim de.Onu haber vereyim dedim.Toplantı falan var mıydı bugün rica etsem bakar mısın?

Kayra:Tabi Görkem Bey bi dakika. Dedim ve arabayı kenara çekip iş çantamdan ajandamı çıkarıp baktım.

Kayra:Bugün saat 3 te bir toplantı var.Yeni ihale için.

Görkem:Ah o bugün müydü?Peki ben öğlene doğru gelirim.Lütfen o saate kadar beni idare eder misin?

Kayra:Tabiki Görkem Bey.Merak etmeyin siz.

Görkem:Teşekkür ederim Kayra görüşürüz.

Kayra:Görüşürüz Görkem Bey. Dedim,telefonu kapattım ve şirkete doğru yol aldım.

Akşama kadar şirkette taban tepmiştim ve yorgunluktan bitmiştim bi yorgunluk kahvesine ihtiyacım vardı ve Türk kahvesi iyi gelebilirdi.Çok severdim.Görkem Bey ben kahvemi içerken yanıma geldi.Mutlu görünüyordu sebebi aldığımız ihale olmalı diye düşündüm.Ben odamda koltukta oturuyordum oda geldi kalçasını masaya dayayıp birbirine bağlayarak durdu yanımda.Gülümseyerek bana bakıyordu ve konuşmaya başladı.
"Bu akşam işin var mı Kayra?" dedi ve bu benim epey şaşırmama neden oldu.Şaşkınlığıma rağmen cevap vermek aklıma gelmişti."Hayır y-yok."diyebildim kekeleyerek.Neden böyle olmuştu ki?Ben bunu düşünürken Görkem Bey konuştu;"Pekala bak ne diyorum.Az önce çok güzel bir iş bağladık.Bunu kutlamak için bi yemeğe çıkmaya ne dersin?Ben ısmarlıyorum."şaşırma modundan çıkamamıştım henüz."Kimler gelecek başka?"diye saçma sapan bi soru sordum.Saçmalığını sonradan farkettim.Ama sormuştum işte."Kimse gelmeyecek.Sadece sen ve ben.Bu işi biz başardık.Hem birbirimizi daha yakından tanımak için bir fırsat olur belki de bu yemek."dedi ve sonra benim cevap vermeme fırsat kalmadan devam etti;"Yani sen benim asistanımsın ben senin patronunum.Aramızda iş ilişkisi var.Bu yüzden iyi olur diye düşündüm."diye açıklamada bulundu.Bu hali gülme isteği uyandırdı ama kendime hakim oldum."Peki tamam.Akşam kaçta buluşalım?"deyiverdim.Birden verdiğim cevaba şaşırmış olacakki anlık olarak bi şaşırdı ama sonra hemen kendine geldi ve cevap verdi;"Ben seni alırım 8 de."dedi ve odadan çıkmak için kapıya yöneldi.Bende ayaklanarak seslendim;"Hiç gerek yok Görkem Bey siz konum atarsınız oraya gelirim."dedim.Arkasını döndü ve cevap verdi;"8 de hazır ol.Seni almaya gelicem."dedi tam cevap vermek için ağzımı açacakken yine konuştu;"Çıkabilirsin yoruldun ve bugünlük işimiz bitti.Akşam görüşürüz."dedi ve çıktı gitti.

Akşam yemeğinde patronum ve ben.Bakalım beni nasıl bir akşam bekliyor?

İyi okumalar 🍂

Görkem

AŞK ve NEFRET (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin