1

1 0 0
                                    

Uzun karlı ve tatilli bir haftanın sonuydu.Etraf beyazlarına bürünmüştü.Biraz da soğuktu ama buna rağmen her yerde kar sevinciyle birbirleriyle coşkulu bir şekilde eğlenen, birbirlerine kar topu atan, kardan adam yapan,karda kelebek şekli çıkaran ve hatta poşetten kızak yapıp kayan çocuklar vardı.Ben ise pencereden dışarıdaki çocukları izliyordum.Onlar keyif aldıkça ben de keyif alıyordum.

      Sonra cama birden kar topu geldi.Ben de kar topu gelen tarafa baktım ve bir çocuk elini gel der gibi sallıyordu.Benim dışarıyı seyretmiş olduğumu ve dışarıya çıkmak için can attığımı anlamış olmalıydı.Ben de çocuğa bekle der gibi bi işaret yaptım ve annemin yanına gidip dışarıya çıkmak istediğim konusunda annemi ikna etmeye çalışacaktım.Sonucunu bilsem de şansımı denemeliydim.Annemin yanına gittim ve dışarı çıkmak istediğimi söyledim.Annemse her zamanki gibi "hayır" yanıtını verdi.Ben de zorlamadım annemi bu konuda.Odaya geçip dışarıdaki çocuğa gelemeyeceğimi anlatan bir işaret yaptım.Çocuk bunu anlamış olmalıydı ki üzgün bir şekilde uzaklaştı ve çocukların arasında kayboldu.Ben de dışarıdakileri biraz daha izledikten sonra koltuğa uzandım ve televşzyonu açtım.Televizyonda bçr şey bulma umuduyla kadar kanalları gezindim.Bir şey bulamayınca da televizyonu kapattım ve kitaplığımdaki raflardan bir kitap seçip okumaya başladım.

      Birkaç saat sonra kitabı bıraktım ve annemden takrar izin istedim.Annem isteksiz bir şekilde izin verdi dışarı çıkmama.

Karlı DostlukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin