-TESADÜF-
Aklıma gelen fikirle ona doğru yaklaşmaya başladım.Bir öpücükten ne olur ki?
Ben ona yaklaştıkça gözleri kocaman oluyodu.Yeterince yaklaşınca durdum ve gözlerimi dudaklarına indirdim.Tekrar gözlerine bakınca onunda dudaklarıma baktığını gördüm.Gülmemek için yanağımı dişledim.Gözünün içine bakarken dudaklarımı dişlerimin arasına aldım.Nefes sesi kulağıma gelince dudaklarımı serbest bırakıp daha çok yaklaştım.Bunu bekliyomuş gibi oda bana geldi ve kafamı çevirerek yanağını öptüm.
Sırıtarak kafamı çekince gözlerindeki şaşkınlığı gördüm.Ne zannediyodu?İki günlük insanı öpüceğimi mi?O da değil patronumdu.''Beğenmedin mi?'' dedim gülerken.''Öpücük derken bundan bahsettiğimi anlamıyacak kadar aptal olamazsın'' dedi ve sinirle soluyarak ayağa kalktı.Ne saçmalıyodu bu.Tabi ki onu gerçekten öpemem.Benim tek öptüğüm erkek 2 yıl önce ölmüştü ve ben birini öpersem ihanet etmiş olurum.''Seni gerçekten öpüceğime inanmış olamazsın pezo!Ben senin yanında dolaşan, her istediğini yapan sürtüklerden değilim orospu çocuğu!''dedim sinirlenirken.''Bir, benim adım ne pezo nede orospu çocuğu.İki sana zaten sürtük demedim. ''dedi sakin ses tonunu kullanarak.Nasıl sakin kalabiliyodu anlamıyorum ben sinirden patlıkcakken o.. . Pezevenk! Yumruklarımı sıkarak onu taklit ettim''bir sana hangi isim yakışıyosa onu kullanırım.İki bazı düşünceleri söylemedende anlatabilirsin.'' dedim .
Barın içine doğru yürümeye başladım. Arkamdan gelen ses birazcıkta olsa beni gülümsetmişti ''Unutma diye söylüyorum, adım Uras.''
...
Yatağımın dibindeki camdan ilk defa nefret ettim.Tülü çekmeyi unutmuşum ve lanet olası güneş ışıklarını gözümde durduruyodu.Yavaş haraketlerle yataktan kalktım ve tuvalete yürüdüm.Yaklaşık yarım saatte yüzüme,saçıma anca şekil verebildim.
Mutfağa kahvaltı hazırlamak için indiğimde Bulut'un çoktan hazırladığını gördüm.İnsanın arkadaşı olucaksa böyle olsun.''Bak sana kahvaltı hazırlıyorum ama sen bana hep dalga geç.Hakkımı yiyiyosun valla.'' dudaklarını büzüp konuşunca bende kendimi affettirmek için öne atıldım.''Bulut ama komikti.Kaç yaşında adamsın 5 dk çişini tutamadın mı?'' diyince daha çok batırdığımı anladım.Bildiğin sıçıp sıvamıştım.''Dahada mı kötü oldu?'' diyip yavru kedi bakışlarımı yolladım.''Galiba'' diyip yüzünü astı.Bende daha çok mahvetmeden yemeğimi yedim ve boks antremanım için giyinmeye odama çıktım.
Hava soğuktu ve yağmurluydu.Tayt giyip üstüne sporcu atleti giydim.Saçlarımı at kuyruğu yapıp salona indim.''Bulut ben çıkıyorum!'' diye bağırıp spor ayakkabımı giydim.Montumu giyerken anahtarımı alıp çıktım.
..
Spor salonuna hızla girdim.Hocam beni bu sefer gerçekten... ''Ahh'' diyip çarptığım kişiye baktım.Mübarek öküz gibiymiş.Oha aq.Tesedüfün anasını şaaptık yani..
-
Kim tesedüfün anasını şaapmış olabilir? :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
.İSİMSİZ.
Romanceİ S İ M S İ Z ☯Onu gördüğümde ay yerini değiştirirdi,yıldızlar yerinden kopup hızla yeryüzüne düşerken asılı kalırdı yakın gökyüzünde.Çiçekler konuşup beni teselli ederlerdi,göz yaşlarımı silerdi yanlızlık.İçimin yangınına su...