အပိုင္း(၈၀)ေ႐ွးေဟာင္းနတ္ဘုရားလက္စြပ္

507 76 0
                                    

အပိုင္း(၈၀)ေ႐ွးေဟာင္းနတ္ဘုရားလက္စြပ္

က်န္းရီသည္ စိတ္ကို ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္ထားၿပီး ျဖစ္ေသာ္လည္း သတင္းကို ၾကားရလွ်င္ ဆြံ႔အသြားရေလသည္။ သူသည္ တကယ့္ကို ႐ွန္ဝူႏိုင္ငံေတာ္၏ ကာကြယ္သူ၊ နံပါတ္တစ္ စစ္သည္ေတာ္၏ သားျဖစ္ေနခဲ့သည္။

က်န္းရီသည္ ႏွာေခါင္းတစ္ခ်က္ ႐ွံု႔လိုက္သည္။ သူသည္ က်န္းဂိုဏ္း၏ အပယ္ခံ ျဖစ္ခဲ့စဥ္က ေလာ့ကဲအ႐ွင္က ဘယ္မွာနည္း?....သူ႔ကို က်န္း႐ုဟူ သတိလစ္သြားေအာင္ ႐ိုက္ခဲ့စဥ္က ေလာ့ကဲအ႐ွင္ ဘယ္မွာနည္း?...က်န္းေ႐ွာင္ႏူႏွင့္ သူ တျခားသူမ်ား၏ အႏိုင္က်င့္ျခင္း ခံရစဥ္က ေလာ့ကဲအ႐ွင္ ဘယ္မွာနည္း?...သူေသလုနီးပါး ျဖစ္သြားသည့္အခ်ိန္တိုင္းတြင္ ေလာ့ကဲအ႐ွင္ ဘယ္မွာနည္း?...

သူ႔အေဖသည္ သူ႔ဘဝတြင္ အခက္ခဲဆံုးေသာ အခ်ိန္မ်ားကို ရင္ဆိုင္ခဲ့ရစဥ္က တစ္ခါမွ ေပၚမလာခဲ့ဘူးလွ်င္ သူ႔တြင္ ထိုအေဖ မ႐ွိေပ။ 'မင္းသား'ဟူေသာ ဂုဏ္ပုဒ္ကို လိုအပ္ပါသလား?...ဟင့္အင္း...သူသည္ ထိုသို႔ေသာ ဂုဏ္ပုဒ္ကို တစ္ခါမွလည္း မလိုခ်င္ဖူးသလို ထိုစကားလံုးေၾကာင့္ပင္ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ ျဖစ္ရသည္။

က်န္းရီသည္ ဆက္လက္၍သာ တိတ္ဆိတ္ေနရာ က်န္းယြင္ဟိုင္သည္ ဆက္လက္ ေျပာဆိုလာခဲ့သည္။

"အ႐ွင္ငယ္...မင္းရဲ႕ အဆင့္အတန္းက အေႏွးနဲ႔အျမန္ ေပၚလာမွာပဲ...က်န္းပိုင္လီက သိပ္မၾကာခင္မွာပဲ မင္းကို လိုက္႐ွာလာလိမ့္မယ္...ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္ထားတာက ပိုေကာင္းမယ္...က်န္းေ႐ွာင္ႏူနဲ႔ ငါရဲ႕ လံုျခံဳမႈကို စိတ္ပူစရာ မလိုဘူး...က်န္းရိလွ်ိဳမွာ စိတ္ဝိဥာဥ္ေမ်ာလြင့္ ခရီးသည္ အဆင့္ကလူေတြကို အမိန္႔ေပးႏိုင္တဲ့ အာဏာမ႐ွိေသးဘူး...ငါမင္းကို သိေစခ်င္တာက သခင္မက ဒီကိစၥကို ေကာင္းေကာင္းမေျဖ႐ွင္းခဲ့ေပမယ့္ သူမရဲ႕ ႏွလံုးသားက အရမ္း ၾကင္နာတတ္လြန္းတယ္...သူမက အရမ္းကို ထူးျခားတဲ့ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ျဖစ္ၿပီးေတာ့ က်န္းပိုင္လီကို အႀကိမ္ေပါင္းမ်ားစြာ ကူညီေပးခဲ့တယ္...သခင္မေၾကာင့္သာ မဟုတ္ရင္ က်န္းပိုင္လီက အေနာက္ဘက္ နယ္စပ္ၿမိဳ႕စား ေလာ့ကဲအ႐ွင္ဆိုတဲ့ ရာထူးရတဲ့အထိ ျမင့္မားသြားမွာ မဟုတ္ဘူး...ဒါေပမယ့္ က်န္းပိုင္လီက သူမကို ဘယ္လို ရာထူးအေဆာင္အေယာင္မ်ိဳးမွ မေပးခဲ့တဲ့အျပင္ သူမထြက္သြားတုန္းက လုပ္ၾကံဖို႔ လူေတြကိုေတာင္ ေစလႊတ္ခဲ့တယ္...သူမရဲ႕ႏွလံုးသားက အရမ္းကို နာက်ည္းသြားရတယ္...မဟုတ္ရင္ သခင္မက ဒီေလာက္ငယ္ငယ္ရြယ္ရြယ္နဲ႔ ေသသြားမွာ မဟုတ္ဘူး..."

ေကာင္းကင္ဘံုအား ဆန္႔က်င္၍ စာစဥ္(၁) မွ (၇)Where stories live. Discover now