neme: nőstény.
faj: storyt olvasd lentebb, alakváltó.
kor: kb. 70 év.
Eredetileg Egyiptomi macska volt.Cylpra egy alakváltó volt, modell. A barátaival kitalálták, hogy ők lesznek a legszebbek. Mindenki kitalált egy új állatfajt, ami szerintük nagyon jól nézett ki. Cylpra egy sárkányszerű állatot készített, amit Cylprának nevezett el, a saját neve után. Annak azonban senki nem olvasott utána, mi történik, ha nemlétező fajjá akar egy alakváltó változni. Ilyenkor jobb esetben beleragad a köztes állapotba, félig ilyen, félig olyan. Ezen lehet segíteni, egy bonyolult bűbájjal. A rosszabbik eset, amikor teljesen deformálódik az alakváltó teste, idegrendszere összeomlik. Ezen az állapoton nem lehet javítani. Cylpra is erre a sorsra jutott. Farka sárkányé, füle üregi nyúlé lett. Szája felhasadt, amin összevarrással próbált segíteni, de a cérna megkeményedett amint hozzáért az ismeretlen anyaghoz. Egykor gyönyörű zöld szeme kék lett ugyan, de véreres, és szűk pupillájú.
Maszkot visel. Egy levegőben lebegő kertet őriz, a barátnőivel, akik szintén deformálódtak. A kert érdekessége, hogy egyedül Cylráéknak sikerült oda bejutni, itt alakultak át. Egyiküknek sincs szárnya, ha leugranának, meghalnának. A kertben egy kis ház is van, amiben két asztalon tálak helyezkednek el. Egy jóslat szerint az egyikben volt az éltető víz. Cylpra az összeset kiitta, most halhatatlan.
YOU ARE READING
Fegyverszünet - kiegészítő kötet -
Non-FictionOlvasd el, érdemes. Megismerhetsz belőle sok fontos karakteret, jó ha tudod kik ők, ma a sztorijuk. Mert a könyvben nem nagyon lesznek róluk hasznos infók, max a kinézetük.