Pov Evi
"Liam" roep ik blij en een naar een van mijn beste vrienden. "Eefje" zegt hij en draait me rond. "En wij dan" zegt Louis. Ik geef Louis, Niall en Zayn ook een knuffel.
"Ik heb jullie zo gemist" zeg ik. "Ja jij moest weer 6 weken naar Amerika" zegt Niall. "Ja sorry dat ik Amerikaans ben en geen Brit" lach ik.
"Maar ik heb jou ook heel erg gemist hoor Eefje " lacht Niall.
Met z'n vijven gaan we richting het lokaal. "Eef ik claim je voor dit les uur" zegt Louis ik knik lachend.
Als de leraar binnen komt kijkt die even het lokaal rond. "Groepje van 5 daar achterin rustig alsjeblieft en vooral Tomlinson en Roses" zegt hij. Alle 5 moeten we al gelijk lachen. Dit is vrij normaal voor ons dat we dit te horen krijgen.
Na een half uurtje gaat het klas lokaal deur open en komt er een jongen binnen gelopen. "Hoi Harry toch" vraagt meneer smith. "Ja klopt" zegt hij. "Jongens en meiden dit is Harry en Harry komt vanaf vandaag bij jullie in de klas" zegt hij we knikken en ik richt me weer op Niall die midden in een gesprek was.
"Je mag naast Zayn gaan zitten" hoor ik smith zeggen.
"Maar hoe was Amerika" vraagt Liam. "Ja zoals altijd he" zeg ik. "Ben je bij disney geweest" vraagt Louis. "Ja we zijn vanuit New York naar Florida gevlogen voor Disney" lach ik. "Ah kom op wanneer mogen we nou eens mee we zijn al vrienden sinds ze kleuterschool " zegt Zayn. " ik zou pap en mam eens vragen" zeg ik ze knikken.
"Zayn zou jij Harry deze week met je mee willen nemen" vraagt smith.
*
"Eindelijk pauze" zucht ik. We gaan bij een tafel zitten maar als de jongens zitten is er geen plek meer. Ik zet me bij Liam opschoot."Zijn jullie een stel" vraagt Harry. "Nee we zijn allemaal beste vrienden. Meer broers en zusje van elkaar" zegt Liam.
"Hoelang kennen jullie elkaar dan al" vraagt hij. "Kleuterschool" zeg ik. "Leugenaar" zegt Louis. "Oké jou al sinds we baby zijn" zeg ik lachend.
"Louis mag ik de huissleutel" vraagt een meisjes stem. " lottie neem je eigen eens mee" zucht Louis. "Ja sorry maar Phoebe heeft die verstopt" zegt ze. "Een actie voor kleine Phoebe" lach ik ze knikken. Louis geeft de sleutel af.
"Kom we hebben nog een uitleg over dit jaar en zijn we klaar" zegt Liam. "Weet je toevallig al het hele jaar uit je hoofd" vraag ik "lopen jij" zegt hij lachend.
"Wat doe je met je verjaardag" vraagt Zayn. "Slaap/zuip feest waarschijnlijk" zeg ik. "Yeah" zegt Louis lachend.
Na nog even een half uurtje in de klas te hebben gezeten lopen we richting de fiets.
"Terrassen" vraagt Niall. "Ja is goed" zeggen we. "Harry ga je ook mee" vraagt Liam. "Euhm ja als jullie dat goed vinden" vraagt hij en dan kijkt hij vooral naar mij. Ik heb bijna geen woord gezegd tegen hem. " ja tuurlijk" zeggen de jongens. "Evi" vraagt hij. "Ja is goed" zeg ik.
Bij ons favoriete restaurantje nemen we plaats.
"En wie hebben we hier mijn favoriete nichtje" zegt mijn oom Steven. "Ah kom op ik ben je enige nichtje" zeg ik lachend en geef hem een knuffel. "Enige nichtje in Engeland ja" zegt hij. "Is Iza bevallen" vraag ik. "Ja vanochtend heb je niet op je telefoon gekeken" vraagt hij "nee nog niet" zeg ik. "Oh kijk maar eens snel" zegt hij. "Doe ik zo" zeg ik hij knikt.
"Wat willen jullie drinken" vraagt hij. We noemen allemaal ons drankje op.
"Kom je niet uit Engeland" vraagt Harry. "Nee ik kom uit Amerika Florida om precies te zijn" zeg ik. "Maar je kent Louis wel al vanaf baby zijnde" vraagt hij. "Ik was 6 maanden toen we naar Engeland kwamen" zeg ik hij knikt.
Ons drinken wordt neer gezet. "Van het huis" zegt Steven en legt een schaal met snacks neer. "Hoe kon het ook anders" lacht Louis.
Na het terrassen fiets ik richting huis.
Mijn familie is best rijk en op school probeer ik ook zo normaal mogelijk te doen bij iedereen. Alleen de 4 jongens weten het echt. Ik heb in mijn kleding kast wel echt dure kleding merken of andere dure merken, maar ik ga er niet graag mee showen.
Ze weten toevallig dat ik alles van Apple heb, maar daar zijn ze nu aan gewend.
JE LEEST
The new boy H.S
FanfictionSamen met 4 vrienden zit je in de klas, maar wat als er een nieuwe komt.