-მოდი რამე განსხვავებული ვცადოთ-ამბობს ჯონგუკი მას შემდეგ, რაც ცეცხლოვანი სექსისგან დაქანცული დაკარგულ ენერგიას იღდგენს
-რას გულისხმობ განსხვავებულში?-ჯიმინი არ არის გაკვირვებული ჯონგუკის წამოწყებით, თითქოს ის ელოდა ამ წინადადებას
-არ ვიცი, მინდა რაღაც შევცვალოთ, რომ ეს უფრო საინტერესო გახდეს. მე არ ვამბობ იმას რომ შენთან სექსი უინტერესოა, პირიქით, შენთან ეს ყოველ ჯერზე ისეთია თითქოს პირველად ხდებოდეს, მაგრამ არის რაღაცეები რაც უნდა შევცვალოთ იმისთვის რომ თავი ბევრად უკეთესად ვიგრძნოთ-ჯონგუკი მართლაც შეპყრობილია ჯიმინით, მასთან გატარებული თითოეული ღამე ჯონგუკისთვის მთელი წლის ენერგიის დახარჯვის ტოლფასია. ჯონგუკს სიგიჟემდე უყვარს ჯიმინი, უყვარს მისი სხეული რომელიც მთვარის შუქზე საოცრად ბრწყინავს. ისეთი მამაკაცისთვის, როგორიც ჯონგუკია, ის იდეალურია.
-მე მესმის შენი, ჩვენ თითქმის ერთი წელია ერთად ვართ და ყოველთვის როცა სიყვარულით ვკავდებით ეს არც ისე მრავალფეროვანია. როგორ ვთქვა, სასიამოვნოა მაგრამ მოულოდნელობებს მოკლებული-ჯიმინს ყოველთვის ესმის გუკის, ის არ არის პიროვნება რომელიც მხოლოდ საკუთარ თავზე ფიქრობს. ჯიმინი ფიქრობს რომ ურთიერთობაში აუცილებელია ორმხრივი სიამოვნება და ამისთვის საჭიროა სიახლის შემოტანა. მათ აშკარად ესაჭიროებათ რაღაც უჩვეულო, ამ დასკვნამდე ერთიანი მსჯელობით მიდიან.
-იქნებ უბრალოდ პოზები გაგვემრავალფეროვნებინა?-სთავაზობს ჯონგუკი. ეს ვარიანტი ალბათ თავიდანვე უნდა განეხილათ, რომ დანაკლისის შეგრძნება არ გასჩენოდათ, ალბათ ეს იმის ბრალიცაა რომ გამოუცდელები იყვნენ
-შესაძლებელია...თუმცა არ ვფიქრობ რომ ეს საკმარისი იქნება. იქნებ სექს სათამაშოები გვეცადა? ამ ხერხს ხომ ახლა თითქმის ყველა მიმართავს და ვფიქრობ არც ისე ცუდი აზრია-ჯიმინი ნამდვილად დარწმუნებულია რომ ეს ხერხი გაამართლებს, მას არაერთხელ სმენია მათი ეფექტურობის შესახებ თუმცა არასდროს უცდია მათი დატესტვა. ალბათ ახლა სწორედ ის დროა რომ მათი ეფექტურობა გამოსცადოს.
YOU ARE READING
🔞 აჩუ-აჩუ 🔞 ✅
Fanfiction"ყველაზე მშვენიერი მდუმარება სწორედ მაშინ ჩამოწვება ხოლმე, როდესაც მათი ტუჩები ერთმანეთს ხვდება"